Publikováno Květen 24, 20187 r Ahojte. Musím vymeniť EGR, nie preto, že by sa zasekával ale mám poškodenú hriadeľ ovládania prepínacej klapky pre chladič spalín a veľké množstvo spalín uniká stade von. Mám motor CFFB a EGR pôvodné a aj soft. (asi CF). Idem meniť za origo DQ. Je bezpodmienečne nutné aktualizovať RJ motora po výmene EGR, alebo stačí prispôsobenie? Má s tým niekto osobnú skúsenosť? Ďakujem
Srpen 29, 20187 r Menil som EGR ventil na motore s oznacenim CBBB. Tyka sa to aj mna ci tam je to inak? Dakujem
Říjen 5, 20186 r Zdravim, mam problem, vymenili mi v servise egr ventil, stary pocas jazdy pri pridani plynu zavrel na 100%, pri normalnej jazde zatvaral 50-60% a pri jazde zotrvacnotou zo zaradenim stupnom tiez zatvaral len na niekolko%. Nove egr na rozdiel od stareho pri normalnej jazde zatvara az na 80% a ostava zavrery aj pri jazde na zotrvacnost a celjovo je viac zavrety. Po vymene auto za studena cuka na 1,2,3 stupni, po zahriati je to ok ale celkovo auto mam pocit ze na 4,5 tak nereaguje a netaha ako predtym, spotreba isla rapidne dole, podotykam ze bol meneny aj snimac diferenchneho tlaku aj ked nehadzl chybu aleprevetivne som ho vymenil. Nevietw kde moze byt chyba ze auto cuka a tak nejde? Vdaka
Říjen 5, 20186 r Autor Akej zacky davali egr? Aky kod motora? Robilo sa zakladne nastavenie? Davalo sa robit v skodovke? Upraveno Říjen 5, 20186 r od imo17
Říjen 5, 20186 r Neviem presne nazozov egr alw kamos co robibs dielmi mi ho odporucal ze ho beru fo servisov a kod mam cffb, to praveze neviem ci robili v pondelok idem nazad do servisu ale stvea to lebo nestalo to malo penazi ta vymena a je to horsie ako pred vymenou
Prosinec 6, 20186 r On 10/5/2018 at 10:43 PM, Vlady25 said: Zdravim, mam problem, vymenili mi v servise egr ventil, stary pocas jazdy pri pridani plynu zavrel na 100%, pri normalnej jazde zatvaral 50-60% a pri jazde zotrvacnotou zo zaradenim stupnom tiez zatvaral len na niekolko%. Nove egr na rozdiel od stareho pri normalnej jazde zatvara az na 80% a ostava zavrery aj pri jazde na zotrvacnost a celjovo je viac zavrety. Po vymene auto za studena cuka na 1,2,3 stupni, po zahriati je to ok ale celkovo auto mam pocit ze na 4,5 tak nereaguje a netaha ako predtym, spotreba isla rapidne dole, podotykam ze bol meneny aj snimac diferenchneho tlaku aj ked nehadzl chybu aleprevetivne som ho vymenil. Nevietw kde moze byt chyba ze auto cuka a tak nejde? Vdaka Musíš dať nastaviť klapku v Škodovke.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.