Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám Kodiaqa 2,0 TDI 140kW 4x4 ve Stylu s Amundsenem a narazil jsem na tento problém. Ještě do začátku tohoto týdne mi v autě bez problémů fungovala WLAN napojená přes wifi k hotspotu v mém telefonu. Sedl jsem do auta a po nastartování se auto připojilo k aktivnímu hotspotu v telefonu přes wifi. Nic jsem nenastavoval ani neměnil a již asi 3 den bojuji s tím, že auto se k hotspotu sice řádně připojí (toto je vidět i na přiloženém snímku) avšak internet není dostupný. Tím pádem nefungují online služby v navigaci, zprávy, importy cílů atd. což je pro mě velký problém. Prověřil jsem všechno od množství dat v telefonu, možnosti připojení jiného zařízení k hotspotu v telefonu - funkční, přes připojení přes nový hotspot dalšího služebního telefonu s daty - taky funkční avšak v autě nikoli, prošel jsem celé menu a nastavení v autě a stále nic.  Vše se tváří jako fuknkční a v pořádku. Nemožnost internetového spojení je vidět i na další fotce kde v okně navigace je ikonka internetu červená. U hotspotu v telefonu jsem dokonce ověřoval zdali jsou zařízení opravdu spojená (auto-hotspot) a jsou, kontroloval jsem i zdali není auto v blokovaných zařízení a není. Už nevím co ještě prověřit. Díky předem za nějaký nápad  PP

IMG_20180531_083149.jpg

IMG_20180531_083055.jpg

Upraveno od Micronimus

zkusil bych nejdříve obnovení továrního nastavení, případně tvrdý restart radia.

Pokud ani to nepomůže, tak do servisu.

  • Autor

Díky, zkusím ale to jsem si chtěl nechat v záloze jako poslední možnost. Znamenalo by to vše nastavovat znova a importovat. 

  • Autor

Tak ačkoli jsem nechtěl udělal jsem nakonec tovární nastavení. Nejdříve pro WLAN a když se nic nestalo tak i kompletní. Po přenastavení a opětné aktivaci všech služeb to opět maká. 

tak aspoň, že takhle

Mám úplně stejný problém ve stejném čase. Doufám, že je to jen náhoda, a ne systémový problém.

 

Doplněno: tak je to přece jen systémová záležitost, podle německého fóra je problém na serveru ve Wolfsburgu, takže pomůže jen čekat, až to opraví.

Upraveno od Carlos von Vakzal

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.