Přejít na obsah

Infotainment Amundsen


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Moje scala MR2020 s Amundsenem H12 byla na další servisce spojené s první STK a při té příležistosti jsem se zeptal i na aktualizaci Amundsenu: A je, tedy z SW 0278 se šlo na 0324. Nějaké extra změny nepozoruji, uvidíme jak to bude s funkčností.

Nebýt auto v záruce, tak přehrátí vyjde na cca dvojku.

 

amundsen0234.thumb.jpg.9f3718b4059122b91237df7b39ce376d.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Ondra16V umístěno následující téma
  • o 3 týdny později...

Po aktualizacích map z oficiálního update portálu škoda na mé Scale MR2019 se mi přihodila nemilá věc - systém se vždy při pokusu načíst mapu restartoval. A protože jsem ji měl jako dlaždici na hlavní obrazovce, tak se to zacyklilo. Systém reagoval po spuštění na doteky jen pár vteřin než zamrzl a začal nový restart. Do servisního menu se mi podařilo během těch vteřin podařilo dostat asi jen 1x a stejně na nic dalšího nebyl čas, protože přišel zásek a restart.

 

Auto jsem dal do autorizovaného servisu, opravit to nedokázali, ač to dle slov technika konzultovali se škoda auto v M. Boleslavi, ti jim měli snad i poslat nějaký nouzový software, ale nevyřešili to, navrhují jen výměnu celé jednotky+ displeje za cca 24 tis. Vrátili mi ho v jiném stavu než jsem tam dával  - nyní jen svítí obrazovka funkce infotaimentu jsou omezeny, kontaktujte servis, - viz obrázek, takže nouzový software asi přece jen něco vykonal (možná to rovnou bricknul, ale nevím, zda se to mají vyřešené podobně jako android telefony). 

 

S infotaimentem byly menší problémy již od začátku, co jsem auto koupil z druhé ruky s číslo zařízení 3V0035816A, H12 a SW0158.  Jako první jsem se nemohl stát hlavním uživatelem,  opakovaně žádáno v autorizácích řešení, vždy tvrdili, že to aktualizovali, ale myslím, že to nebyla pravda, nefungovalo to stejně a verze softwaru v informaci o systému se neměnila, nikdy nefungovala synchronizace profilu - akci nelze provést.
Až končila záruka, tak jsem si řekl, že to musím dořešit, tak jsem zatlačil na autorizovaný servis přes šéfa těch techniků a ten donutil jednoho podřízeného se tím skutečně zabývat - výsledkem bylo, že systém opravdu aktualizoval, na číslo zařízení 3V0035816C, SW0278. (viz druhý obrázek). Ale říkal, že to nebylo jednoduché, že až několikátý soubor, co ze škodovky poslali, tam šel nahrát. Po tomto zásahu jsem se konečně mohl stát hlavním uživatelem, problém se synchronizací profilu nicméně zůstal. 

Nedávno jsem se pokusil po dlouhé době updatovat mapy, protože se v nouzi hodí,  z 21.7 na mapy ECE2024 platné od KT45/2023, dle návodu nahrál na vhodný usb disk a po několika jízdách byl výsledek oněch nekonečných restartů. 

 

Setkal se s tím někdo? Víte někdo co s tím nebo nemáte tip na někoho, kdo by mohl vědět?


Moc děkuji. 

20240315_164435.jpg

PXL_20240212_152448965.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@slovacik vím, že jsi zaujatý pro Škodě, ale jak ke spokojenosti zákazníka? Jak čtu výše, tak dostali nějak dojebané auto, kde se snažili pokus omyl po někom to dát dohromady a jelikož to nešlo, tak navrhli výměnu displeje a jednotky za 24 tis. Kč, alespoň až sem to tak chápu, tak kde je problém? Co měli vymyslet jinak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, Matixs napsal:

Setkal se s tím někdo? Víte někdo co s tím nebo nemáte tip na někoho, kdo by mohl vědět?

Kontaktoval bych ferda25 ze Strakonic, zde na foru již neaktivní, ale kontakt asi dohledat lze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím problémem s hlavním uživatelem jsem byl postupně ve 3 servisech, nikomu se to asi nechtělo ve skutečnosti řešit, protože nevěděli a všichni se vymlouvali stejně. Změna byla až napočtvrté. 

 

Já mám zkušenosti jen s android telefony a tam je téměř vždy cesta, jak software opravit i když je to nevím jak dodrbane. Stejně jako PC s Windows atd. Čekal bych, že to dnes budou mít tyto systémy řešené podobně a existuje nějaký nouzový režim,kdy se dá firmware nahrát. Možná právě tento režim nyní na displeji svítí a čeká na soubory. 

 

Taky nechápu, proč prostě infotainment místo aby spadnul do restartu nevypíše, že mapové podklady jsou poškozené, nelze načíst a pokračuje dál bez map. Nechápu, že to nemají ošetřené, když nabízí uživatelský update kdy se může pokazit tisíc věcí. 

 

Na netu se nabízí dost těch použitých jednotek, ale už jsem asi pochopil, že to není jen kus za kus vyměnit to. 

 

Zkusím dohledat ten kontakt na ferda25.  

 

Kdybyste ho někdo měli, prosím pošlete.

 

Moc děkuji.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Matixs

Ono se těm servisům nedá moc ani divit, když to koncern u infotaimentů třetí generace tak strašně pos*al. Vžij se trochu do jejich kůže, ten infotaiment se sype i když se na něj špatně podíváš a když do toho drbnou a něco se nepovede tak to půjde na jejich vrub a obávám se, že podpora ze strany výrobce bude omezená.

 

Opravení software tu podle mě taky půjde ale bežný serviák na toto stoprocentně nedostal školení a v rodné automobilce než nad tím strávit několik hodin s nejistým výsledkem je jednodušší říct, že se to vymění kus za kus, no a jestli už máš po záruce tak smůla.

 

Softwarový vývojář není nadčlověk, může přemýšlet nad tisícem různých poruchových scénářu ale vždycky se najde někdo kdo vymyslí scénář 1001...

 

Přijde QA inženýr do baru a objedná si 1 pivo.
Přijde QA inženýr do baru a objedná si 999999999999 piv.
Přijde QA inženýr do baru a objedná si 0 piv.
Přijde QA inženýr do baru a objedná si -1 piv.
Přijde QA inženýr do baru a objedná si asdfasdf piv.
Přijde první skutečný zákazník do baru a zeptá se, kde jsou záchody. Barman ztuhne, přestane reagovat a po pár vteřinách se vznítí.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Dodi 15 napsal:

@slovacik vím, že jsi zaujatý pro Škodě, ale jak ke spokojenosti zákazníka? Jak čtu výše, tak dostali nějak dojebané auto, kde se snažili pokus omyl po někom to dát dohromady a jelikož to nešlo, tak navrhli výměnu displeje a jednotky za 24 tis. Kč, alespoň až sem to tak chápu, tak kde je problém? Co měli vymyslet jinak?

Ak by všetko riešili tak ako oni v ŠA výrobcovia mobilov by skrachovali. Ved ten tablet v aute je vlastne ako mobil. Ten problém s tabletom majú od začiatku. Chcete povedať že ŠÁ

ma takých šmejdov technikov že nedokážu odladiť softvér? Ak áno je to hanba. Alebo chcete aby po záruke to všetko draho menili? To potom gratulujem a robia to schválne aby zarábali. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Dodi 15 nie nie sme zaujaty so slavacikom. len komentujeme realitu toho auta. nebudem prikraslovat to hovno, ako to robili pred kupou mne kolegovia, ze ake maju super skodovky. a po kupe, ked som vravel, ze toto tam mam, hento, tak zrazu to mali aj oni v rapide, v ovci, atd. hodnotim auto na zaklade toho, co mi dava ako protihodnotu. a scala teda okrem nizkej spotreby a toho ze si drzi cenu mne nedala nic. len dni stravene v servise, riesenie nahradneho vozidla na ukor vlastneho casu...

 

a teray k teme

@Matixs men menili pred koncom zaruky cely infotaiment. auto 2019. vydrzalo to 2 mesiace a ako sa ochladilo, zacalo to znova zamrzat, restartovat, blbnut. posledne 2t ako sa oteplilo zase ok.

nemyslim si, ze vymena za tie peniaze prinesie riesenie. hlavne ked som sa pytal ,ze teda mam na vymeneny diel 2r zaruku, povedali, ze nie, konci zarukou vozidla...

mozno, ked im zacvakas tych 24k, zaruku na diel budes mat, ale bude to zase 50/50.

odporucam najst skor niekoho sikovneho mimo SA, kto by ti to vedel (ak to ide este) resetnut a dat do zakladneho nastavenia a potom dat nahrat predoslu aktualizaciu, ktora ti ako tak fungovala.

 

Ja osobne by som neaktualizoval ten infotaiment, keby mi to funguje uz raz poriadne. ale to zjavne u mojho auta nenastane. no toto posledne funguje ako funguje, tak to riesit dalej nejdem. predosly software si v taliansku po nastarovani sam vytocil 112 a ine pakoviny.

 

 

 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...