Přejít na obsah

Carlos von Vakzal

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Carlos von Vakzal

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ty díry jsou kompletně ukryté pod lištou, takže i kdybych z nějakého neznámého důvodu chtěl vrátit původní lištu, tak taky nic nepůjde vidět. Ale zajímalo by mě, jaký je ten třetí postup, když to není ani lepení, ani vrtání.
  2. Už to mám skoro rok, přežilo to v pohodě celou zimu a jezdím s tím do myčky tak 2x měsíčně. Montáž je v zásadě jednoduchá, je to na samolepicí pásku, ale chce to 2 lidi a teplo.
  3. To není difuzor, ale lišta ve stylu Sportline. Na OB Autodíly to má kód KDQ-DIF-SPT
  4. Mám najeto 80 000 km a konečně má servis řešení z továrny. Kromě přesunutí/srovnání silentbloku vpravo mi ještě měnili nějaký kloub - nepodařilo se mi ale zjistit, co přesně tím bylo myšleno. Nicméně při zatáčení už je klid. Sice mám nyní pocit, že podobný zvuk, ale mnohem slabší, slyším průběžně při jízdě v přímém směru, ale to se těžko dokazuje.
  5. Koupil jsem sadu přímo v servisu, celkem cca. 2 100 Kč. Práce na 20 minut vč. vyvrtání 6 děr, aby západky odrazek měly kam zapadnout. Celá lišta je jen nacvaknutá, není třeba nic složitě demontovat. Na obou koncích je zvenku malý otvor, stačí háčkem zatáhnout a je to. Raději jsem vrtal, než lepil, díry jsou skryté a lepidlu v případě tak rozdílných plastů moc nevěřím - tepelná roztažnost, horko, mráz, sůl - musí to vydržet extrémy.
  6. Mám úplně stejný problém ve stejném čase. Doufám, že je to jen náhoda, a ne systémový problém. Doplněno: tak je to přece jen systémová záležitost, podle německého fóra je problém na serveru ve Wolfsburgu, takže pomůže jen čekat, až to opraví.
  7. Mám najeto 24 tis. km, do cca 15 t. spotřeba kolem 8, teď v pohodě za 6,5 při stejném způsobu jízdy - 70% dálnice. Tankuji pouze aditivovanou naftu OMV, v zahraničí Aral, BP.
×
×
  • Vytvořit nový...