Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím

Mám na vás zkušenější dotaz....V mém superbu 2.0 TDI 103kw r.v.2006 nastal následující problém - auto se začlo klepat netáhlo byl jsem s tím v servisu a bylo mi řečeno, že jsou KO vstřiky...asi měsíc jsem čekal na auto a poté co byli repasované vstřiky auto jelo jako nové. Asi po pěti dnů zas nastal problém. Znova vyběhla kontrolka motoru blikající žhavení a auto se třepe jako by se mělo rospadnout. Mezi otáčkama 1,5 až 2,5 se celé chvěje kucká jako by se mělo rozpadnou, jakmile otáčky dosáhnou 3tis a plus jede normálně ale jak je níž opět se třepe chveje kope...Zajímavostí je, že když se auto nastartuje ujede bez problému a jakýchkoliv potížích vzdálenost klidně aj 50km+, ale jak se vypne a znovu nastartuje je to vše v háji... v servise byla vyměněna váha vyduchu a regulator na vstřiků...dělala se zkouška tlaků a ta bylo v pořádku...servisáka už nic nenapadá a auto stále nejede.. poslední problém co byl zobrazen na diagnostice u druhého servisáka byl: 17675 - ventil pro vstřikování čerpadlem , válec 3: mez překročena a 17672 ventil pro vstřikování čerpadlem , válec 2: mez překročena...opravdu už nevím co s tím dál auto letá dva měsíce po servisu a výsledek žadný...Moc vás prosím o radu jestli se zde nějaká dobrá duše najde.  Děkuji mnohokrát

35156867_1979731272038362_4096039829781872640_n.jpg

Špatnej servisák ... Jakpak vypadaly korekce vstřiků při volnoběhu po repasu vstřiků? S ohledem na to, že musel rozpojit konektory ke vstřikům a hýbalo se i s kabeláží, která ráda tvrdne a praská, viděl bych to na kabeláž ke vstřikům ve hlavě. Tohle by měl ale servisák znát ...

  • Autor

Děkuji mnohokrát..jsem taky právě názoru na kabely.. Dneska jsem byl ještě v jednom servisu a tam mi řekli, že jsou vstřiky špatně nakodované.. může to být také možnost? Přikládám foto z diagnostiky

IMG_20180611_155937.jpg

Šmankote, co to je za servis, kterej tvrdí takový bludy??? PD vstřiky se nekodují, ať si to nepletou s CR ... To se pak nedivím, že tihle klucí pseudoservisácký jen kecaj a dělaj v tom ještě větší bordel, než je ..,.

 

Ty korekce jsou uplně mimo, to se nediv, že to nejede. Vyloučit kabeláž na kterou to jednoznačně ukazuje a tipuju, že ji pan "mechanik" při vyndavání vstřiků jen doprasil a pak se uvidí. Každopádně tohle je na reklamaci u těch, kdo ty vstřiky měnili. Ale na druhou stranu bych se tam bál znovu jet ... Uzdravovat nás takhle doktoři, tak je půlka národa na prkně ...

 

Jen pro info, ty vstřiky měl repasovat kdo? No BSS má i DPF, že, tak snad se tomu nepomohlo, je třeba to dořešit co nejrychleji ...

Upraveno od rayx

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.