Publikováno Červenec 7, 20187 r Dobrý večer,co se mi stalo,když jsem se vracel domů z kempu.Dostal jsem se do kolony,poskakuju po pár metrech a samozřejmě horko.Najednou jsem si všiml,že se rosvítila žlutá kontrolka Servis a čeho jsem si všiml,že motor měl nějaké vysoké otáčky,asi tak1000,normálně mám 650.Po vyjetí z kolony auto jelo úplně normálně a kontrolka svítila.Jednou jsem startoval u občerstvení,kontrolka pořád svítila a otáčky v pořádku.Domů jsem měl ještě 35 km,ale vše v pohodě.Zajel jsem do garáže,dvakrát nastartoval motor a chcípnul a kontrolka zmizela a otáčky v pohodě.Teď nevím na čem jsem.Auto Yeti 1,2 TSI 77 KW,r.v. 2010
Červenec 8, 20187 r Autor Sorry,blbě jsem se vyjádřil,je to žlutá ikonka,vypadá jak zjednodušeně namalovaný motor,je v levém budíku.
Červenec 8, 20187 r To muze byt treba problem se sanim, napr. vzduchovy filtr, nebo problem se spalovanim, napr. palivovy filtr, nekvalitni benzin, nedotazene vicko nadrze, ... http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/kontrolky-v-aute-co-ktera-znaci/?2
Červenec 8, 20187 r Ta kontrolka tě informuje o tom, že do paměti závad byla zapsána nějaká chyba. Nemá smysl spekulovat o tom jaká - možností jsou desítky. Pokud tě to zajímá, tak si zajeď někam na diagnostiku - chyba bude uložená, i když kontrolka nesvítí. Jestli to je či není důvod k obavě, bez výpisu říci nelze.
Červenec 8, 20187 r Autor Vidím,že těch závad můźe být dost,zajedu na počítač,přesto děkuju za odpovědi
Březen 24, 20205 r Mam stejný problem u Yetiho 1.2TSi 81 kW 7stup AT koupeno 03/2016 , najeto 25000km . Rozsvítí se kontrolka motoru ,auto jede normálně., Poprvé se to stalo při 23800km , načetli jsme chybu vymazali a ok . Po čase se na displeji objeví Oil Service a po několika najetých km se rozsvítí oranžová kontrolka motoru , byl jsem v servisu at to zkontrolují a řekli že musím jezdit delší jízdy aby se zahřál katalyzátor , je fakt že jezdím krátké cesty . Ted se kontrolka motoru opět po 3.měsících rozsvítila . Otázka zní dá se s tím něco dělat ? VCDS : 1 nalezena chyba 24367 řada válců 1: katalyzátor P0420 00 (237) - malá účinnost . Upraveno Březen 24, 20205 r od bubakk
Březen 24, 20205 r Malou ucinnost katalyzatoru to dle mne vyhodnoti z toho, ze lambda sonda za katem dava prilis stejne hodnoty jako ta pred nim. Takze kat nekatuje - studeny nebo prilis zaneseny. Nedovedu si ale predstavit jak se da s benzinem jet tak, aby mohl "chladnout" Jaky mas styl jizdy? Jen to smrdlat nad hranici volnobehu a radit podle toho jak rika auto?
Březen 24, 20205 r Tak závodník nejsem , tak normálně ,někdy to trošku protáhnu .Jezdím tak aby auto řadilo dle optimálních otáček motoru , ale řídím rukama - brzda ,plyn , takže moje práce s páčkou plynu při dodržování rychlosti v obci je někdy problém , když tam skočí 7st v obci při 55km a nechce podřadit . Jezdím sice denně ale krátké trasy .cca do 30km . Delší trasy jen když jezdím něco zařizovat ,úřady atd . Servisní prohlídky a výměny oleje v autorizovaném servisu . Ted čekám na kámoša až mi přijde načíst aktuálni zavadu .
Březen 25, 20205 r Ajo, nevsimnul jsem si ze mas automat. Ja bych si zkusmo zasel na mereni emisi, jen tak mimo hru strcit do laufu sondu a bez protokolu mrknout co z toho leze. Pak auto poradne protahnout, motat to do omezovace... A pak to zmerit znova. Me tyhle orientacni navstevy na technicke/emisich stoji 100-200, zalezi na nalade technika :) Ale vzdycky mi vysli vstric, ikdyz jsem chtel merit emise motorky :D (Potreboval jsem doladit smes)
Březen 28, 20205 r Nacetl mi závadu a chyba stejná jak minule , mrknul i na sondy viz fotky co mi poslal , smazal a budu čekat za jak dlouho se objeví problém opět. Upraveno Březen 28, 20205 r od bubakk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.