Kaja.zs Vloženo 8. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 Jaký nájezd vám vydržely vstřiky. Mám Roomstera 1,4 TDi BNM od nova a repas jsem musel provést po 265000. Začalo to zvýšenými vibracemi motoru na volnoběhu. Třáslo se od toho celé auto. Po provedení diagnostiky (u PD se dá změřit tlak na jednotlivých vstřicích) mi byla doporučena oprava. Jeden vstřik měl malý tlak a tak nebyla jistota rozprachu paliva a při případném kapání by mohlo dojít k propálení pístu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 17. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2018 (editace) To zas tak moc nevydržely, ne? Na svým 1,4 TDI BNM mám 270 tkm a zatím šlape jako hodinky. Auto mám od 150 tkm a od 255 tkm je v něm čip. Teď před cestou do HR jsem ho zběžně projel diagnostikou a vyfotil jsem korekční množství vstřiků. Řekl bych, že jsou zcela OK. Na služební F1 s 1,4 TDI AMF mám 300 tkm a korekce jsou jen o trochu horší. Editováno: 17. Srpen 2018, autor: Jarda-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.