babytch Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 Ahoj, mám problém s Fabii 2003 1,2 htp 47kw. Přestala startovat -> diagnostika bez chyb -> rozvody v poradku. Po dalším zkoumani jsme zjistili, že nespíná palivové čerpadlo. Zkusili jsme na něm změřit napětí a bylo tam nějakých 4,4V. Kdyz jsme ale pridali externí napajení z AKU baterie, zpustilo se cerpadlo a slo nastartovat. Nevíte kde hledat chybu? Díky za reakce, Babidorič Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Zkontroluj, případně vyměň pojistku č. 61. Změř na ní napětí. Pokud bude na ní bude 12V a na čerpadle ne, tak problém bude někde na modrobílém vodiči vedoucím od pojistek k čerpadlu. Pokud na pojistce č. 61 nebude 12V, tak změř napětí na pojistkách 9, 24, 35. Tam musí být napětí stejné. Nebude-li 12V, tak je pravděpodobně vadné relé palivového čerpadla J17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 (editace) @Dula jenom upřesnění: na samotné pojistce (tj. mezi jejími vývody) musí být napět 0V, 12V musí být mezi jejími jednotlivými vývody a kostrou. Je mi jasné, jak jsi to myslel, jen upřesňuji, ať nedojde k nedorozumění. Jinak napětí by se mělo dát změřit i mezi ovládanými vývody samotného sepnutého relé. Zkrátka najít místo na elektrické cestě k čerpadlu, kde dochází k úbytku napětí. Editováno: 3. Srpen 2018, autor: Johny.z Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babytch Vloženo 5. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2018 Zdravim, tak rele bylo vymeneno a cerpadlo uz funguje tak jak ma... Nastal jeste jeden problem...Kdyz auto ( dělá to pouze za studena) nastartuju, tak 20s bezi motor nepravidelne, cuká se a chvílemi to vypada, ze chcipne. Nakonec se vrati do normalniho chodu.. stalo se vam to? Resili jste neco podobneho? Díky moc za reakce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babytch Vloženo 6. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Vyměnili jsme i relé, které má na starost ovládání škrtící klapky, ale problémy stále přetrvávají ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babytch Vloženo 7. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 TOP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 lambda sonda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babytch Vloženo 7. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 A jak to poznám? Respektive jak ověřím její správnou funkčnost? Diagnostika nic neukazuje vše bez chyb... VID_20180806_061458.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Tak podle videa to na lambdu nevypada, ověřil bych čidla teploty, změřil tlaky ve valcich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babytch Vloženo 8. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2018 Zkusil sem čidlo teploty odpojit, a změna se drobet projevila... misto velkého cukání 20s z toho bylo malé cukání a cca 10s ... mohlo by to teda byt to cidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 8. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2018 Idealni je to napojit na diagnostiku a podívat se jaká z toho leze teplota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babytch Vloženo 9. Srpen 2018 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Na diagnostiku mi to snad připojí automechanik v pondělí... Nejhorší je, že závada/cukaní se projeví jen ráno, když auto dlouho stojí a venku je teplota pod 20 stupňů. Přes den, i když auto stojí třeba 7hod tak to nastartuje úplně bez problémů. Mohlo by to teda být to teplotní čídlo? Je to těžký ho vyměnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babytch Vloženo 13. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2018 Tak nakonec auto bylo v autorizovaném servise. Vyměnili mi svíčky ( které byly hodně opálené) a rovnou i teplotní čidlo. Auto krásně fungovalo, tak jak má. Dnes je tomu zhruba měsíc a kousek a už to při studeném startu cuká a smrdí zase. Takže zase zpátky do servisu a připravit si nervy a hodně peněz. Není tu někdo, kdo to řešil a vyřešil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.