Publikováno Srpen 2, 20187 r Ahoj, mám problém s Fabii 2003 1,2 htp 47kw. Přestala startovat -> diagnostika bez chyb -> rozvody v poradku. Po dalším zkoumani jsme zjistili, že nespíná palivové čerpadlo. Zkusili jsme na něm změřit napětí a bylo tam nějakých 4,4V. Kdyz jsme ale pridali externí napajení z AKU baterie, zpustilo se cerpadlo a slo nastartovat. Nevíte kde hledat chybu? Díky za reakce, Babidorič Michal
Srpen 3, 20187 r Zkontroluj, případně vyměň pojistku č. 61. Změř na ní napětí. Pokud bude na ní bude 12V a na čerpadle ne, tak problém bude někde na modrobílém vodiči vedoucím od pojistek k čerpadlu. Pokud na pojistce č. 61 nebude 12V, tak změř napětí na pojistkách 9, 24, 35. Tam musí být napětí stejné. Nebude-li 12V, tak je pravděpodobně vadné relé palivového čerpadla J17
Srpen 3, 20187 r @Dula jenom upřesnění: na samotné pojistce (tj. mezi jejími vývody) musí být napět 0V, 12V musí být mezi jejími jednotlivými vývody a kostrou. Je mi jasné, jak jsi to myslel, jen upřesňuji, ať nedojde k nedorozumění. Jinak napětí by se mělo dát změřit i mezi ovládanými vývody samotného sepnutého relé. Zkrátka najít místo na elektrické cestě k čerpadlu, kde dochází k úbytku napětí. Upraveno Srpen 3, 20187 r od Johny.z
Srpen 5, 20187 r Autor Zdravim, tak rele bylo vymeneno a cerpadlo uz funguje tak jak ma... Nastal jeste jeden problem...Kdyz auto ( dělá to pouze za studena) nastartuju, tak 20s bezi motor nepravidelne, cuká se a chvílemi to vypada, ze chcipne. Nakonec se vrati do normalniho chodu.. stalo se vam to? Resili jste neco podobneho? Díky moc za reakce...
Srpen 6, 20187 r Autor Vyměnili jsme i relé, které má na starost ovládání škrtící klapky, ale problémy stále přetrvávají ...
Srpen 7, 20187 r Autor A jak to poznám? Respektive jak ověřím její správnou funkčnost? Diagnostika nic neukazuje vše bez chyb... VID_20180806_061458.mp4
Srpen 7, 20187 r Tak podle videa to na lambdu nevypada, ověřil bych čidla teploty, změřil tlaky ve valcich.
Srpen 8, 20187 r Autor Zkusil sem čidlo teploty odpojit, a změna se drobet projevila... misto velkého cukání 20s z toho bylo malé cukání a cca 10s ... mohlo by to teda byt to cidlo?
Srpen 9, 20187 r Autor Na diagnostiku mi to snad připojí automechanik v pondělí... Nejhorší je, že závada/cukaní se projeví jen ráno, když auto dlouho stojí a venku je teplota pod 20 stupňů. Přes den, i když auto stojí třeba 7hod tak to nastartuje úplně bez problémů. Mohlo by to teda být to teplotní čídlo? Je to těžký ho vyměnit?
Září 13, 20186 r Autor Tak nakonec auto bylo v autorizovaném servise. Vyměnili mi svíčky ( které byly hodně opálené) a rovnou i teplotní čidlo. Auto krásně fungovalo, tak jak má. Dnes je tomu zhruba měsíc a kousek a už to při studeném startu cuká a smrdí zase. Takže zase zpátky do servisu a připravit si nervy a hodně peněz. Není tu někdo, kdo to řešil a vyřešil?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.