Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

mám problém s Fabii 2003 1,2  htp 47kw. Přestala startovat -> diagnostika bez chyb -> rozvody v poradku. Po dalším zkoumani jsme zjistili, že nespíná palivové čerpadlo. Zkusili jsme na něm změřit napětí a bylo tam nějakých 4,4V. Kdyz jsme ale pridali externí napajení z AKU baterie, zpustilo se cerpadlo a slo nastartovat. Nevíte kde hledat chybu?

 

Díky za reakce,

 

Babidorič Michal

Zkontroluj, případně vyměň pojistku č. 61. Změř na ní napětí. Pokud bude na ní bude 12V a na čerpadle ne, tak problém bude někde na modrobílém vodiči vedoucím od pojistek k čerpadlu.

Pokud na pojistce č. 61 nebude 12V, tak změř napětí na pojistkách 9, 24, 35. Tam musí být napětí stejné. Nebude-li 12V, tak je pravděpodobně vadné relé palivového čerpadla J17

relé palivovoého čerpadla.jpg

@Dula jenom upřesnění: na samotné pojistce (tj. mezi jejími vývody) musí být napět 0V, 12V musí být mezi jejími jednotlivými vývody a kostrou. Je mi jasné, jak jsi to myslel, jen upřesňuji, ať nedojde k nedorozumění. Jinak napětí by se mělo dát změřit i mezi ovládanými vývody samotného sepnutého relé. Zkrátka najít místo na elektrické cestě k čerpadlu, kde dochází k úbytku napětí.

Upraveno od Johny.z

  • Autor

Zdravim, tak rele bylo vymeneno a cerpadlo uz funguje tak jak ma... Nastal jeste jeden problem...Kdyz auto ( dělá to pouze za studena) nastartuju, tak 20s bezi motor nepravidelne, cuká se a chvílemi to vypada, ze chcipne. Nakonec se vrati do normalniho chodu.. stalo se vam to? Resili jste neco podobneho?

 

Díky moc za reakce...

  • Autor

Vyměnili jsme i relé, které má na starost ovládání škrtící klapky, ale problémy stále přetrvávají ...

  • Autor

TOP

lambda sonda?

 

  • Autor

A jak to poznám? Respektive jak ověřím její správnou funkčnost? Diagnostika nic neukazuje vše bez chyb... 

Tak podle videa to na lambdu nevypada, ověřil bych čidla teploty, změřil tlaky ve valcich.

  • Autor

Zkusil sem čidlo teploty odpojit, a změna se drobet projevila... misto velkého cukání 20s  z toho bylo malé cukání a cca 10s ... mohlo by to teda byt to cidlo? 

Idealni je to napojit na diagnostiku a podívat se jaká z toho leze teplota.

  • Autor

Na diagnostiku mi to snad připojí automechanik v pondělí... Nejhorší je, že závada/cukaní se projeví jen ráno, když auto dlouho stojí a venku je teplota pod 20 stupňů. Přes den, i když auto stojí třeba 7hod tak to nastartuje úplně bez problémů. Mohlo by to teda být to teplotní čídlo? Je to těžký ho vyměnit? 

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak nakonec auto bylo v autorizovaném servise. Vyměnili mi svíčky ( které byly hodně opálené) a rovnou i teplotní čidlo. Auto krásně fungovalo, tak jak má. Dnes je tomu zhruba měsíc a kousek a už to při studeném startu cuká a smrdí zase. Takže zase zpátky do servisu a připravit si nervy a hodně peněz. Není tu někdo, kdo to řešil a vyřešil?

  • 6 let později...

Ahoj mám stejnej problém akorát nevím který relé je od palivovýho čerpadla.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.