Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

Náklady na soukromé účely jsou minimum proti tomu, když si doma držíš (servisuješ a provozuješ) vlastní vůz. Jenom na běžném servisu a spotřebním zboží ušetříš raketu, nemluvě o amortizaci věci. PHM jsou nic proti tomu všemu, i když asi na soukromý km máš nějakou sazbu ve které je "něco" z výše uvedeného započteno, ale je to minimum oproti vlastnímu autu. Tak hlavně ať slouží, je to pěkný auto!

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud jde o to výpalné, tak jde o to 1 % z ceny auta měsíčně, ne? Já to teda nestudoval do detailu, ale ve výsledku mi dává firma ještě 3 litry na tankování. Takže o to, co přijdu v "čistém" na výplatě, dorovná právě tankovací karta.

 

Jinak motor... no, ono ani z nových aut si už dneska moc za těch 830 tisíc s DPH nevybereš, pokud chceš relativně prostorné auto. Ta 1.5 TSI na to moje popojíždění stačí. Stejně 75 % času trávím ve městě nebo na okresních cestách. A dálnice... no, stejně víc jak 90 na D1 stejně nejezdíš, protože nemáš kde. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je možné, ovšem dneska při sednutí do Passáta, jsem byl takovej... no, Passat je pěkný auto, ale těch 9 let je tam znát. :D

 

Je až s podivem, že se mi líbí maličkosti jako delší sedáky na sedačkách. Jako ty vole, bych nikdy nečekal, že řeknu takovou chválu na Škodovku, ale ten Superb je fakt dobrý auto.  :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže vy dva jezdíte jako dobytci. :D Já se snažil jet dle eco ukazatelů. 9 km dálnice, zbytek okresky kolem baráku. Jako už začínám věřit Hrubisovi, kterej ve svým videu řekl, že ve městě budu jezdit za 10 litrů. 

 

Jsem zvědavej, jak to bude zvládat dálnice. V pátek s tím žena jede do Zlína do školy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím s Hnůjdejem 1.4 T-GDi dlouhodobé za 8l/100km je fakt že na spotřebu nejezdím, ale nějak to taky nehonim. Ve městě 9l/100km, mimo 7l/100km a dálnice kupodivu 7,5l/100km (většinou limit na 150km/h tachometrových)...

Podle ukazatelů nejezdím, za 1. o moc méně nejedu, protože turbo žere v záběru nízkých otáček stejně víc než v otáčkách a za 2. se mi nelíbí řadit v tak nízkých otáčkách, kurví se motor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...