Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahojte

zatial som nikde nenasiel ako presne radi DSG. Tak som to dnes napichol na diag a pohladal co by mohlo zobrazovat skutocne zalozeny kvalt. Nasiel som polohu posuvacov , ktore zakladaju jednotlive kvalty a podla toho urcil co je prave zalozene. Presiel som asi 3km a spravil log. Zistil som ze vecsinou je zalozeny iba jeden stupen, druhy sa zalozi tesne pred preradenim, po preradeni sa vyradi ten predchadzajuci. Co ma trochu prekvapilo , bola volba neutralu , ked v skutocnosti ostane zalozeny kvalt podla aktualnej rychlosti a dokonca preraduje ked je paka v polohe neutral (log riadok 108 a nizsie).

skusim este niekedy spravit log s dlhsim neutralom (aj ked normalne ho pouzivam iba na dojazd ku krizovatke) a mozno kikdown, co to robi ked za dedinou radi z 6 na 3 pri plyne na podlahe B)

tu "LOG"

  • 3 týdny později...

Paráda - jen tak dál :):):)

Ten LOG je z té nové (mokré) 7°DSG ? Nebo je to ta starší  7°DSG ?

  • Autor

7° suche spojky

skusim buduci tyzden nalogovat este nejake veci ako sa to sprava ;)

  • 2 týdny později...
  • Autor

tak dal som este rucne radenie, vyzera to tak ze to zaradi vzdy prevodovy stupen ktory odporuca na displeji (respektive najblizsi vyssi ako je prave zaradeny)

Nizsi si samozrejme hodi samo, nedovoli podtocit motor. Takisto nedovoli pretocit motor a pri dosiahnuti 5000 ot/min preradi hore (to sice v tomto logu nemam ale uz som to skusal)

Co sa tyka preradovania vs max zrychlenie, myslim ze rucne radenie zvytazi, automat zbytocne nechava tocit dizel do nezmyselnych otacok kde uz chyba krutiaci moment (nemam to odstopovane, len subjektivny pocit...)

log rychl2.xlsx

  • 2 měsíce později...
  • Autor

odpoved na Spolienkovu otazku zo zamknuteho vlakna:

1,6 81 kW

dvojku radi pod 20 km/h

trojku radi pri necelych 30 km/h

styrku pri necelych 40 km/h

petku pri necelych 50km/h

sestku pri necelych 60 km/h (ak idem slusne tak ju v obci neda, respektive da ale musi sa vyslovene nudit motor)

sedmicku mi dava pri necelych 80km/h (avsak smerom dole sa mu neche a do sestky hodi az niekde pri 60 km/h)

 

vsetko to je samozrejme s uplne lahkou nohou, tlacenim na plyn vyraznejsie, sa preradzuje pri vyssich rychlostiach

 

PS: kludne tu davajte akekolvek poznatky z chovania sa DSG.

Ďik

  • 1 měsíc později...

Nevíte někdo o někom okolí Brna, kdo by byl schopen udělat diagnostiku 6st. DSG? Při popojizdeni na 2st cuká. 

  • 11 měsíců později...
V 15. 5. 2019 na 22:37, jaccob.lik napsal:

Nevíte někdo o někom okolí Brna, kdo by byl schopen udělat diagnostiku 6st. DSG? Při popojizdeni na 2st cuká. 

Čau našel si někoho na tu diag? Taky to potřebuju prohlidnout. Necuka pri razeni na 2 bez plynu, ale kdyz se na ni podrazuje pri zastaveni. A zalezi na vice faktorech..

  • 11 měsíců později...

ahoj , potrebujem radu na octavii 1,4 tsi s 7s DSG sa pri zaradeni polohy P ozve cvaknutie . treba hladat niekde chybu alebo je to len zaaretovanie do parkovacej polohy ? dik 

Je to zvuk zapadnutia parkovacieho kolíka do ozubeného kolesa, ktoré zabráni v otáčaní sa prevodovky. Akoby mechanická brzda v prevodovke. Podľa mňa bežný zvuk. Robí mi to na oboch automatoch akurát mam 6st. s mokrými spojkami.

  • 1 rok později...
V 6. 4. 2021 na 17:15, m.a.r.e.k napsal:

ahoj , potrebujem radu na octavii 1,4 tsi s 7s DSG sa pri zaradeni polohy P ozve cvaknutie . treba hladat niekde chybu alebo je to len zaaretovanie do parkovacej polohy ? dik 

Ahoj ako si dopadol s tym cvaknutim v prevodovke ked si ju dal do polohy P ? Robilo ti to stale alebo len  obcas ? Dakujem

stale funguje bez problemov 

před 1 hodinou, m.a.r.e.k napsal:

stale funguje bez problemov 

Ok ďakujem za rychlu odpoved, totizto mne to urobi len obcas uz mam tretiu dsg prevodovku a ani na jednej to nerobilo . Momentalne to  je u mna tak ze ked  ju dam do polohy P  na rovine tak ro zacvaknutie citim v páke tak som ostal s toho mierne prekvapeny ze ci je to ok. Inak preradovanie alebo podradovanie je uplne plynule bez nejakych problemov. Stale mi  aj tak vrta v hlave ze preco to raz spravi a niekedy vobec. Mozem ti este hodit video ci to mas aj ty takto , aspon budem kludne spat.Ďakujem Marek

Je to úplně jednoduché. Když se dá poloha "P", tak se "zarazí kolík do převodovky". Občas to udělá, občas to neudělá podle toho, jak je zrovna potočený zub, do kterého má kolík zapadnout. Když bude auto stát třeba z kopce/do kopce, tak to cvaknutí bude slyšet prakticky vždy. Není to nic špatného, ničemu to nevadí :) 

je to tak ako pise Krosta . Niekedy to pocut niekedy nie podla toho ako zrovna su otočene zuby. 

Ďakujem neham to teda zatial tak ak zistim problem dam vediet .

100 percent nebude ziadny problem 

Tak podarilo sa mi to natocit, robi to ako som uviedol vyssie iba obcas . Musim sa s tym vyslovene pohrat hore dole . Z videa je ten zvuk ako poriadna rana ale neznie to az tak . Je to vzdy len to polohy P zo ziadnej inejnto nespravi, radi a podraduje hladko . DSG6

 

 

Normalne zapadlo do polohy . Netreba hladat problem 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.