Publikováno Prosinec 18, 20186 r Zdravím, cca 10 měsíců zpět jsem nechal na Fábii r.v.2004 1.2 HTP 47 kW měnit homokinetické klouby (vnější i vnitřní). Včera jsem se vracel z Maďarska, a před Budapeští se ozvalo křupnutí a auto začalo třepat a byla cítit vůle. Ihned jsem sjel k autobusové zastávce a s autem dále nehnul. Zjistil jsem, že se přestřihly imbusové šrouby, které spojují levý homokinetický kloub s převodovkovou skříní. Ale...uvolněný kloub prásknul do skříně kterou prorazil a začal téct i převodovkový olej...nezbylo nic jiného než auto odtáhnout zpět do ČR. Když jsem byl další den ve Škodovce problém řešit, překvapilo mě, že šrouby nechali původní. To znamená, že spojovací materiál max. za X stovek korun způsobil škodu za X tisíc korun. Přece to dávám do autorizáku s tím, že dostanu auto, na kterém po opravě můžu najezdit další tisíce kilometrů. Za tu dobu 10 měsíců jsem najezdil cca 15 000 km. Zatím nemám vyjádření vedoucího servisu, neboť nebyl přítomen. Chci se jen zeptat, zda jsem v právu nebo ne? Díky za odpovědi.
Prosinec 18, 20186 r No stať by sa to nesmelo. Fakt to zavisi od pristupu onoho servisu raz som robil take tiež že sa uvolnili tie šroby a ten vnutorny klb prerazil obal. Obal bol tak drahy že za stovku sa kupila druha prevodovka. Držim palce nech aspoň prispeje servis.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.