Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim pánové, mám takový problém. Octavia 1.9 TDi 81kW r.v. 2003. Při zhaslém motoru je brzdový pedál normálně tvrdý. Při nastartovaném motoru je první šlápnutí měkké (jde cca do 3/4 chodu), ale trošku brzdí (zabrzdí), druhé a třetí šlápnutí je už tvrdé ale nebrzdí (neušlápnu). Nové kotouče, třmeny a destičky v zadu a ve předu nedávno dělané, vše několikrát odvzdušněno a jde čistá kapalina. Nevíte někdo v čem by mohl být problém ? Díky za rady

pravděpodobně špatně odvzdušněno

Já bych řekl, že se posilovači nedostává podtlaku. Takže buď hadička mezi posilovačem a vývěvou nebo špatná vývěva.

jistě , může být i tohle

  • Autor

odvzdusnene nekolikrat. uz jsem odvzdusnil hodne aut... jinak k te vyveve.... kdyz oddelam hadicku tak saje jako blazen a z hadicky nic neuchazi... po chcipnuti motoru a povoleni hl. brzdoveho valce pekne zasyci, takze podtlak tam musi byt... napada me jedine ze je posilovac K.O.

Jistá pravděpodobnost a souvislost by tam byla. Když má při odvzdušňování pedál delší krok (propadá se až na podlahu), tak mohlo dojít k poškození posilovače.

Když je posilovač v klidu, tak je na obou stranách membrány stejný podltlak. Když šlapeš na pedál, tak se uzavře ventil spojující obě strany membrány a na stranu membrány u pedálu začne připouštět atmosferický vzduch (tlak) a ten pomáhá tlačit na brzdový válec.

Divné je, že se v posilovači neudrží podtlak a že to na první šlápnutí trochu posiluje a na další šlápnutí se už podtlak neudělá. A já jsem nějak línej myslet. :-)

 

posilovač.pdf

myslím si stále , že máš pořád vzduch v ABS , který se ti při odvzdušňování nepodařilo vytěsnit ven,  pořádně odvzdušnit přes VAG, 

..je i metoda brutální , a mě pomohla,  a sice pořádně auto rozjet na 140 a brutálně dupnout na brzdu a to několikrát,  jestli na to nemáš koule tak to ani nezkoušej, pokud jo tak veliký pozor na provoz a dostatečně volnou silnici,   dojde k takovému kmitu v ABS, že to vzduch vyžene, pak odvzdušnit..

.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.