excite319 Vloženo 23. leden 2019 Sdílet Vloženo 23. leden 2019 Zdravim pánové, mám takový problém. Octavia 1.9 TDi 81kW r.v. 2003. Při zhaslém motoru je brzdový pedál normálně tvrdý. Při nastartovaném motoru je první šlápnutí měkké (jde cca do 3/4 chodu), ale trošku brzdí (zabrzdí), druhé a třetí šlápnutí je už tvrdé ale nebrzdí (neušlápnu). Nové kotouče, třmeny a destičky v zadu a ve předu nedávno dělané, vše několikrát odvzdušněno a jde čistá kapalina. Nevíte někdo v čem by mohl být problém ? Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiko01 Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 pravděpodobně špatně odvzdušněno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Já bych řekl, že se posilovači nedostává podtlaku. Takže buď hadička mezi posilovačem a vývěvou nebo špatná vývěva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiko01 Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 jistě , může být i tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
excite319 Vloženo 24. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2019 odvzdusnene nekolikrat. uz jsem odvzdusnil hodne aut... jinak k te vyveve.... kdyz oddelam hadicku tak saje jako blazen a z hadicky nic neuchazi... po chcipnuti motoru a povoleni hl. brzdoveho valce pekne zasyci, takze podtlak tam musi byt... napada me jedine ze je posilovac K.O. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Jistá pravděpodobnost a souvislost by tam byla. Když má při odvzdušňování pedál delší krok (propadá se až na podlahu), tak mohlo dojít k poškození posilovače. Když je posilovač v klidu, tak je na obou stranách membrány stejný podltlak. Když šlapeš na pedál, tak se uzavře ventil spojující obě strany membrány a na stranu membrány u pedálu začne připouštět atmosferický vzduch (tlak) a ten pomáhá tlačit na brzdový válec. Divné je, že se v posilovači neudrží podtlak a že to na první šlápnutí trochu posiluje a na další šlápnutí se už podtlak neudělá. A já jsem nějak línej myslet. :-) posilovač.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiko01 Vloženo 25. leden 2019 Sdílet Vloženo 25. leden 2019 myslím si stále , že máš pořád vzduch v ABS , který se ti při odvzdušňování nepodařilo vytěsnit ven, pořádně odvzdušnit přes VAG, ..je i metoda brutální , a mě pomohla, a sice pořádně auto rozjet na 140 a brutálně dupnout na brzdu a to několikrát, jestli na to nemáš koule tak to ani nezkoušej, pokud jo tak veliký pozor na provoz a dostatečně volnou silnici, dojde k takovému kmitu v ABS, že to vzduch vyžene, pak odvzdušnit.. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.