Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

už dva týdny mám auto v servisu, aby mi vyřešili, z jakého důvodu mi svítí kontrolka motoru. Dneska jsem se dozvěděl, že v prvním válci chybí tlak a při startu za studena se chová takto (viz video). Servisák sám neví, co by mohl být za problém. Cívky fungují, svíčky taky, klapky vyčistili. Obracím se na Vás jestli by někoho nenapadlo nebo se nesetkal s tímto problémem.

Díky

za prvé si v sekcii tdi a ja tam vidím 1,8-2,0TSI , to že to nemá tlaky je celkom bežná vec, koľko to žralo oleja? určite rátaj podpálený ventil , prípadne niečo okolo hlavy , bez zhodnotenia spotreby oleja a demontáži hlavy sa nepohneš

Kompresi to nemá jen zastudena??? No, krom toho co už napsal suri, to můžou být prasklé ventilové pružiny na sacích ventilech, podpalují se spíše výfukové. Karbonu je jinak na těch sacích ventilech požehnaně, jako u každýho z týhle rodiny ...

 

To video přece neukazuje start ale test těsnosti ventilů v sedlech, vidím bublat oba sací na prvním ...

 

Moderátor-admin to přesune do správní sekce, příště líp koukej, kam to píšeš. Podle vysokotlaké pumpy bych řekl že je to 2.0 TSI CCZA

https://forum.skodahome.cz/forum/260-motor-20-tsi/

 

 

  • Autor

Omlouvám se, že jsem ve špatné sekci. Podle servisu se skutečně ten první válec při uvedení motoru do provozní teploty chytne a běží normálně.

Zvýšenou spotřebu oleje jsem nezaznamenal, ani v servise to jako problém neviděli.

Ventily prý měli vyndané a vyčistili je.

Jsem v tomhle ohledu úplný nováček, nic méně, díky Vám za info. Auto mám 4 měsíce, ale je to ročník 2014, tak bych takové problémy tak brzo neočekával.

před 3 hodinami, Balyd napsal:

Ventily prý měli vyndané a vyčistili je.

 

Tohle by chtělo upřesnit, ono vyndat ventily není jen tak (demontáž hlavy z motoru včetně rozebrání samotné hlavy), to už by dávno věděli, co tomu je B)

Podle toho videa mohli tak maximálně čistit ventily sacími kanálky po sundání sání, na tom videu je jasně vidět původní znečistěný stav včetně netěsných sacích ventilů na prvním válci ... Ovšem nevíme, co se dělo potom, cos to natočil.

aj tak to skončí demontážou hlavy

V 4. 2. 2019 na 15:51, Balyd napsal:

Auto mám 4 měsíce, ale je to ročník 2014, tak bych takové problémy tak brzo neočekával.

No nějakou logiku to má - předpokládm, že závada, kterou nyní řešíš byla důvodem k prodeji. Jinak je to fakt smůla.

  • 4 týdny později...
  • Autor

Zdravím tak prasklá pružina klapky byla, nic méně po výměně společně s novými rozvody, je problém pořád stejný.

Jen diletant/ignorant mechanik léčí chybějící kompresi výměnou rozvodu, to snad ani není možný, co se to dnes děje ... A když si přečteš ještě několikrát rady, cos tu dostal, bude Ti to snad jasné, jaké máš "štěstí" na pana mechanika ...

 

A propó, o jaké pružině klapky to mluvíš?

  • Autor

Ne to jsem se špatně vyjádřil, novými rozvody neléčil chybějící kompresi, jen šlo o to, že na 70 tisíc kilometrů už byly v háji i rozvody, a tak se museli vyměnit. Jak si psal, byla prasklá pružina na sacím ventilu a ta se vyměnila, ale bez výsledku. Sbírám zatím informace od autorizovaných servisů škoda a ty mi zatím moc nepomohli.

Já si říkal, žes zaměnil klapku s ventilem ...

 

Jak tu pružinu servis měnil, bez demontáže hlavy? Ano, lze také, ale pak nemá šanci posoudit talířek ventilu ani sedlo v hlavě, takže tato práce včetně vyměněných rozvodů byla naprosto zbytečná a tedy vyhozené prachy minimálně za práci ... Ale to ten mechanik jistě dobře věděl, to je základ práce motoru ...

  • Autor

Jo hlavu demontoval. Bylo mi řečeno, že pak celá hlava pak byla znovu natlakována (úplně nevím, co tím autor myslel)

Narazils evidentně na vykuka, sám tomu nerozumíš, to je pro Tebe špatná situace ... Kdo je ten mistr/servis, co sundá hlavu a po opravě a montáži stále nemá kompresi?

To by se toho sice sešlo více, když tedy byla pružina na ventilu KO, ale taky umí prdnout mezikruží na pístu, což by měl vidět i na stěnách válce při sundané hlavě ...

 

 

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.