Lucie D Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 Dobrý den, mám škoda rapid 2013, 1,6 TDI 77kw, za jízdy se mi rozsvítila kontrolka žhavení, která stále bliká a kontrolka motoru, a okamžitě přestalo jít turbo. Auto jede, ale bez turba a nemá zadný vykon. Diagnostika psala: čidlo diferenčního tlaku, netěsnost systému sání vzduchu, Níz. přeplň. tlak Čidlo turmodmych A s.nespr. Měnili jsme čidlo diferenčního rozdílu tlaku a váhu vzduchu a tím to nebylo. Děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 A zkoušel někdo těsnost sání vzduchu, když už to ta diagnostika píše? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucie D Vloženo 12. Únor 2019 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 A jak to vyzkoušet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 Kdysi na jiném autě jsem to testoval sprejem na čištění škrtících klapek - nastartuješ, nastříkáš na sání (tedy bude asi přístup na prd) a pokud se motor přidusí či jakkoliv změní otáčky, tak to netěsní. Případně vymontovat zkontrolovat těsnění na přírubě a použít nějakou vzlínající barvičku. Začal bych ale tím, že bych udělal log hodnot z toho čidla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 Škodovka na to má postup v dílenské příručce, ale bez speciálních nástrojů se to podle toho nedá udělat. Takže postup kolegy Wittmanna bude určitě schůdnější pro domácí podmínky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.