Ingi Vloženo 15. Únor 2019 Vloženo 15. Únor 2019 (editace) Ahoj, prosím o radu, co dál s mojí octavii II FL - 2.0 tdi BKD, najeto 460000, technicky i vizuálně skvělé auto - komplet RS interiér / exteriér, z výbavy cornering, columbus, bluetooth, multifunkční volant, coming/leaving home, senzory v předu vzadu, dešťový senzor atd., jen pár kosmetických vad - s autem jsem spokojen, km na něm absolutně nejsou znát, ale po bouračce na pravý předek nevím co s ní dál... Bylo to v nižší rychlosti do železného sloupku, i tak to ale asi byla slušná pecka - je trefený nárazník a blatník viz foto, schytalo to bohužel hodně kolo a vše s ním spojené - těhlice, rameno, tlumič, poloosa atd. - vše je na výměnu. Nevím, co s autem dál - havarijko mám a pojišťovna bude platit, ale zda jít do opravy - pořádné z origo dílů a auto si nechat, levné z nějakého standardu a auto případně prodat, nebo ho nechat tak, nechat si vyplatit škodu a prodat ho tak jak je jako vrak? Jakou by mohlo mít případně hodnotu?.... Díky za rady Fajn den Editováno: 15. Únor 2019, autor: Ingi Citovat
prassat Vloženo 15. Únor 2019 Vloženo 15. Únor 2019 Těžko radit..... Pokud bych si to auto chtěl ještě nechat, tak bych jej dal do autorizáku a ať se starají, když už máš to havarijko. Touto variantou budeš mít nejmíň starostí a ještě ti třeba po dobu opravy půjčí nějaký náhradní vůz. Navíc tě nemusí zajímat, co vše ještě najdou poškozeného po odstrojení. Pokud chceš se auta zbavit a něco i vydělat a nevadí ti starosti kolem, tak si nech vyplatit škodu rozpočtem a oprav svépomocí nebo někde u garážmajstrů a plechy kup na vrakáči a díly, kde uznáš za vhodné. Nebo se až po vyrovnání s pojišťovnou rozpočtem sám rozhodni jestli se vyplatí opravit/neopravit - prodat pod cenou. Citovat
Sabiza Vloženo 25. Duben 2019 Vloženo 25. Duben 2019 (editace) Oprava všehovšudy za 35 tisíc, když nebudeš dávat auto do autorizovaného servisu. Čistě teoreticky zvládneš i dost věcí doma před barákem. Blatník - 1200 - 1500 Kč (nový) + 1500 Kč lakovna. Nárazník - Buď 3500 Kč za nepoškozený z vrakoviště + 2500 Kč za lakovnu nebo ~ 500 Kč za zavaření plastu + 2500 Kč za lakovnu (tady bych se nebál říct, že si vezmou tak 1500 Kč, protože nebudou lakovat celý díl). Kolo seženeš na Bazoši za 2000 - 3000 Kč. Zbytek u nápravy je otázkou - buď seženeš celou nápravu z bazoše (celá stojí kolem 8 tisíc) a použiješ díly, které potřebuješ, nebo je koupíš nové a necháš je vyměnit v servise. To zvládne jakýkoli jouda, co k tomu má díly. Díly budou na 100 % do 15 tisíc. Geometrie přední nápravy za 1500 Kč. Všehovšudy při nejhorším scénáři bude oprava do 35 tisíc včetně práce a to beru pražský ceny. Pokud máš auto motorově v pořádku, tak bych uvažoval nad opravou. Ve výsledku je to pouze o výměně pár dílů. Pojišťovna Ti to proplatí, ty na tom možná něco vyděláš a je to. Editováno: 25. Duben 2019, autor: Sabiza 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.