Piaggio Vloženo 22. Říjen 2006 Vloženo 22. Říjen 2006 Zdravim vas. Mam auto skoro 3 roky,nemavam ho v garazi. Chcem sa opytat na posledny diel vyfuku. Odlupuju sa mi z toho take kusy ako kvora zo stromu. Po tym ,ked to odlupnem to neni hrdzave. Zauma ma ,ze to co sa odlupuje je iba na vyladenie zvuku? A spona a spoj co spaja 2 a 3 diel s 1 dielom vyfuku je fajn hrzdzave. Davam tomu max 2 roky. A este otazka. Mam silikonovu striebrenku do 400 stupnov.Uz ste to dakto natierali dacim a ako to vypadalo po roku? Dik. Citovat
luckyluck Vloženo 22. Říjen 2006 Vloženo 22. Říjen 2006 hele - poslední díl, to myslíš jako zadní tlumič ? jinak.. jsem lajk, ale jednak si nemyslím, že ten povrch redukuje hluk, mám pocit, že "materiál" co absorbuje hluk je naopak v dutinách. Ale jestli myslíš zadní tlumič, tak ten má podle mého max. teplotu tak 300-350 stupňů, takže si to klidně napatlej Citovat
Host Bobik Vloženo 22. Říjen 2006 Vloženo 22. Říjen 2006 o zadnim dilu a jeho natirani se doctes vice v jiz probranych tematech Citovat
Piaggio Vloženo 22. Říjen 2006 Autor Vloženo 22. Říjen 2006 o zadnim dilu a jeho natirani se doctes vice v jiz probranych tematech Kurnik musim pohladat. Ale neviem co mam zadat,lebo na slova hrdzavy a vyfuk som to nenasiel. Skusim pohladat Citovat
Host Bobik Vloženo 22. Říjen 2006 Vloženo 22. Říjen 2006 trebs http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=10515&hl= Citovat
Piaggio Vloženo 22. Říjen 2006 Autor Vloženo 22. Říjen 2006 hele - poslední díl, to myslíš jako zadní tlumič ? jinak.. jsem lajk, ale jednak si nemyslím, že ten povrch redukuje hluk, mám pocit, že "materiál" co absorbuje hluk je naopak v dutinách. Ale jestli myslíš zadní tlumič, tak ten má podle mého max. teplotu tak 300-350 stupňů, takže si to klidně napatlej Ano posleny diel je vyfuk. Ale ja to mam na mojej hatatytle v kope s tym strednym dielom. Skoda ze som nespravil foto.Lepsie raz vidiet.... Ale aj tak ma to zaujma co je to za vrstva,lebo ked to osipem tak pod tym je uz vyfuk dobry. Cez tyzden to budem reparovat. Potom to zlachka prejedem tak 130/hod aby sa to vypalilo a potom to natrem este raz,ak to neopadne dovtedy. Inak aj zadne bubny som tym naprplal. Potom ked to zaschlo tak som to dal do elektrickej truby na 200stupnov zapiect na 60 minut. Podavame chladene ... V piatok dam vediet ,pripadne foto. Citovat
Piaggio Vloženo 22. Říjen 2006 Autor Vloženo 22. Říjen 2006 trebshttp://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=10515&hl= Aha Citovat
kláca Vloženo 24. Říjen 2006 Vloženo 24. Říjen 2006 já mám lauf po necelejch třech letech taky pěkně zrychtovanej a teď mi i pěkně fouká někde u spoje za vlnovcem (tak doufám že do jara to ještě vydrží Citovat
houmr Vloženo 24. Říjen 2006 Vloženo 24. Říjen 2006 vyfuk po 4 rokoch : podla olonza ako uz pisal v inych diskusiach je to nic a je to v podode. Citovat
OloZX6R Vloženo 24. Říjen 2006 Vloženo 24. Říjen 2006 podla olonza ako uz pisal v inych diskusiach je to nic a je to v podode. tak tak..ještě něco vydrží.. Citovat
mISHA Vloženo 24. Říjen 2006 Vloženo 24. Říjen 2006 zadni dil vyfuku by mel byt vyceplastovy. tzn se ti odlupuje vrchni plast. pocitej s tim, ze to jeste tak rok dva vydrzi, nez prorezavi uplne. ovsem ber v uvahu, ze to rezne i uvnitr. takze plast muze byt jeste ok, ale vevnitr uz mas jen duty tubus bez vyplne. Citovat
pavel74 Vloženo 24. Říjen 2006 Vloženo 24. Říjen 2006 abch se taky pridal, tak muj vyfuk na 1.4mpi mi vydrzel 60.000km, takze jsem resil jakej koupit a nakonec jsem si koupil od firmy Tyll sportovni s dvema laufama za 3200,-kč i s montazi a byla to otazka 15minut nez to vymenil... A ani to tolik nerve, ma to dokonce nejaky Atest takze pry nebude zadny problem na STK... Citovat
Benik Vloženo 24. Říjen 2006 Vloženo 24. Říjen 2006 tento prispevek je od Benik: ten predchozi, kolega se neodhlasil... abch se taky pridal, tak muj vyfuk na 1.4mpi mi vydrzel 60.000km, takze jsem resil jakej koupit a nakonec jsem si koupil od firmy Tyll sportovni s dvema laufama za 3200,-kč i s montazi a byla to otazka 15minut nez to vymenil... A ani to tolik nerve, ma to dokonce nejaky Atest takze pry nebude zadny problem na STK... Citovat
Bida Vloženo 24. Říjen 2006 Vloženo 24. Říjen 2006 Ahoj Nemenil jste nekdo vlnovec??? Me to ted u nej ufukuje jestli se to da rozebrat prevarit a dat zase dohromady(nevipada urezlej) a nevim kolik si mam pripravit, nebo jestli mam nechat vymenit celej predni dil. Koncovy uz mam za sebou ted me ceka prostredini ale snad vydrzi jeste na zimu. Citovat
Benik Vloženo 25. Říjen 2006 Vloženo 25. Říjen 2006 vlnovec se da vymenit... stoji asi 500-1000,- uriznout a privarit... firma Bartak- Kolbenova ulice... maji tam ruzne vlnovce Citovat
Bida Vloženo 25. Říjen 2006 Vloženo 25. Říjen 2006 Netusi nekdo nahodou jake ma rozměry Vlnovec u fabie 1,4MPI 44KW. Jsem tam dneska pod tim lez jako pako s metrem a zjistil jsem ze by to moh byt cca 240x55mm. Ale na netu nic takovyho neni (jestli to nebude tim ze se na to mnel pasmo a lezl sem pod to auto na ulici ).Dik Citovat
colins Vloženo 22. Srpen 2008 Vloženo 22. Srpen 2008 podla olonza ako uz pisal v inych diskusiach je to nic a je to v podode. no moc dlho nevydrzal. prehrdzaveli nejake vnutorne prepazky. huhle to jak WRC. musim ten zadny diel dat vymenit... Citovat
Rabbyt Vloženo 7. Říjen 2008 Vloženo 7. Říjen 2008 Ja mel vyfuk na fabce presne 8 let a 4 mesice:) Kdo dyl?) Najeto 80 000km. Ted uz jsem to nevydrzel (lehce uz brucel) a dal jsem vymenit stredni a zadni dil za Tyll (2500 Kc bez prace a spon). Nicmene chlapek v servisu mi tvrdil, ze jsem to tam prej jeste moh nechat:D Spotreba mi zatim nahoru nelezla (podle PP) a vlnovec je prej taky jeste "OK". A to jsem nikdy neparkoval v garazi, cely roky venku. Jedina vec-jezdim s autem spis narazove a kdyz uz jedu, tak casto rovnou Praha Brno nebo podobny dalky. Citovat
Piaggio Vloženo 7. Říjen 2008 Autor Vloženo 7. Říjen 2008 (editace) Neda mi to aby som sa nepridal Pred rokom mi to "urezlo" prave tam ako je ta spona.Mal som zrovna pred STK. Oprava jednoducha.Urezal som cca 25cm z vodovodnej trubky a dal stocit na potrebny priemer./bolo treba ztocit asi 0.5mm/. Kupil so este jednu sponu a spojil som to.Drzi to jak das doteraz. auto 11/03 1.2 Stava sa vam,ze vyfuk hoci tesni a nieje dieravy,ze neprejdete cez STK? pricom po akustickej stranke nepozorovat daky zvyseny hluk.mam na mysli,tie zhrdzavene prepazky. Editováno: 7. Říjen 2008, autor: Piaggio Citovat
Piaggio Vloženo 8. Říjen 2008 Autor Vloženo 8. Říjen 2008 Stava sa vam,ze vyfuk hoci tesni a nieje dieravy,prejde ci neprejdete cez STK? Ake mate skusenosti. Citovat
Wittmann Vloženo 9. Říjen 2008 Vloženo 9. Říjen 2008 Stava sa vam,ze vyfuk hoci tesni a nieje dieravy,prejde ci neprejdete cez STK?Ake mate skusenosti. když není děravý, tak proč by něměl projít? Maximálně pokud je hodně rezavý ti do lehkých závat napíšou "výfukové potrubí stav". Ani drobné prdění nevadí. Důkežité je jestli auto projde přes emise a nezatěžuje okolí nadměrným hlukem (malá dírka zpravidla nezvyšuje hlučnost, pouze mění zvuk) Citovat
Piaggio Vloženo 15. Říjen 2008 Autor Vloženo 15. Říjen 2008 to som potreboval vediet. Neviem presne co tam okrem emisii tym pristrojom meraju. Som sa bal,ak to mam vo vnutri vypadane /nie dierave/,ze namera podla tlaku alebo co... Ja len pre istotu ako to chodi... Citovat
John Doe Vloženo 15. Říjen 2008 Vloženo 15. Říjen 2008 Ak by tam bola diera,tak to zistí že ti začne prisávať vzduch do potrubia a lambda to inak prehodnotí ako pri výfuku ktorý je ok a vraj preto je aj spotreba väčšia.To je vyjadrenie technika na EK. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.