Dafi7 Vloženo 10. Duben 2019 Sdílet Vloženo 10. Duben 2019 AUM. Trojka,čtverka,pětka zakolísání výkonu cca mezi 2200-2600ot.Jak při pomálém přidání plynu tak při razantním.Nad 3000ot už vše o.k.Diag píše Rozdíl tlaku mezi turbem a ventilem škrtící klapky.Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DwDckQo Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 Klasický problém 1.8T, deravé podtlakové hadičky z ventilu N249 resp. celý ten komplex podtlakov, taktiež odvetranie. Ďalej tlakové hadice od turba do IC, samotný IC (netesný), DV (diverter valve) aka. deceleračný ventil nemusí držať tlak, ba dokonca prasknutá liatina turba (to by som riešil až ako posledný bod). Je toho plný internet ako čo spraviť, ako dané veci odskúšať atď atď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.