Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Až niekedy od r.v. 2003

Edit: mala to byť odpoveď sem> balki Zasláno 15.12.2008, 11:40 , len mi to nezobrazilo príspevky za ...

Editováno: , autor: Koldo
  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

Potreboval by som poradiť. Po odpojení baterie a jej nabití a opätovnom zapojení mi nejde naštartovať moja Fabia 1,2 47kW 2003. Točí ako blazon ale nechytne. Teraz sú silné mrazy, auto mám vonku, tak sa chcem opýtať či tam niečo neprimrzlo ressp. v čom je zrada.Môže to byť imobilizérom? Startoval som asi dvakrat a nič, ked som začal startovať potretikrát tak mi začala pípať kontrolka mazania motora, tak som to radšej vzdal. Poradí niekto????

Apropo, kde sú vo Fabii umiestnené poistky.

Editováno: , autor: 3skac11
Vloženo

mohou být i přeskočené rozvody. Co se týká kontrolky mazání, je to normální, protože jen točením startéru nedojde k vytvoření dostatečného tlaku mazání, obzvláště po opakovaných pokusech o nastartování. No a pojistky najdeš pod deklem z boku palubovky po otevření řidičových dveří.

Vloženo

To znamená, že ked odpojím baterku tak preskočia sami od seba? To sami zdá ako somarina. Auto predtým frčalo normálne, štartovalo na šup a zrazu toto?

Ked točím ono má stahu chytiť ale nejako to nejde.....

Vloženo (editace)

pokud by sis dal tu práci a dal si funkci hledat na přeskočené rozvody v sekci motor, tak by jsi zjistil, že se to nestane odpojením baterky, ale právě při startování ... kdy ještě nedojde k plnému vysunutí napínací lišty (je vytlačena olejem) a u těch původních kratších dochází právě v tomto okamžiku k přeskočení. Proto pak od 2004/2005 začali dávat tu delší vodicí lištu u které ikdyž není řetěz ještě úplně vypnutý, tak k přeskočení nedocházelo

např.tady

Editováno: , autor: Malta
Vloženo

Samozrejme, že nejaké články som si prečítal,ale niesom si istý, či je to môj probém. Ked som startoval,tak mi ani nechytlo, ani som sa nepohol a nezdochlo mi. Pri štartovaní som ziadnu ránu nepočul.....Žiané problémy s motorom nikdy neboli, normalne som došiel, odpojil baterku, nabil som ju a nenaštartuje mi. Všetky kontrolky normalne zhasnú ako majú a nič.

Neviem, či by mi pomohlo, že ked otočím klučom do polohy 1 a počkam nekakú dobu, aby si načítala rj nejaké udaje a potom to skúsil. Nepomohlo by to?

Vloženo

já mám na této MR zkušenosti stím že stačí brzdit motorem z kopce a vono to přeskočí a to myslím jako že auto prostě stojí zaparkované z kopce a je zařazenej kvalt, jinak aj tak ten motor chytne a jede ale nemá výkon, nedostane se nad 3tis. ot. prostě nad tyto točky se začne dusit, a kdyby to přeskočilo tak fest aby nešel motor nastartovat tak si myslím že se potkaj ventili s písty.

Opravdu napichni na vag může to bejt co koliv jiného

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Poprosil by som všetky múdre hlavy o radu. Vymenil som úspešne palivové čerpadlo na Fábii /r.v.05/2000. 1,4 MPI/. Všetko šlape v pohode ale .... palivometer mi ukazuje naopak !!!

Závada pôvodného čerpadla bola že bol spálený motorček čerpadla. Mohlo to dostat nejakú šlehu do vyhodnocovacej jednotky ? Ale tá mi síce naopak, ale ukazuje. Alebo je na to kalibrácia ??

Čerpadlo som kupoval s plavákom ako originál

erp.png

Dík za všetky rady :)

Vloženo

Obrázek jsi špatně nahrál, hoď foto budíků a toho nového a starého čerpadla. auto máš jako 1.majitel nebo už několiikátý?

Jinak když byl motorek čerpadla vháji měl jsi na to nové čerpadlo nahodit ten starý plovák co byl původně.

podle obrázku ti možná řeknu kde je chyba

Vloženo

Majitel som druhý, ale to čerpadlo sa pred tým nemenilo. Staré čerpadlo je už v kontajnery a nové je osadené. Obávam sa ale že budem musieť vymeniť běžec snímača na čerpadle. Ak si predstavím, že to mám znova rozoberať a vyberat - klepne ma !!! Hmmm ale kde mám istotu že kúpim s rovnakou kalibráciou drážek jak bolo pred tým ???

261.png

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Takže pre všetkých čo vlastnia Fábiu približne rok 2000. Palivové čerpadlo má snímač ktorý má odpor v rozsahu 290 až 50 ohm. Hodnota 50 ohm zodpovedá polohe plaváku pri stavu prázdnej nádrže. Čiže podla toho vyberajte snímač alebo čerpadlo.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

ja mam 1,2htp 47kw-03.

asi pre mesiacom sa mi mozno 4-5 krat stalo to ze som nenastartoval motor..cerpadlo som pocul, natlakovalo benzin ale po startovani motor nechytol.pockal som asi pol minuty a motor chytil.

dnes mi to stalo znova ale nenastartovalo ani an 10x. tak som skusal indučky so sviečkami a tie išli.potom som vymontoval vstreky a tir nedavali -nevstrikovali pri starte.

diagnostika ukazuje "teplota chladici kapaliny nesmyslny signal a skrat na kostru palivove rele"(to som dnes vymenil).s cidlom bdem musiet pockat do zajtra.

auto som nastartoval ale asi po 4 starte tam nasskocila chyba--skrat na kostru pal. rele-nesmyslny signal.od tej doby som ho skusal zopar krat prejst.

len ma hlavne zaujima ci mi nemoze skratovat kabel ,ktory ide do dveri na mikrospinac..nemam šajnu ci ide tym kabelom plus alebo kostra.

prosim vas v releovom boxe je na 4 konektore osadene rele palivoveho cerpadla

a na 9 konektore ma byt rele velkeho topneho vykonu,-+ rele palivoveho cerpadla(natlakovani paliva) co vlastne toto rele rele sposobuje.to natlakovanie paliva chapem ale neviem ako pracuje v tom prvom pripade(rele velkeho topneho vykonu.

stretol sa s niekto s niecim takymto?

Editováno: , autor: kamenekroman

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...