Jump to content

wiglegummi

Uživatel
  • Content Count

    983
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About wiglegummi

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 02/26/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    419583683

Recent Profile Visitors

1,363 profile views
  1. Včera mi to nedalo a tak jsem tu klemu tam dal, proud na pojistku č. 27 jde jen prostě relé necvaka, a to je relé nové. Přitom od e-boxu až ke zhavicum je to průchozí. Spíš by mě teď zajímalo jak to relé odzkoušet. Nebo pokud jde proud stále do relé žhaveni co dá relé pokyn přepnout a pustit proud do zhavicu
  2. Zdravím jdu si pro radu. Mám OII 1.9TDi 77kW BXE, začalo mě zlobit žhavení, diag vypíše: 001648 - modul zhavicich svicek 1 Relé jsem vyměnil, ale bez výsledků. Test akčních členů na relé zhavení ani necvakne. pojistky ok, v palubce se rozsvěcuje a zhasne kontrolka žhavení v závislosti na teplotě, když je mráz tak svítí déle, když je teplo tak jen na chvíli. Včera jsem rozkopal půl auta a nejspíše bude problém v e-boxu z pojistky č.27 (50A) je kontakt až k relé ale do pojistky kontakt není, na pojistku nejde ani žádné napětí, prostě vůbec. Ale nejvíce mě zaráží
  3. tak už někdo toto vyřešil, dneska jsem ho silou zatlačil do vnitř a obávám se nejhoršího, že jsem polámal ty očka v tunelu které ho drží. jak mám vytáhnout zapalovač abych něco nezk..l
  4. Hele neřeš to, já ho měnil někdy před 10 lety a zatím bez problémů
  5. Zdravím,potřeboval bych vyčíst pin s budíku starých i nových,jsem z OV

  6. Hele, už to neřešte. Čerpadlo funguje a zatím vše ok, až pojedu do garáže napíchnu to na VAG a uvidíme zda tam nebude nějaká chyba. Jinak to nefunkční čerpadlo, to nejelo vůbec ani po nastartování a pokusu o otočení volantem, VAG nic nepsal jen svítila kontrolka volantu. Mě šlo jen oto jak tu psal že jsi ho někdo vypnul, tak jak tedy to čeerpadlo přeez ten VAG vypnout? A potřeboval bych tu tabulku kodování řízení, nějak jsem to někde ztratil.
  7. Tak jinak, majitel toho čerpadla tvrdí že to čerpadlo jelo do poslední chvíle. Pak ho jen vymontoval a předal nám. Po zapojení u mě v autě čerpadlo nejede, nastartuji kontrolka svítí čerpadlo ani nezabzučí, VAG hlásí že čerp. vyp. v paměti závad nic nevypisuje, když nahodím to mé původní tak jede hned po nastartování, volant zhasne. Takže to údajně nefunkční čerpadlo šlo zpět k majiteli, a já zakoupil jinde, které je zatím funkční, bez jakých koliv problémů. Důvod jsem asi ani nenapsal, zkrátka z ničeho nic se posilovač odpojil a nejel, po vypnutí a opětovném zapnutí zapalování s
  8. Helea a jak to vyřaditz provozu tedy? Jetouž delšídobu co jsemse tomuřízení věnoval :-)
  9. zdravím, taky jsem začall řešit servo, a došlo na vrakoviště a výměna celeho čerpadla, je tam TRW a teď nefunguje vůbec, na vagu píše servo vyp., chci se jen zeptat než to půjdu vrátit, při výměněně se musí něco kodovat přez vvag, nebo se jen vymění a jede se dál?
  10. Vypadá to slušně Na kolik taková sranda v dnešní době vyjde?
  11. no s tou modrou čínou toho moc neuděláš, a hlavně bych měl strach o řj atd. :-)
  12. to Malta: Tady se bavíme o F1 s motorem 1.4 MPi, tak co sem pleteš EGR, cívky :-)
  13. Nejsem si jistej ale snímač G85 jak píšeš je podle mě, snímač teploty chladicí kapaliny, nebo je úplně jinde a nemá s řízením nic společného. Na řízení jiný snímač není. Pokud jsou pojistky v pořádku tak bude nejspíše vadnej zase onen vyměněný snímač, nikde není napsané že nemá už problémy od výroby. Napiš jak jsi dopadl
  14. Zkus se podívat na pojistky, jak na barery boxu tak v palubce. V té palubce nevím číslo z hlavy, ale i když se zdají ok, vyměnil bych je. Mě se to taky vyblbovalo a bylo to pojistkou v palubce. Sice vypadala jako že je ok, ale vyměnil jsem jí a je po problému. Jinak tema s řízením už tu někde je.
  15. za dob jeho mládí, tedy při nájezdu 140tkm jsem po nejmenované cestě jel 195km/h ale už jsem se bál jet rychleji. Ta kastle není na to stavěna, ale musím říct že co jsem to chipnul a vyměnil sací potrubí z 50kW verze, dal 3bodové svíce zn. ngk tak to jezdí, když potřebuju na křižovatce zabrat tak mě hezky poslechne, ale už více jak 3roky nebyla možnost ho pořádně provětrat. Občas na rovince mimo obec max. do 160km/h ale to fakt jenom občas a tam kde nechodí lidi :-) No a kastle už taky chytáá semtam rez, hlavně prahy kolem blatníků, ale letos je v plánu to opravit. Ale co se týče i náhradní
×
×
  • Create New...