Přejít na obsah

wiglegummi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    993
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli wiglegummi

  • Narozeniny 26.2.1985

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    419583683

Návštěvy profilu

2 387 zobrazení profilu

Oznámení wiglegummi

  1. Updatu, myslím jak map. Je tam jak píšeš, různé rozdělení Evropy atd. Tak jsem vybral tu kde je ČR a okolní státy. Aktualizace FW rádia nic nenašlo. A zda je upraven FW v rádiu tak to netuším. Je to koupené jako starší auto. Mám tedy tu originální kartu smazat, nebo jenom nakopírovat tu aktualizaci.
  2. Takže pokud chápu správně, z obyčejné sd karty to stejně neaktualizuji. Mám tedy sformatovat tu origo a nahrát to na ní? Podle vín mi to našlo několik updatu
  3. Tak proč tedy na netu chtějí cca od 2000 kč za aktualizační kartu, když můžu mapy stáhnout sám a zadarmo přímo od výrobce
  4. Zdravím takže pokud jsem správně pochopil co jsem se dočetl na netu a zde tak yeti 2015, má toho novějšího amundsena, stačí prostě stáhnoout mapy ze škody,, rozbalit na sformatovanou sd, vložit kartu do rádia a zapnout. Aktualizace map se provede sama? nebo musím dát aktualizaci ručně. Díky moc za info
  5. A to jsi jako můžu stáhnout celou DP a po skončení zaplaceného přístupu můžu nadále používat? To jsou pro mě novinky :-)
  6. A nebylo by možné bližší info, třeba do sz?
  7. Dneska stahnuto, ale co jsem koukal tak je to jen na před face a já bych potřeboval na face. Nebo jsou tam oboje? Díky moc za odpověď
  8. Dobrý den a nějaké info by šlo k tomuto, třeba i do sz. Děkuji
  9. Včera mi to nedalo a tak jsem tu klemu tam dal, proud na pojistku č. 27 jde jen prostě relé necvaka, a to je relé nové. Přitom od e-boxu až ke zhavicum je to průchozí. Spíš by mě teď zajímalo jak to relé odzkoušet. Nebo pokud jde proud stále do relé žhaveni co dá relé pokyn přepnout a pustit proud do zhavicu
  10. Zdravím jdu si pro radu. Mám OII 1.9TDi 77kW BXE, začalo mě zlobit žhavení, diag vypíše: 001648 - modul zhavicich svicek 1 Relé jsem vyměnil, ale bez výsledků. Test akčních členů na relé zhavení ani necvakne. pojistky ok, v palubce se rozsvěcuje a zhasne kontrolka žhavení v závislosti na teplotě, když je mráz tak svítí déle, když je teplo tak jen na chvíli. Včera jsem rozkopal půl auta a nejspíše bude problém v e-boxu z pojistky č.27 (50A) je kontakt až k relé ale do pojistky kontakt není, na pojistku nejde ani žádné napětí, prostě vůbec. Ale nejvíce mě zaráží že co jsem koukal po netu, je hodně octavek s naftovým motorem, které mají na pozici R2 namísto relé, jen plechový můstek a já ho tam nemám. Proto bych prosil zda by jste see mi u vás na autě na toto nemrkli, ať ho tam nedám a pak nemusím vyzahovat hasičák :-) Díky moc
  11. tak už někdo toto vyřešil, dneska jsem ho silou zatlačil do vnitř a obávám se nejhoršího, že jsem polámal ty očka v tunelu které ho drží. jak mám vytáhnout zapalovač abych něco nezk..l
  12. Hele neřeš to, já ho měnil někdy před 10 lety a zatím bez problémů
  13. Zdravím,potřeboval bych vyčíst pin s budíku starých i nových,jsem z OV

  14. Hele, už to neřešte. Čerpadlo funguje a zatím vše ok, až pojedu do garáže napíchnu to na VAG a uvidíme zda tam nebude nějaká chyba. Jinak to nefunkční čerpadlo, to nejelo vůbec ani po nastartování a pokusu o otočení volantem, VAG nic nepsal jen svítila kontrolka volantu. Mě šlo jen oto jak tu psal že jsi ho někdo vypnul, tak jak tedy to čeerpadlo přeez ten VAG vypnout? A potřeboval bych tu tabulku kodování řízení, nějak jsem to někde ztratil.
  15. Tak jinak, majitel toho čerpadla tvrdí že to čerpadlo jelo do poslední chvíle. Pak ho jen vymontoval a předal nám. Po zapojení u mě v autě čerpadlo nejede, nastartuji kontrolka svítí čerpadlo ani nezabzučí, VAG hlásí že čerp. vyp. v paměti závad nic nevypisuje, když nahodím to mé původní tak jede hned po nastartování, volant zhasne. Takže to údajně nefunkční čerpadlo šlo zpět k majiteli, a já zakoupil jinde, které je zatím funkční, bez jakých koliv problémů. Důvod jsem asi ani nenapsal, zkrátka z ničeho nic se posilovač odpojil a nejel, po vypnutí a opětovném zapnutí zapalování stále nejelo, zkoušel jsem cca 6x restartovvat zapalování a pořád nejelo. Za cca hodinu jsem šel zkontrolovat pojistky atd. a čerpadlo už jelo, vše bez problémů. Na druhý den jsem při cestě z práce u nnás na parkovišti zjistil že čerpadlo zase nejede, po opětovném nastartování zase čerpadlo funkční. Takhle jsem to strpěl 2 dny a pak už to dělalo cca po ujetí 5 km. Tak jsem auto odstavill do garáže a hleedal příčinu. Jde mi hlavně o to jak jsi napsal že je odpojené, došlo mi že přez VAG ale jak ho tam odpojit? Hledal jsem a nenašel jsem ani v DP, byl bych moc rád za každou radu. Jinak nemáte někdo tu tabulku kde je to kodování posilovače, jak se tam koduje tuhost posílení? Někde se mi to ztratilo.
×
×
  • Vytvořit nový...