Přejít na obsah

palivové čerpadlo


Rasplik

Doporučené příspěvky

Kúpil som skodu fábiu combi s takýmto problémom.Pri otvorení ľavých predných dverí mi naťahuje palivové čerpadlo.Neviem,či to má robiť alebo nie .A po vsunutí klúča do zapalovania, čerpadlo naťahuje druhý krát.

Mám Fábiu 1,2 HTP r.v.2003. Má to tak robiť ? Možno sa stala chyba pri montáži alarmu u predchádzajúceho majitela (ale ten si dával namontovať v servise ).

Poradte prosim.Ak to nemá robiť, tak kde sa to dá prestne odpojiť,aby to nerobilo ?

Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

keď dlhoo stojíš tak ti klesne tlak v palivovej sustave a napr rano otvoríš dvere a čerpadlo to natlakuje. potom to napr ked jazdiš neurobi iba ako pišem po dlhej dobe stania.

toto je normálne

len sa mi nezdalo s tym klučom čo si pisal..

S tým kľúčom je to pravda.

Tak ešte raz. Otvorím dvere vodiča - čerpadlo sa natiahne ,sadnem a po približne 10 sekundách vložím klúčik do zapalovania otočím do polohy 1 a čerpadlo znovu natiahne. Takto mi to robí. Neviem skutočne,či to naozaj tak má robiť , ale mne to tak funguje. Neprekáža mi to až tak ,ale chcem aspoň vedieť, či v skutočnosti to tak má byť. Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

keď dlhoo stojíš tak ti klesne tlak v palivovej sustave a napr rano otvoríš dvere a čerpadlo to natlakuje. potom to napr ked jazdiš neurobi iba ako pišem po dlhej dobe stania.

toto je normálne

len sa mi nezdalo s tym klučom čo si pisal..

S tým kľúčom je to pravda.

Tak ešte raz. Otvorím dvere vodiča - čerpadlo sa natiahne ,sadnem a po približne 10 sekundách vložím klúčik do zapalovania otočím do polohy 1 a čerpadlo znovu natiahne. Takto mi to robí. Neviem skutočne,či to naozaj tak má robiť , ale mne to tak funguje. Neprekáža mi to až tak ,ale chcem aspoň vedieť, či v skutočnosti to tak má byť. Ďakujem.

Má to tak robiť, aj mne to presne tak robí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud uplne v pohode to predcerpavanie je nadstavene s vyroby kvoli tomu ze sa moze stat ze budes mat pokles tlaku v palivovej sustave a niekto da klucik do spinacej skrinky a hned bude chcet nastartovat (palivove cerpadlo nestihne natlakovat) a moze sa ti stat ze to nechyti alebo velmi obtiazne. to je taka poistka. pomocou vagu sa to da deaktivovat.

a s tym klucom je to tiez normalne ze otvoris dvere a natiahne potom po nejakej dobe ides nastartovat tak si znova dotiahne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kúpil som skodu fábiu combi s takýmto problémom.Pri otvorení ľavých predných dverí mi naťahuje palivové čerpadlo.Neviem,či to má robiť alebo nie .A po vsunutí klúča do zapalovania, čerpadlo naťahuje druhý krát.

Mám Fábiu 1,2 HTP r.v.2003. Má to tak robiť ? Možno sa stala chyba pri montáži alarmu u predchádzajúceho majitela (ale ten si dával namontovať v servise ).

Poradte prosim.Ak to nemá robiť, tak kde sa to dá prestne odpojiť,aby to nerobilo ?

Ďakujem.

je to tak ako to ma byt potvrdzujem ako majitel dvoch HTP, a jazdil som na viacerych, je to presne ako popisujes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud uplne v pohode to predcerpavanie je nadstavene s vyroby kvoli tomu ze sa moze stat ze budes mat pokles tlaku v palivovej sustave a niekto da klucik do spinacej skrinky a hned bude chcet nastartovat (palivove cerpadlo nestihne natlakovat) a moze sa ti stat ze to nechyti alebo velmi obtiazne. to je taka poistka. pomocou vagu sa to da deaktivovat.

a s tym klucom je to tiez normalne ze otvoris dvere a natiahne potom po nejakej dobe ides nastartovat tak si znova dotiahne.

presny popis, nieje co dodat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí odpočítať od kódovania BSG 16384 a po otvorení dverí nebude predčerpávať palivo. Mám to tak spravené, už sa mi zopár krát stalo, keď auto dlhšie stálo, že sa po zapnutí zapaľovania nestihla dobre natlakovať palivová sústava a motor nechytil na "prvú ranu". Krátko som čakal :(, čo sa vždy nedá, najmä ak sa ponáhľaš.

Editováno: , autor: Koldo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mam fabiu 1.4 MPi 50 kW a zaujima ma, ci palivove cerpadlo v 1.4 je nejake ine ako v 1.2 HTP. Na mojom ide akosi hlasnejsie ako na kamosovej 1.2, dokonca na mojom ho pocujem aj ked niekde stojim napr. na krizovatke a je v aute a okoli tichsie. Na kamosovej 1.2 sa musim nahnut k zadnym sedadlam, aby som nieco pocul. Dufam, ze nieco sa mi s nim nedeje a neodchadza..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Co může způsobovat, že ihned po zhasnutí motoru nejde nastartovat, ale musím počkat až čerpadlo natlačí palivo? Je to tak ok? Nebo je někde nějaká zrada?

Mám pocit, že předtím to nedělalo. Jinak auto jede pořád stejně, čili pokles výkonu nepozoruji. Aktuálně najeto 105000km svíčky, olej, vzduch. filtr. nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nad tím palivovým filtrem už jsem přemýšlel, ale ten by se projevoval i jinak, ne?

Čidlo teploty to nebude, motor startuje dobře studený i za tepla, ručička ukazuje normálně. Jde jen o to, že když chcípne tak následný start trvá déle. Ale když počkám na vypnutí čerpadla tak chytá na drc.

Klapka s tím dle mého nemá co dělat, navíc by se projevovala cukáním, což se neděje.

K tlaku paliva, neprojevilo by se to i ve vysokých otáčkách ztrátou výkonu či cukáním?

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otazka k pallivovemu cerpadlu ,

Ma niekto skusenost s opravou cerpadla? menil som totiz palivovy filter a asi som ho zapojil opacne .po vymene konektorv na spravne miesto mi pada tlak v palivovej sustave na nulu udajne je v jednom z konektorov spatna klapka ktora zabranuje padaniu tlaku po vypnuti cerpadla . da sa samotna klapka vymenit -opravit ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cheno Vo filtri je regulačný ventil aj to neviem či vo všetkých typoch ,záleží od motorizácie.Ak konektormi myslíš tie rychlo spojky na hadičkách, jedna modrá, druhá čierna tak tam asi žiadna spätná klapka nieje ešte som o tom nepočul. Skôr by som ho tipol v tom reg. vent. alebo v čerpadle. Ten regulak sa dá meniť ale nie na všetkých typoch filtrov.

Editováno: , autor: vikino1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...