mbuky Vloženo 5. Květen 2019 Vloženo 5. Květen 2019 (editace) Při studeném nebo teplém motoru když nastartuji motor v tahu cuká. Zastavím, vypnu motor, znovu nastartuji a je to už v pohodě....Když během jízdy zastavím a vypnu motor a znovu vyjedu i třeba jen po pár minutách, tak se situace opakuje. S Oktávkou 1,6 Mpi 75 kW nemám zkušenosti, přešel jsem k ní od Fel. 1,3. Je to 08rok,má necelých 80tis. Nové svíčky a LPG, dělá to v obou režimech. Nemáte někdo nápad, čím by to mohlo být? Já zatím v diskuzích našel možnost EGR ventilu, ale nesedí to zcela... dík za názor.. Editováno: 5. Květen 2019, autor: mbuky Citovat
mpatrikm Vloženo 5. Květen 2019 Vloženo 5. Květen 2019 Musis uviest kod motora.Ak mas BSE tie egr nemaju.Ja tipujem cidlo otacek motoru.Kedze cievku by pisal VAG.kable ste nimi hybali pri vymene takze mala pravdepodobnost ze by prerazali aj ked aj to je moznost. Citovat
mbuky Vloženo 11. Květen 2019 Autor Vloženo 11. Květen 2019 Tak jsem koukal, že typ motoru je BSE...Co nejdřív zajedu k mech., aby to napojil na počítač a zkusil zjistit, jestli mu to vyhodí nějakou chybu. Z počástku závady to nebylo pravidelné - po startu, když motor chvíli stojí... dvakrát jsem mu auto přivezl a závada se s ním neprojevila..., tak uvidím..., a to čidlo otáček by mu vyskočilo jako závada? jinak zatím dík.. 1 Citovat
mariss Vloženo 17. Květen 2021 Vloženo 17. Květen 2021 Ja mam podobny problem. Mam taky oktu 1.6, mpi, 75kw, BSE. Po vymene prevodovky za repas mne pri novem startu a taky v obou rezimech lpg i benzin pocukne na 2 sec jako kdyz dojde palivo a pak jede uz normalne. Pokud vypnu motor a znova nastartuju opet to samy. Kabely, svicky, civka nova.proste zahada. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.