waw Vloženo 22. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2019 Tak jsem konečně dostal k nacenění opravy u doktora důlka ....takže důlek by si účtoval 22 000 Kč + nějakých 6-7000 Kč pro servis za sundání tapecu + cca 10 000 za nastříkání jednoho dílu, kde kroupa odloupla lak. Lakování celého dílu bych nechtěl nevěřím tomu, že nebude znát změna odstínu a, že se lak nezačně loupat po pár letech. Jak to vidíte vy, šly by jste do toho za tyhle prachy? Jinak dr důlek našel 110 zásahů já jich vidím tak třetinu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 22. Září 2019 Sdílet Vloženo 22. Září 2019 Spolu cca 40000kč.. to máš podľa mňa zadarmo za toľko roboty! :) Keďže to neriešiš cez poistku, asi ti dali ceny pre bežných smrteľníkov. Pozhadzuj si tapece doma v garáži a možno ušetríš nejakých 2000-3000kč. Prever si, kde dávajú lakovať tie diely... podľa mňa to nebudú robiť oni, ale majú na to nejakého subdodávateľa, ktorý môže robiť aj pre poisťovne a nejaké autorizáky. V tom prípade by som sa o výsledok neobával. Alebo si to daj nalakovať v lakovni, u ktorej budeš mať väčšiu dôveru. Poškodený lak po krúpe sa môže odlupovať ešte rýchlejšie ako po neprofesionálnom lakovaní. O ktorý diel vlastne ide? A samozrejme voľným okom neuvidíš každú jednu dieru, ale profesionáli si to dokážu poriadne nasvietiť a vychytať naozaj všetky diery. Pred opravou som pomaly každý deň nachádal nejakú novú dieru, ale teraz ani po dvoch mesiacoch od opravy som nenašiel žiadnu zabudnutú preliačinu. Som spokojný s prácou môjho miestneho servisu, nikto na aute nespozná, že malo na sebe nejakých 150-200 dier! :) 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waw Vloženo 3. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Tak po pěti měsících mám konečně karoroserii opravenou a výsledek je prostě prfektní. Cena za PDR včetně částky pro servis škoda bylo necelých 17500 Kč což je vcelku přijatelné. Po jedné kroupě praskl lak, ale po vyrovnání důlku je to vcelku nenápadná prasklinka, která určitě půjde opravit tužkou s origo odstínem barvy nepochybně lepší jak lakovat celý díl, to jsem prostě nechtěl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Záleží na tom, kam až ten lak prasknul. Pokud je to až na kov, tak libovolné pouhé zatření bude díky vibracím dále praskat a jak se do toho dostane slaná voda, tak to pomalu, ale jistě začne korodovat... Já bych tedy tři tisíce za přelakování nešetřil (tedy pokud to není haubna, která se dá lacino vyměnit za stejnou z vrakáče). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waw Vloženo 3. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 (editace) je to boční díl pod střechou na kov to není slané vody se tam tuším tolik nedostane a za 3 tisíce mi to nenastříká ani sousedovic pepík se sprejem z kauflandu, promiň nevím jaké ceny jsou u vás, ale tady mi všudě řekli za lakování díly 10000Kč pokud to má být kvalita. Editováno: 4. Prosinec 2019, autor: waw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 7. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2019 Přímo na konkrétní prasklinku po kroupě ti řekli 10000? Nedělá se to rozstřikem do ztracena? A technologickémi postupu toho lakování bych věřil. Mám na F2 stříkaný celý bok, přitom C sloupek do ztracena a nejde absolutně nic poznat. Už je tomu tuším přes 4 roky a je to stále jako nové i v místech rovnání prahů, kde to je vždy o preciznosti předpřípravy a ochraně proti korozi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 8. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2019 @waw: za deset litrů mi před dvěma lety převařovali celý zadní blatník vč. laku. Ale nebyl to autorizák. Jižní Čechy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waw Vloženo 11. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2019 V 7. 12. 2019 na 8:23, MilanHos napsal: Přímo na konkrétní prasklinku po kroupě ti řekli 10000? Nedělá se to rozstřikem do ztracena? A technologickémi postupu toho lakování bych věřil. Mám na F2 stříkaný celý bok, přitom C sloupek do ztracena a nejde absolutně nic poznat. Už je tomu tuším přes 4 roky a je to stále jako nové i v místech rovnání prahů, kde to je vždy o preciznosti předpřípravy a ochraně proti korozi. Toto mi řekli v autorizáku v HB o nástřiku vůbec nechtěli slyšet jen celý díl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 11. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2019 Nj pořát nevíme jak to vypadá a o jaký díl se jedná, tak jen spekuluji.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 11. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2019 3 hours ago, waw said: Toto mi řekli v autorizáku v HB o nástřiku vůbec nechtěli slyšet jen celý díl @MilanHos: přesně tak. Ale jinak bych zkusil jiný servis. Otci se někdo na parkovišti nabořil do zadního nadkolí, škoda byla řešena přes pojišťovnu - srovnáno a přelakováno za pomoci rozstřiku do ztracena (metalíza) - Škoda AS. Sám jsem také před pár lety nechával dělat rozstřik (bez rovnání, jen příprava na lak + lak metalíza) na zadním blatníku po nacouvání do špatně viditelného kůlu, jiné auto, ale opět (konkurenční) ŠAS. Zřejmě Tě jen zkouší, abys vyplázl desítku - vejvar na tom mají totiž daleko větší než na rozstřiku za tři litry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 11. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2019 Tak tak resil jsem opravu prahu a trvali na celem dilu. Zasel jsem jinde a tam s tim nemeli problem, lokalni oprava rozstřike. Proste to skus jinde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.