dusan28 Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Prvý topic som omylom otvoril v sekcii Elektrika. Tak to repostujem na správne miesto: Ahojte, v Kamiqu / Scala je novšia verzia užívateľského prostredia infotainmentu (navigácia, tlačidlá v ponukách,...). Všimol som si ju aj v novom facelifte superbu, možno aj ďalších... Neviete ci sa to a aj do Karoqa mr2020? Možno sa táto verzia začne ponúkať aj dodatočne vramci servisných kontrol pre skôr vyrobené vozidlá? Ďakujem Dušan Ukážka: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Na první pohled ne, ty budeš mít starší panel, kterej má dotykový tlačítka jenom na jedny straně ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan28 Vloženo 30. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 3 minutes ago, headerTDI said: Na první pohled ne, ty budeš mít starší panel, kterej má dotykový tlačítka jenom na jedny straně ne? Myslím že ide len o softvérovú zmenu - tu hádam v Škode vedia prispôsobiť na rôzne typy fyzického panelu - či už má ovládacie prvky len na jednej strane, alebo na oboch... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Aleši, ovládání topení není záležitostí infotaimentu ale je to o tom, jestli máš sos tlačítko resp. esim nebo ne. Jsem na tom úplně stejně mám 6/17. V tuhle chvíli jsme s ferdou dali nejnovější verzi fw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 30. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2019 Myslím si to, jistě to samozřejmě nevím. A selským rozumem mi je jasný, že online infotainment by měl bez problémů umět zatopit. Jedná z funkci kterou bych fakt uvítal, ale bohužel. Každopádně pokud na to někdo někdy přijde, tak budu rád. Nevím jakou máš zkušenost se škoda Connect, nicméně mě to na androidu úplně spolehlivě nefrčí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 31. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2019 V tom případě když na to tak koukám, tak care Connect nemám vůbec? Je to možný, byla to položka zvlášť v konfiguraci? . Si připadám jak blázen se v těch službách duplicitních a aplikacích trošku ztrácím. Hlavně že mám tři aplikace v telefonu ale vesměs mi to kromě kilometrů a servisu neukazuje nic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 31. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2019 @headerTDI pokud nemáš tísňové volání, tak nemáš ani Care Connect 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 5. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2019 V 30. 7. 2019 na 23:30, Aleš_BX napsal: jinak to že to nefrčí není aplikací ale tím celým systémem, mě už asi po desáté opět 14 nechodí oznámení o opuštění oblasti a překročení rychlosti na e-mail (mám přesměrovávány e-maily od Škoda Connect na sms), přitom v aplikaci oznámení vidět jsou, včera jsem psal na podporu, zatím se takticky neozývají.... Je tomu zhruba měsíc nazad, kdy se mi konečně podařilo donutit mobilní appku, aby mi tato oznámení posílala na obrazovku telefonu, takovou jsem z toho měl radost. Už po několik dní to ovšem znovu nefunguje, stejně tak oznámení na mail. V samotné appce když do ní najedu se sice oznámení ukáže, ale taková forma oznámení je mi celkem k ničemu. Už to ani nekomentuju, protože celá služba Care Connect si poslední měsíce dělá, co chce. Napiš sem prosím Aleši potom, co ti ze ŠA odpoví. Už nemám chuť ani sílu jim psát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 12. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2019 Už mi hlášení chodí taky (mobilní appka i mail), ale začaly se mi nepravidelně objevovat nějaké neduhy v appce: - objevilo se hlášení, že auto je odemknuté, přestože bylo zamknuté - už několikrát se objevil stav, že auto je "offline" a nešlo tím pádem k němu zobrazit žásné informace nebo údaje. Stačí přitom buď restartovat appku, nebo dát několikrát "refresh". anebo jen chvíli počkat (přičemž v hlášce stojí, že podrobnodti lze najít v Nápovědě, ačkoliv tam žádná nápověda není) - už mi 2x vypadlo nastavení preferovaného servisního partnera s upozorněním, že si ho mám zadat - poprvé jsem viděl hášku, že byl překročen počet požadavků a že další stav o vozidle bude dostupný až po uskutečnění další jízdy Je to po poslední aktualizaci appky, tak nevím, jestli je to tím, anebo se na straně vývoje stále něco "ladí". No budu to dál sledovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.