Přejít na obsah

Vibrace v kabine (od motoru/prevodovky)


modlos

Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny, nikde jsem zatim nenasel nejake vlakno kde by se toto resilo. Mam Kodiaq 2019, 2.0 TDI 110kw, DSG7. Aktualne najeto 2500km. Zacinam mit vibrace ve volantu a v pace prevodovky, zaroven je to i citit v palubce a na podlaze u spolujezde (mirne i v pedalech). Neni to nic strasneho, ze zacatku ale vibrace nebyly temer zadne.

 

Ted me uz proste prijde, ze je to mozna vic nez je zdravo a mam strach kam to az pujde. Zajizdel jsem na normal, v cca 1500km uz obcas sport a trochu auto projel, tankuji pouze lepsi naftu (verva diesel). Takze zajeti si myslim, ze bylo provedene spravne a podle manualu.

 

Chtel bych znat i zkusenosti ostatnich, je to neco co maji vsichni?

Pocitam tedy hlavne vlastniky dieselu, jelikoz jste u kodiaqu hodne "nalepeni" na motor.

Pred objednavkou meho kodiaqu jsem jeste sedel v 2.0TDI 140kw a tam ty vibrace byly taky, asi jsem tajne doufal, ze to u meho auta s radnym zajeim bude lepsi.

 

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je prave ten problem, mam na mysli vibrace, po celou dobu od nastartovani. Jde mi v podstate o kvalitu odhlucneni/oddeleni motoru a prevodovky od kabiny. Pri jizde to clovek tolik nevnima ale v podstate od nastartovani se podle me prenasi az moc vibraci. Na volnobeh si toho clovek vsimne vic. 

 

Proste kdyz mate ruce na volantu a na radicce, tak citite brneni, ktere je v zakladu temer stale stejne. Mam jeste mazdu cx7 2.2 diesel (2010) a ta to nedela. Mel jsem i passat cc 2.0tdi 103 kw (2010) ten to taky nedelal. Pak jsem mel jeste superb3 1.8tsi (2018), menil jsem prave za kodiaqa a ten to taky nedelal.

 

Jednoduse, je to opravdu tak spatne odizolovane nebo to prijde jenom me? Chtel bych se zeptat i ostatnich, jestli nekdo nema podobne zkusenosti. 

 

Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zdravím,

 

mám podobnou zkušenost s vibracemi a to jen v určité situaci. Tyto vibrace se projevují jen při úplném zastavení a ne vždy. Během jízdy se chová motor a převodovka vždy normálně ( pokud pominu podtáčení ), stejně tak pří přibrzdění do téměř zastavení se nic neděje. Pokud, ale zastavím ( mám aktivovaný Auto Hold ) dojde jakoby k rozvibrování na volantu. Otáčky jsou normálně na volnoběhu, tedy nekolísají.  Neděje se tak ale vždy. Je to nepravidelné.

 

Má někdo podobnou zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohou být špatné silentbloky, jiná uchycení, ale střeba taky může být skočený řemen na vyvažovací hřídeli (tento motor je asi nemá...), nebo špatný vstřikovač. Klasicky - dvě nádrže kvalitní nafty s Vifem, vyjezdit. Benzínový motor (žádný 1.0) se taky třepe jak osika (cítím do volantu a pedálů), jakmile spadnou otáčky po startu. Že si chci zatopit (sedačky, zrcátka..), to autory tohoto pohonu nezajímá, a jsem na nějakých 1000 ot/min, pak na 800 ot/min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...