Kolda83 Vloženo 25. Říjen 2006 Vloženo 25. Říjen 2006 Zdravím všichni, nesetkal se nekdo s tim, ze se mu prehriva motor 81 kW TDi behem jizdy? Normalne to je v poradku, topi to a z niceho nic se to prehreje, prestane topit a zacne rvat varovani. Ztraci se chladici kapalina ale unik nekde viditelnej neni a z vyfuku para taky nejde. Za pripadne rady a navrhy dekuji. Citovat
Hellbringer Vloženo 25. Říjen 2006 Vloženo 25. Říjen 2006 ahoj naprosto ten samej problem jsem mel pred 2 mesicema nakonec to bylo tesneni pod hlavou. Jel jsem a z niceho nic zacala rucicka prudce stoupat... + jeste prisli na ot ze se netoci hlavni ventilator chladice ale to uz byla druhotna chyba. Citovat
Kolda83 Vloženo 25. Říjen 2006 Autor Vloženo 25. Říjen 2006 No ja nevim, doufam ze to bude termostat...kdyby to bylo tesneni tak jde z vyfuku para ne? To by bylo asidost poznat...nebo by sla voda do oleje a byla by emulze v mazani. Btw kolik te stala ta oprava, jen tak orientacne? Dik. Citovat
Hellbringer Vloženo 25. Říjen 2006 Vloženo 25. Říjen 2006 Taky mi to zadny takovy priznaky nedelalo..... temostatr jsem vyndal a situace byla uplne stejna... proste jsem jel a nejednou na dalnici vylitla teplota tak prudce ze jsem nestihnul ani zastavit v odtavnym pruhu... a po 5 minutach byla teplota zase v normalu.... najezdil jsem s tim jeste asi 200km ale jakmile jsem jel do kopce nebo vic jak cca 90 tak teplota zacala zase stoupat... nechal jsem menit rovnou i rozvody kdyz se v tom hrabali + ventilator u chladice vsechno vcetne prace 17 000 Citovat
Kolda83 Vloženo 25. Říjen 2006 Autor Vloženo 25. Říjen 2006 No pekna cena, ale i s tema rozvodama to pak chapu...no me to dela kdyz jedu normalnim tempem, kdyz jedu hodne klidne tak se to drzi, ale staci tomu slapnout a vylitne to, okamzite prestane topit, zacne rvat vystraha a ztrati se kapalina. Mam to ted novy tak me to docela stve Citovat
Hellbringer Vloženo 25. Říjen 2006 Vloženo 25. Říjen 2006 jak mi to popisujes tak mi to prijde ze mas to same jako ja taky jsem to auto mel cca mesic proto jsem si nechal vymenit i ty rozvody protoze nikdo nevi kolik to melo nalitano.. kolik mas najeto? Citovat
Kolda83 Vloženo 25. Říjen 2006 Autor Vloženo 25. Říjen 2006 To nevim presne, ve skutecnosti je to auto myho brachy, jen me zajimalo co s tim pocit...ale myslim ze rikal ze ma asi 70 tis. pokud je to pravda...zkusime ten termostat a uvidime, porad doufam ze to nebude nic vaznejsiho... Citovat
Hellbringer Vloženo 26. Říjen 2006 Vloženo 26. Říjen 2006 Az zjistis cim to je dej a kolik to stalo.. dej vedet Citovat
Kolda83 Vloženo 26. Říjen 2006 Autor Vloženo 26. Říjen 2006 No mel by to zacvaknout bazar, uz o tom vedi...tak uvidim. Kazdopadne pak dam vedet...cau. Citovat
stevo Vloženo 29. Říjen 2006 Vloženo 29. Říjen 2006 Nevie mi niekto poradit s vymenou chladiacej zmesi? v oktavke 1,8 20V 97.Vytieklo mi asi 4litre no v nadrzke voda stale bola.Ako ju mam dostat z motora vsetku? Citovat
gismo Vloženo 29. Říjen 2006 Vloženo 29. Říjen 2006 Problem podobnej. Jedu si to svym tempem po jizni spojce a po jiste dobe zacina varit. Tak vzdy vyradim a jde to dolu. Ted sem v servisu. Vetrak uplne v pohode, tak sme koukli na termostat a ten se neotevira debil jeden. Hlavne nez se termostat vyndal, tak to trochu trvalo, taky musi bejt tak blbe umistenej, heh. Citovat
FOX Vloženo 30. Říjen 2006 Vloženo 30. Říjen 2006 Mě teda vařila 1,8T a byla to vodní pumpa.Termostat o.k. Citovat
gismo Vloženo 31. Říjen 2006 Vloženo 31. Říjen 2006 Mě teda vařila 1,8T a byla to vodní pumpa.Termostat o.k. hmm, tak termostat mam ted komplet novej a vypada to na tu pumpu. Neni cirkulace vody, trubka od chladice k termostatu je uplne studena. Chjo. To je v pitchi, ale co v sobotu jedu ke kamosovi do dilny a pujde to na vymenu. By se z toho jeden zesr*l. Ze ja v tech milovicich jel na sprinty, hehe. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.