Rocker Vloženo 27. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2019 (editace) Ahoj všem, u Octavia 2, kód motoru BSE odešla lambda sonda 1 (před katalyzátorem). Vzhledem k tomu, že ceny autorizovaných servisů jsou poněkud "přepálené", přemýšlím o montáži vlastními silami, nebo u neautorizovaného servisu s tím, že díl bych si dodal sám. Sondu kterého výrobce byste mi z vlastní zkušenosti doporučili? Pokud jde o cenu samotného dílu, nemám problém jít ani do originálního, který používá ŠA, pokud to dává smysl. Zatím jsem tady v jednom příspěvku vyčetl doporučení na japonského výrobce NGK. Ještě nějaké jiné pozitivní zkušenosti? Předem díiky za radu. Editováno: 27. Srpen 2019, autor: Rocker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graun Vloženo 27. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2019 Otázkou je, zda se nemontovaly i sondy od Bosche. Díl bude zřejmě 06A 906 262 BR Montáž není nic složitého, jen přístup je trošku problém a chce to hrubou sílu na povolení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 27. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2019 vzal bych origo z cc-dílů (lepší cena). Neorigo občas dělají problémy a imho nemá smysl to riskovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 1. Září 2019 Sdílet Vloženo 1. Září 2019 V 27. 8. 2019 na 12:25, Rocker napsal: Sondu kterého výrobce byste mi z vlastní zkušenosti doporučili? Pokud jde o cenu samotného dílu, nemám problém jít ani do originálního, který používá ŠA, pokud to dává smysl. Zatím jsem tady v jednom příspěvku vyčetl doporučení na japonského výrobce NGK. Já potvrzuji dobrou zkušenost s NGK/NTK. A taky že originální nebude chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choseu Vloženo 1. Září 2019 Sdílet Vloženo 1. Září 2019 Nedávno ji známý měnil,je tam sonda NGK a je to originál,má 5 kabelů a pinů v konektoru.Od Bosche sem nic takového nenašel.Škoda že sem ji nevyfotil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
endru81 Vloženo 10. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2019 (editace) Lambda sondu jedině takovou, kterou používá Škoda jako originální díl, tedy Meyle, nebo výše zmíněna NGK, vždy použít direct fit - nikoliv nějakej universál. Já osobně bych vyměnil obě dvě sondy. Lambda sonda před katalyzatorem se stará o bohatost směsi a za katalyzátorem ti jemně dolaďuje bohatost a hlavně hlídá samotný katalyzátor. Jestli odešla lambda před, tak brzy odejde i ta za katem. Vždy je dobré měnit obě dvě naráz. Výrobcem doporučeno je cca 160 tis. Ale ze zkušenosti platí nečekat a zkrátit interval na 120-140 tis km. Lmabda sonda je elektrochemický díl a proto se časem opotřebovává, stává se pomalejší na reakce pro ECU. ECU si s tím sice poradí, ale řízení směsi není úplně optimální i přestože je v normě. Editováno: 10. Prosinec 2019, autor: endru81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 10. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2019 Před asi dvěma měsíci jsem tuto první lambda sondu někomu měnil a dával jsem Bosch. Pasovala přesně vč. konektoru, jen kabel byl nepatrně delší. Funkčně zcela bez problémů. Druhou lambdu bych bezdůvodně jen z prevence neměnil - ta jen kontroluje činnost katalyzátoru a není pravidlo, že by musela odejít brzy po té první. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
endru81 Vloženo 11. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2019 A proč bys jí nevyměnil ? Držíš se pravidla měnit až když díl odejde. To je správně ale ne u lambda sond která řídí směs. A jak píšu druhá lambda dolaďuje tu řed katalyzátorem a jestli už má stejné stáří, nebo je stejně optořebovaná, což je velká pravděpodobnost, tak jí určitě vyměnit. Píšu to záměrně právě u lambda sondy. Moje zkušnost a také zkušenost zkušených techniků od fochu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milk Vloženo 18. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2020 Jen pro info.Origo je NGK a samozřejmě origo krabice je za 4 000 kč a bez krabice 1500 kč asi tak.Ted jsem měnil za katem a vydržela úžasných od novoty 295 tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.