MICHAL5 Vloženo 1. Září 2019 Sdílet Vloženo 1. Září 2019 Nevím, do jakého tématu položit tuto otázku, požádat o radu. Zjistil jsem nyní, že v motorovém prostoru mám poměrně dost ocákaný prostor olejem, nejprve jsem myslel, že netěsní olejová vana, ale při výměně oleje jsem zjistil, že vana je umatlaná tím, že olej stéká odněkud zvrchu, viz foto. Posledních 2000 km jsem 2x doléval. Nikdy jsem dřív nedoléval olej a nyní hned 2x. Nevíte, čím by to mohlo být. Chystám se do servisu, ale spíš, jestli někdo neřešil něco podobného. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Září 2019 Sdílet Vloženo 1. Září 2019 Vytvořil jsem na to nové téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MICHAL5 Vloženo 18. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 18. Září 2019 Tak v servisu nezjistili vážnější závadu, vše v normě, údajně už motor kolem 130-150 tis může vykazovat netesnosti a větší únik oleje. Nic prý závažného, pro další si mám komplet nechat umýt motor a pak zkusí zjistit odkud konkrétně by únik mohl být. Myl někdo již motor? Dříve na motorku jsem používal arvu, můžu taky na čištění použít arvu a umýt sám nebo se dá nechat motor umýt ve specializované myčce, případně můžete nějakou doporučit v Praze a okolí, moc se jim do toho totiž nechce, že spíš myji naftové motory než benzínové. Díky za radu a tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
big Vloženo 21. Září 2019 Sdílet Vloženo 21. Září 2019 Podívej se jestli nemáš ulomený odvzdušňovací ventil víka rozvodů https://forum.skodahome.cz/topic/141588-zlomen%C3%BD-ventil-odvzdu%C5%A1nenia-motora/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MICHAL5 Vloženo 24. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2019 Tím to není, ventil je v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 24. Září 2019 Sdílet Vloženo 24. Září 2019 A co odlučovač oleje? Ten je přímo v bloku, ale má plastový kryt a ten často praská. Je sice dole, ale třeba to vzlíná nebo cáká z toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MICHAL5 Vloženo 6. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2021 Nevíte, čím by mohlo být toto (viz fotka)? Již dříve jsem řešil mokro na motoru od oleje, ale na jiném místě (vyřešeno). Nyní vždy po jízdě mokro od oleje na místě (viz fotka), sice málo, ale je tam, utřu do sucha a po jízdě totéž. V servisu škoda nic nenašli, že mám jezdit a občas budu dolívat olej. Mě se to ale moc nezdá, nic ulomeného jsem nenašel. Čím to by to mohlo být. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Březen 2021 Sdílet Vloženo 6. Březen 2021 Olej z mazání turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MICHAL5 Vloženo 7. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 7. Březen 2021 A byl by to velky problém? V servisu nic zavazneho nezjistili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Březen 2021 Sdílet Vloženo 7. Březen 2021 No u 1.2 TSI jsem to ještě neviděl. No a co zjistili? Z kterého místa to přesně jde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MICHAL5 Vloženo 8. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2021 Nic zavazneho. Opravuji, nezjistili nic, že je vše OK. Přijel jsem s tím do servisu, že se v motoru objevuje trochu olej, po autem olej není, ale po jízdě se vždy na místě, viz fotka objeví zamazana část motoru od oleje. Úplně mě dostalo, když mi řekli, musíte si motor umýt (ne že by byl ten muj jako nový, ale znám špinavejsi motory) a pak to můžeme pripadne vysledovat. Moc nevím, na co se zaměřit. Chci si cca 5/21 vyměnit olej, ale rád bych měl toto vyřešené. V autor. servisu mi bohužel nepomohli. Jo, mám 2009, řetězová verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MICHAL5 Vloženo 17. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 17. Březen 2021 Tak v jiném servisu problém vyřešen. Byl to špatný O kroužek těsnění tlakového potrubí turba. V ceně 517,- Kč i umytí motoru, nyní v motoru sucho, takže spokojenost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.