Heicker Vloženo 4. Září 2019 Sdílet Vloženo 4. Září 2019 Ahoj, mam problem s tím, že mi fabka pada do nouzaku cca pri 80 Km v hodine, auto netahne a je celkove mrtve. Na wagu problem s EGR, tak jsem nechal egr vymenit a jednotka uz nepise EGR, ale toto. Spoiler Adresa 01: Štítky motoru: 03L-906-023-CAY.CLB Číslo ovládacího modulu: 03L 906 023 NG HW: 03L 906 023 LK Komponenta a / nebo verze: 1,6l R4 CR td H33 9970 Kódování softwaru: 00114016000400080000 Kód pracovní dílny: WSC 13765 031 00007 Soubor ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023NG 003007 (SK25) ROD: EV_ECM16TDI02103L906023LC.rod VCID: 78FE6544C307AF8284-802C 2 Nalezené chyby: 7336 - systém EGR P0402 00 - Nadměrný průtok Přerušovaný - nepotvrzený - testován od vymazání paměti Freeze Frame: Stav poruchy: 00000001 Priorita poruchy: 2 Poruchová frekvence: 1 Tachometr: 257267 km Datum: 2091,14,28 Čas: 19:22:55 Otáčky motoru: 2326,75 / min Normovaná hodnota zatížení: 35,3% Rychlost vozidla: 123 km / h Teplota chladicí kapaliny: 90 ° C Teplota nasávaného vzduchu: 31 ° C Tlak okolního vzduchu: 980 mbar Napěťová svorka 30: 14,005 V Odpočítávací počítadlo podle OBD: 40 Hmotnost vzduchu: specifikovaná hodnota-MAF_SP_MMV: 542,20 mg / zdvih Hmotnost vzduchu: skutečná hodnota (mg / zdvih) -MAF_MES: 464,611 mg / zdvih Elektromagnetický ventil EGR: skutečná hodnota-ANG_EGRV [0]: 0,000% Adaptér škrticí klapky: skutečná hodnota-ANG_THR [0]: 95,996% Specifikovaná hodnota tlaku plnicího vzduchu-MAP_SP_MMV: 1171,29 hPa Tlak plnicího vzduchu: skutečná hodnota-MAP_MMV: 1171,29 hPa Krouticí moment motoru-TQI_SP: 104,13 Nm 7384 - Regulace zvýšení tlaku P0299 00 - Dosah kontrolního rozsahu nebyl dosažen Přerušovaný - nepotvrzený - testován od vymazání paměti Freeze Frame: Stav poruchy: 00000001 Priorita poruchy: 2 Poruchová frekvence: 18 Tachometr: 257257 km Datum: 2091,14,28 Čas: 19:16:48 Otáčky motoru: 2770,50 / min Normovaná hodnota zatížení: 60,0% Rychlost vozidla: 76 km / h Teplota chladicí kapaliny: 94 ° C Teplota nasávaného vzduchu: 30 ° C Tlak okolního vzduchu: 980 mbar Napěťová svorka 30: 14,005 V Odpočítávací počítadlo podle OBD: 40 Specifikovaná hodnota tlaku plnicího vzduchu-MAP_SP_MMV: 2217,13 hPa Tlak plnicího vzduchu: skutečná hodnota-MAP_MMV: 1535,30 hPa Hmotnost vzduchu: skutečná hodnota (mg / zdvih) -MAF_MES: 618,061 mg / zdvih Elektromagnetický ventil EGR: skutečná hodnota-ANG_EGRV [0]: 0,000% Adaptér škrticí klapky: skutečná hodnota-ANG_THR [0]: 95,868% Regulátor tlaku v nabíjení: potvrzení-ANG_BPA [0]: 37,421% Točivý moment motoru-TQI_SP: 192,78 Nm Mechanik uz nevi.Mohu poprosit o radu? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.