Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

Moc dobře vím, že je zde již stejné téma, ale jedná se o odlišné kódy motoru. Já mám konkrétně verzi CXMA 85kW.

 

A co vlastně motor dělá... Když se zahřeje a někam jedeme delší trasu, tak přesně kolem 2000ot na 3 až 4 rychlostnim stupni je znát takové divné poskubavani. Ani nevím, k čemu bych to přirovnal, je to takové specifické. 

 

Auto má najeto 105tis. Dával jsem to kvůli tomu do servisu, kde mechanik na nic nepřišel, protože veškeré komponenty jsou plně funkční a vše testoval. Diagnostika je bez závad. Jediné, co se mu nezdálo byl zavzdusneny spojkovy válec, kde bylo i vyschle mazivo, takže při seslapnuti spojky vrzal. Naopak, co zaráží mě je tuhost spojky, která je podstatne vyšší než u totozneho vozidla mého známého. Liší se u něj pouze barva auta. Ale spojka s tím samozřejmě asi nemá nic společného. 

 

Níže přikládám výpis z diagnostiky

 

Scan-TMBEE6NH5G4506869-20190908-1950-105552km-65586mi.txt

Tak, můžu zkusit pomoct moji zkušeností. Řešil jsem úplně to samé. Měnil jsem vzduchový filtr, palivový filtr, silenblok akcelerace, opravu přední nápravy (silenblok, čepy, stabilizátor + geo), znovuvyvážení pneu, a miliardy věcí spojené s tímto. Nic z toho situaci nezlepšilo. Až v momentě, kdy jsem nechal nahrát starý SW, nechal vytáhnout usměrňovač vzduchu v sání a dal tam chip na cca 94kW, tak problém zmizel a všechny vibrace ustaly i s cukání. Jinak tuhá spojka značí opotřebování a říká si o výměnu. 

  • Autor

Kde si prosím tě nechal nahrát soft a vyndat ten usmernovac? 

A lze vůbec z mého logu vyčíst verzi sw? 

 

Jinak, co se spojky týče, tak mechanik říkal, že je to v pohodě, že dokud neklouze, tak je zbytečný to měnit. Což asi na jednu stranu je pravda. 

Dělal to můj mechanik s chiptunerem, který k němu přijel. Žádná ofiko cesta (v autorizáku by to stejně neudělali). Asi jsem slepý, ale já tam tu verzi nenašel. To bude muset asi někdo zkušenější nebo to chce jiný log s informacemi o voze. Jinak jasné, jak spojka klouže, tak se mění. Jen jsem říkal, že tím, že je tvrdá, tak to značí její opotřebení. Jinak ten kód SW vypadá asi nějak takto (viz foto - calibration ID)

 

E: jen musím podotknout, že tento kód motoru už nespadá pod dieselgate.

Screenshot_20190507-195540.jpg

Upraveno od PajaSS

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.