Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dnes jsem táhnul těžký přívěs, potřeboval jsem vyjet hodně prudký kopec a nebyl prostor na rozjezd. Vlastně jsem se musel rozjet z místa už v kopci. Na jedničku, spojka puštěná, plyn na podlaze ale po 20m škyt a zdechlo to, neměl sílu chudák motor. Po asi 3 pokusech jsem hoodně zacouval do úzké cesty (s 3m návěsem to nebyla zase tak sranda) a pořádně jsem se rozjel. To už měl motor sílu akorát jsem trochu "pohonil" zimáky do prokluzu. Tolik příběh. 

 

No ale teprve až jsem se uklidnil z těch rozjezdů, už jedu v klidu po rovině, vidím že svítí žlutá kontrolka motoru. Vše běží naprosto bez náznaku problému ale kontrolka nemizí ani po novém startu. Nahodil jsem diag a hlásí to "P0016 - Crank-Cam position correlation".

 

Co může být špatně?

 

Dík.

Editováno: , autor: bigboban
Vloženo

Dle jiných for je vzájemná poloha vačkové a klikové hřídele nepřípustná. Tudíž skočené rozvody. Což by odpovídalo i tvému příběhu. Určitě bych je zkontroloval. Psali taky vytahaný rozvodový řetěz. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...