Publikováno Říjen 17, 20195 r Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli má cenu připlatit si u karoqa za podvozek dcc a za progresivní řízení, podvozek je cca 23000 a s řízením cca 27000+. Děkuji za info ?
Říjen 17, 20195 r DCC mám a je na to těžké odpovědět. V drtivě většině jezdím na normal, comfort je sice příjemný, ale jen na pohodovou jízdu a klidný průjezd zatáčkami. No a na sport si to občas dám, když se chci trošku rychleji projet, auto pak pěkně sedí. Takže záleží asi na tom, v jakém režimu chce člověk nejvíce jezdit. Já investice nelituji, ale není to asi nic nepostradatelného. Progresivní řízení nemám, tak nedokážu posoudit.
Říjen 17, 20195 r Autor já se právě rozhoduji jestli to vezmu, nebo ne a jestli k tomu nevzít rovnou i to řízení, to už je navíc jen cca 3200. Těžké rozhodování, ale nechci pak litovat, že jsem to tam nedal :(
Říjen 18, 20195 r Ahoj, DCC som si oblubil. Auto sa v nastavenom rezime chova presne ako by clovek ocakaval. Komfort, auto ide plavne, riadenie lahucko. Sport auto sedi ako probite, riadenie pocitovo stuhne odost a kazdu nerovnost je na vacsej pneu citit. Normal je normal, auto pekne filtruje nerovnosti, taky priemer. Hlavne prejazdy cez tie vacie nerovnosti a spomalovace su zamna prijemne prekvapenie. Komfort pouzivam ked idem dlhe trasy, kde sa clovek neponahla. Inak jazdim prevazne Normal, obcas sport. Normal 60%, Sport / Komfort 40%.
Říjen 18, 20195 r Ano, v MR2019 bolo progesivne riadenie + DCC a svetlomety LED s AFS v jednom balíku. Popravde som ti to opisal uz vyzsie. Normal je normal. Komfort riadenie ide lahucko Sport riadenie stuhe a je ostrejsie Riadenie v spot rezime s DCC umocnuje aspon umna ten pocit. Treba si polozit, ale otazku co vlastne ocakavas od toho. Mozno, ak sa ti to zda zbytocne mozes peniaze pouzit inak. Ja, ale nelutujem. Uvidim ako sa to bude chovat na 18" pneu. Dufam ze som ti pomohol. Upraveno Říjen 18, 20195 r od fero182
Říjen 18, 20195 r Autor No právě očekávám ten režim sport aby to opravdu byla pořádná změna, protože driving mód je už v základu. jel si i bez dcc? Je tam velkej rozdíl i proto normálnímu módu co už je v základu, děkuji
Říjen 19, 20195 r Samozrejme rozdiely tam su. Zo strany sofera si urcite hned vsimnes, stuhnutie riadenia, tvrdsie pruzenie a je ostrejsie, ale ci je to, az taka zmena, ako ocakavas neviem posudit. V kazzdom pripade zmeny je citit. Ano isiel som aj bez DCC, kratky usek, ale vtedy som sa moc nezameriaval na filtrovanie nerovnosti. Ja som s DCC spokojny, len som zvedavy okolko sa zlepsi filtrovanie, ked prezujem z 19 pneu na 18. Prejazdy cez vacsie jamy a spomalovace v rychlosti je sice pocut nie vsak citit v riadeni. S normalnym pruzenim by som si urcite nedovolil to co s DCC, to su moje postrehy zatial. Samozrejme nebudem DCC len obhajovat, nazaciatku som tiez ocakaval vacsie zmeny pocitovo, ale tak nebudeme si klamat, kto chce sportiak nekupi si predsa karoq :-)
Říjen 25, 20195 r Autor vyzkoušeno a myslím, že tam není zas takovej rozdíl (cena se nerovná výkonu), ale každý to cítí jinak, já bych to nepřidával. Děkuji :)
Duben 11, 20223 r Progresivne riadenie ja zapnute vzdy a neda sa vypnut, alebo sa zapina zmenou modu?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.