Svamilan Vloženo 14. Březen 2020 Sdílet Vloženo 14. Březen 2020 Abych doložil co jsem tvrdil o spotřebě SIII 200kW, tak přikládám foto spotřeby Bregenz-Ženeva- Bregenz to je přes celé Švýcarsko a zpátky na Rakouskou hranici. Je ale třeba si uvědomit, že se velmi tvrdě kontroluje rychlost a na dálnici jsou radary snad každých 30 km. Maximalní rychlost je 120 km/h a u každé větší křižovatky, v tunelu a okolí měst je 100km/h a někdy i 80 km/h. Vlastně to celé jedu na tempomat, abych si nevydělal na pokutu a snažím se to přežít. pomocí audioknih a pozorování jak se předjíždí při rozdílu rychlosti do 5 km/h. foto 8295. Tento příklad je extremní, ale je to cesta s malými zastávkami tam a za několik dní zpět na jedno natankování a při takové spotřebě 7.2 l/100km je dojezd jak s naftou. Při cestě dále do Čech pak to vypadá samozřejmě jinak například Mnichov - okolí Prahy foto 8308. Ale i tak je velký kus silnice do Regensburgu omezená rychlost na 120 km/h a v okolí Mnichova až po odbočku na R je tak hustý provoz, že se nedá soustavně jet rychle. Jinak nejsem žádný ekojezdec na spotřebu, ale díky tomuto autu jezdím na adaptivní tempomat hodně po městě a na omezení rychlosti při opravách a to má možná i důvod proč se většinou vejdu do 9-9,5l/100km i při kratších cestách. Pořízení 2/2019 ujeto dnes 43 477 km 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas85Z Vloženo 19. Březen 2020 Sdílet Vloženo 19. Březen 2020 V 14. 3. 2020 na 10:50, Svamilan napsal: Abych doložil co jsem tvrdil o spotřebě SIII 200kW, tak přikládám foto spotřeby Bregenz-Ženeva- Bregenz to je přes celé Švýcarsko a zpátky na Rakouskou hranici. Je ale třeba si uvědomit, že se velmi tvrdě kontroluje rychlost a na dálnici jsou radary snad každých 30 km. Maximalní rychlost je 120 km/h a u každé větší křižovatky, v tunelu a okolí měst je 100km/h a někdy i 80 km/h. Vlastně to celé jedu na tempomat, abych si nevydělal na pokutu a snažím se to přežít. pomocí audioknih a pozorování jak se předjíždí při rozdílu rychlosti do 5 km/h. foto 8295. Tento příklad je extremní, ale je to cesta s malými zastávkami tam a za několik dní zpět na jedno natankování a při takové spotřebě 7.2 l/100km je dojezd jak s naftou. Při cestě dále do Čech pak to vypadá samozřejmě jinak například Mnichov - okolí Prahy foto 8308. Ale i tak je velký kus silnice do Regensburgu omezená rychlost na 120 km/h a v okolí Mnichova až po odbočku na R je tak hustý provoz, že se nedá soustavně jet rychle. Jinak nejsem žádný ekojezdec na spotřebu, ale díky tomuto autu jezdím na adaptivní tempomat hodně po městě a na omezení rychlosti při opravách a to má možná i důvod proč se většinou vejdu do 9-9,5l/100km i při kratších cestách. Pořízení 2/2019 ujeto dnes 43 477 km Jj, to Svycarsko uz chapu... Uz jsem tama nejel asi 3 roky, tak me to nenapadlo. Pri takovem stylu jizdy se to da zvladnout. Zkousel jsem jet na nejnizsi moznou spotrebu pri dodrzovani rychlostnich limitu a na silnici 1. tridy, kdy jsem ani nepredjizdel auta. Na dalnici max 120-130 km/h. Vysledek 7.5l, viz foto. Pri svizne jizde z okoli Prahy pres Nemecko po zacatek Rakouska 13,4l, viz. foto. Dlouhodoby prumer se pohybuje kolem 11,8-11,9l, viz foto. Musim ale rict, ze mam tezsi nohu - zejmena akcelerace a pruznost motoru pri predjizdeni je skoro vzdy noha na podlaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OKEJ Vloženo 20. Březen 2020 Sdílet Vloženo 20. Březen 2020 (editace) Moje skúsenosti sú skvelé auto je užitočné podľa NÁLADY jazdy. Motor žerie olej na 43000km 1l. Niekedy mám pocit že 2 a 3 stupeň sú kopave pri preradovaní režim Comfort v servise na to nepovedali nič. Využívam všetkých jazdných asistentov. Spotreba je rovnaká okrem režimu šport tam sa na ňu nehľadí. V dynamicke jazde priemer 8.2 dlhodobý 99 hodín. Foto nemám dlho som tak nešiel. Toto je najnižšia spotreba menej som nikdy nemal. Kôli kolóne kamiónov. Diaľnica 90km Okresky 43km Dlhodoby priemer pri rovnakej pracovnej ceste, 7.0l prax je taka ze v kľude prejdem 980km na nádrž síce ukazuje 0 ale je tam ešte rezerva 30km odskúšané. 2 krát denne 5 krát v týždny sa auto používa na dochádzanie do práce. Benzin na to nemá absolútne žiadnu zodpovednosť. Vietor, dážď, sneh, rýchlosť, Obutie, predvídavost. Rozdiel 1l - 3l na 100 Titeo údaje sú není vycucnute s prsta. Dúfam že som pomohol. Editováno: 21. Březen 2020, autor: OKEJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whokerz Vloženo 5. Květen 2020 Sdílet Vloženo 5. Květen 2020 u tohoto motoru nejde pridat zaruka 5 let/150 tisic, jen 5/100, nevi nekdo duvod? mam dojem, ze nedavno o to jeste slo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas85Z Vloženo 5. Květen 2020 Sdílet Vloženo 5. Květen 2020 Duvod presne neznam, ale domněnku bych mel. Jelikoz vsude kolem nas je veskera technika (bile zbozi, elektro, mobily aj.) dnes uz jen spotrebni zbozi, nedivil bych se, kdyby i vyrobci aut zkracovali zivotnost vozidel. Toto muze byt naznak, ze si uz ani na zaruku 150 tis km netroufnou... Menim vozidla po 3 letech a pozoruji, ze spolehlivost je cim dal horsi. Hold lepsi uz to nebude.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svamilan Vloženo 6. Květen 2020 Sdílet Vloženo 6. Květen 2020 Dnes je možné ledacos, protože nemáme žádné relevantní informace. Automobilky jsou vyplašené různými nátlakovými politizujícími skupinami a tak info drží uzavřené, nebo mlží. Seriozní článek podloženy informacemí a zkušenostmi aby člověk pohledal. Snad jediný časopis který se tomu trochu věnuje je Svět Motorů v rubrice co komentují ojetá vozidla a hodnotí modely a motory. Bohužel i měsíčník Automobil, je dnes takový trochu jako Life-magazin. V komentářích na internetu je to stejné, je tam mnoho těch co si mění pojmy s dojmy. Proto je jediné řešení se vrátit ke klasice. Zkrátit výměny oleje na 15000 km, hlídat si termíny filtrů, destiček a dalších náplní, popřípadě to zkrátit, a doufat, že nic neopatrně nepoškodí, když se někde otáčí, či couvá. To je ale cesta pro minimum lidí a spíše pro ty co sem píší. Většině je to jedno a čekají, až jimto napíše, nebo se něco rozsvítí na palubce. A myslí si, že je to cool a jsou in, protože mají startstop a vedení v pruhu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whitecoat Vloženo 6. Květen 2020 Sdílet Vloženo 6. Květen 2020 před 14 hodinami, whokerz napsal: u tohoto motoru nejde pridat zaruka 5 let/150 tisic, jen 5/100, nevi nekdo duvod? mam dojem, ze nedavno o to jeste slo Nedávno to šlo ještě u všech motorů, bohužel po nedávné úpravě ceníků už nelze prodloužená záruka na 150 tis. km přidat k žádnému motoru, takže možný problém konkrétně u této motorizace bych za tím fakt nehledal, spíše (cenovou?) politiku Škodovky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas85Z Vloženo 24. Květen 2020 Sdílet Vloženo 24. Květen 2020 Muj znamy ma verzi s 206 kw a ja po fcl 200 kw a byl jsem prekvapeny, jak moc je fcl utlumeny. Ta starsi motorizace ma velice prijemny projev. Pri volnobehu prijemne brumla a jizde slabe, ale prijemne duni (nejspis z vyfuku?). Musim rict, ze se me to moc libilo a u verze 200 kw me to velice chybi. Mam 2 dotazy: 1. Je to dane jen dpf filtrem nebo i necim jinym? 2. Co by se dalo udelat, aby byl zvuk na urovni verze s 206 kw? Za jakekoliv napady a komentare budu rad. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 26. Květen 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Květen 2020 S 206 kw jsem najel kilo, s 200 kw mám teď 11k. 206 má syrovejsi zvuk, auta mi přijdou ze jedou podobně. Obě jsem zajížděl já. Srovnání třeba z 50 na 150 ale zmerene nemám. Papirově má snad 200 kw i lepší hodnoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svamilan Vloženo 26. Květen 2020 Sdílet Vloženo 26. Květen 2020 Ahoj, mám s 200kW ujeto zatím ca 45000km. V širší rodině je i starší 2015 S3 162 kW a když s ním jedu mám pocit, že to jede lépe, jde to lépe za plynem . Na druhou stranu ve všech testech je 200kW lepší než 208kW a určitě i než 162 kW. Přesto tomu schází ten "jízdní spirit ". Bohužel to je daň za další filtr ve výfukovém potrubí. Snad časem se dostaneme nějakého upgrade SW, když získají další zkušenosti jak kličkovat mezi protichůdnými požadavky a ještě přidat jízdní dojem. U některých aut to Škoda dosáhla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas85Z Vloženo 27. Květen 2020 Sdílet Vloženo 27. Květen 2020 A vite prosim nekdo, co by se dalo udelat proto, aby byl projev/zvuk vyfuku/motoru podobny tomu s 208 kw verzi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 27. Květen 2020 Sdílet Vloženo 27. Květen 2020 200kw už nemá klapky v koncovkách výfuku možná proto tak rozdílný zvuk . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OKEJ Vloženo 30. Květen 2020 Sdílet Vloženo 30. Květen 2020 Barbossa Ale ma v podstate sú tam štyri koncovky a vonkajšie majú klapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 30. Květen 2020 Sdílet Vloženo 30. Květen 2020 Okej No moje 206kw má klapky a sousedova 200kw je už nemá . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef1991 Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 Je lepsie tankovat do 200 kw 100 oktanovy racing na shell alebo to je zbytocnost? Dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 30. Červen 2020 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 Není třeba. Tankuji na eurooil ten jejích 95 benzin s nižším obsahem bioslozky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozef1991 Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 Neskusal si tu 100 racing? Zdaju sa mi byt jazdne vlastnosti troska lepsie... mozno sa mi to len zda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svamilan Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 Několikrate jsem tankoval Verva 100, ale na stojanu pod nápisem Verva bylo napsano malýn písmem 95 oct. , potom Mol 100 a i lepší Shell. Možná jsem měl pocit, že to běželo trochu tišeji, ale spíše věřím deklarovaným přísadám na snížení karbonu. Jinak u Eurooilu protože patří státní společnosti Čepro, tak je nafta bez bio a snad i benzin bez lihu. Tankují tam hasiči a Policie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley_ Vloženo 9. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 Zdravím pánové, mám prosbu na majitele tsi 200 kw (206), moc by mi pomohlo kdybych od vás slyšel co můžu čekat od 2.0 TSI Jelikož jsem na druhé straně řeky a jezdím 2.0 TDI 4x4, 140 kw kde postrádám dynamiku. Navíc se změnila situace a můj roční nájezd je do cca 20 tis. KM. Pročetl jsem fórum a spolupráce DSG s benzínem je podle uživatelů daleko lepší. Bral bych určitě DSG7. A něco s nájezdem do 50 tis. KM, na co si dát pozor při koupi takového motoru? Díky za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svamilan Vloženo 9. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2020 Ahoj Stanley, očekávej nejlepší variantu Superbu z hlediska brzd, akcelerace při zachování určité anonymity. Pouze výfuky tě prozradí, ale málo kdo to identifikuje. Předjíždění na okreskách je tím rychlé a bezpečné a na dálnici je nejlepší řešení většinou trochu zrychlit a ty máš k dispozici dostatek výkonu, který nemá žádný model Škoda, ani poslední model RS Octavie. Na druhou stranu je to velmi tiché a pohodlné auto pro klidnou jízdu se spotřebou do 9 litrů. . Škodovka tento model 200kW moc neprezentuje, protože klíčový z hlediska pokut za spotřebu od EU je pro ně 103kW diesel. Čím více prodají tento slabší diesel, tím můžou něco nechat i pro benzíňáky 200kW. Já jsem momentálně najel cca 48 000 km, rozhodl jsem se měnit olej po 15 000 km a to byly jediné návštěvy servisu co jsem absolvoval. Upgradoval jsem mapy na 2021 přes USB a vyměnil letni za zimní a zase zpět. Zapoměl jsem, dolil jsem asi 1 dcl destilky do vyrovnávací nádržky a preventivně tak jednou za tři měsíce dobiju baterku AGM., na 12,8V , ale za dva dny je tam zase 12,3V. Takže pokud budeš kupovat jetý s 50 000 km a bude to mít historii, asi si všichni budou myslet, že je to nové auto. Přeji štastnou ruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley_ Vloženo 10. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2020 (editace) @Svamilan díky za odpověď, rozhodl jsem se že do toho půjdu a snad v budoucnu nebudu litovat :-) Teď už jen jak píšeš, dobře vybrat. Jsem teď v cizině, moje nafta co stojí doma v garáži, ta by se prodala během dalšího týdne a já si budu moct usednout do 200kW až koncem listopadu po návratu do ČR, abych zjistil jestli to opravdu stojí za to. Tak ještě k mé situaci... Editováno: 16. Červenec 2020, autor: Stanley_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 4. Září 2020 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2020 mám 200 kw po faceliftu a to auto je komplexně lepší než starší 206 kw, to jsem měl taky a nejel jsem s ním přes 90tkm. Nebudeš určitě litovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard Štupák Vloženo 11. Září 2020 Sdílet Vloženo 11. Září 2020 Cavte, chcel som sa opytat, ci je to normalne chovanie. Ked mam prevodovku v rezime S, tak pri spomalovani a podradovani to ako keby trocha trhne. V rezime D sa to nestava, tam je to spomalovanie pekne plynule. Je to proste tym ze sa v tom rezime S snazi prevodovka radit rychlejsie a preto to je take? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas85Z Vloženo 11. Září 2020 Sdílet Vloženo 11. Září 2020 Ano, taktez me to behem S pri podrazovani dela. Zejmena to citim ze 3 na 2. Ja si na to zvykl, nevadi mi to. Jezdim totiz jen v rezimu S, protoze ten rezim D motor desne podtaci a je me ho lito.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard Štupák Vloženo 11. Září 2020 Sdílet Vloženo 11. Září 2020 Njn, Dcko podtaca a to Sko ma stve pri spomalovani k semaforu. Skoda ze to Sko nemaju lepsie vyladene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.