Jump to content

whitecoat

Uživatel
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

24 Excellent

About whitecoat

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 05/06/1985

Recent Profile Visitors

818 profile views
  1. Podle mě už se tady trochu míchají jablka a hrušky - jsme v ČR (a SR) a tady byl vždy hlavní devízou Superbu objem kufru, aspoň tak jsem to vnímal já. Nabídnu proto trochu jiný (subjektivní) úhel pohledu. Pokud bych až tak moc neřešil objem kufru (viz výše zmiňované Volvo V60 a Peugeot 508 SW), zvolil bych jako alternativu Ford Mondeo Kombi ST, případně i Focuse Kombi ST (i když to už je zase nižší třída, ale lákal by mě motor z Mustanga 2.3 EcoBoost, se kterým už se dá nějaká ta zábava užít). I Mazda 6 Wagon má poměrně líbivý design a použitelné motory. A pokud bych kufr neřešil vůbec, tak mezi moje srdcovky jednoznačně patří Kia Stinger a její šestiválec 3.3 T-GDI (i když tam už se finančně pohybujeme poměrně dost nad hranicí Superbu, proto bych zvažoval i čtyřválec 2.0 T-GDI). Ale jak píšu, je to můj pohled na věc a i já se teď řadím mezi čekatele na nového SIII, jelikož pro mě byl prioritou prostor (a taky jsem na něj dostal poměrně zajímavou slevu)...
  2. Trochu oživím toto téma - objednán SIII FL combi SportLine koncem ledna a prodejce mi poskytl slevu 10%. No, poskytl je silné slovo, spíš se mi ji podařilo vyjednat :-) Každopádně za mě spokojenost a možná pro někoho inspirace (jen upozorňuji, že nejsem firemní zákazník a u prodejce jsem zatím žádné auto nekupoval, pouze jsem tam jezdil se stávajícím vozem na pravidelný servis)...
  3. V pohodě, rád pomůžu, s tím opravdu nemám problém 😄 Kupoval jsem vše přes Worldparts (http://worldparts.cz/cs/vyhledavani). Na stránkách ty bočnice sice oficiálně nemají, ale byly mi při schvalování objednávky nabídnuty jistým panem Pavlem Dvořákem (Parts Manager), takže pro objednání doporučuji jej kontaktovat na info@worldparts.cz (číslo dílu jsem uvedl výše, ale pro jistotu: Z151NF1308). Snad vám to bude ku prospěchu. Dám více info, až vše dorazí (odhaduji nejpozději začátkem příštího týdne)...
  4. Jelikož se zatím nikdo neozval, tak jsem to dnes nakonec vyřešil po vlastní ose přes Worldparts. Navíc mi nabídli ke krytu hrany i ty boční tapece (kód Z151NF1308) za relativně rozumnou cenu 826 Kč / sada (2 kusy), což odpovídá i cenám v Německu (viz http://skoda-zubehoershop.de/citigo/innenausstattung/dekor/927/kofferraum-seitenverkleidung-set-fuer-citigo) a nemusím řešit poštovné ani se s tím pachtit. Termín dodání mají 2-3 dny. Nechci jim dělat reklamu, ale dávám to sem pro inspiraci 😉 Až mi vše přijde, tak to nainstaluju a dodám fotky...
  5. Super, tak dej pak prosím vědět, až to budeš mít ověřené. Pokud to drží i nepřilepené, o to lépe, manželka to stejně za chvíli zhuntuje :) Jinak za mě cena OK i kdyby nakonec byla vyšší. Spíš čím dřív to bude, tím líp...
  6. Já bych měl o jednu určitě zájem, ideálně i s nýty, pokud by byly. Myslíš, že by se to zvládlo sehnat do Velikonoc? Že bych se do toho v době volna pustil... :)
  7. Jinak i já se přidávám do klubu Carista. Použil jsem postup, který tady doporučil DiKey, kterému tímto děkuji za dobrý tip Na mém Rapidu liftback MR 2016 dokódováno protočení ručiček a asistent rozjezdu do kopce - vše funkční bez problémů. Dále jsem si odblokoval hlášení prasklých žárovek u osvětlení SPZ, abych mohl nasadit LEDky - mám je v garáži a ještě jsem se k tomu nedostal, takže až otestuju, dám vědět. Co ale nefunguje, je změna loga v infotainmentu, viz Start screen logo (infotainment) *NONE* / TYPE 1 / TYPE 2 / TYPE 3 / TYPE 4 / TYPE 5 / TYPE 6 / TYPE 7User theme (infotainment) *NONE* / HIGHLINE / HYBRID / TYPE 3 Pokud u start screen loga změním hodnotu z NONE na jakýkoliv jiný typ, okamžitě se mi na displeji objeví hláška "optický parkovací systém není k dispozici" a kromě chybové hlášky i v diagnostice se nic jiného nestane. Po navrácení zpět na NONE a vymazání chyby z paměti již vše OK. Pravděpodobně to bude tím, že mám Swing 6,5" a ten výše uvedené nepodporuje. Nebo se pletu? Žádnou změnu jsem nezaznamenal ani po změně user theme na jakoukoliv jinou hodnotu (tentokrát vše proběhlo aspoň bez chybové hlášky). Pokud by se s logem a nebo tématem v infotainmentu na Swingu dalo něco udělat, budu rád za tipy, protože zkušební doba Caristy mi končí v sobotu, tak ji do té doby musím vymazat Díky!
  8. Ad 1) Ano, dá se zrušit přímo v Google play - Nastavení - Předplatné - Správa předplatného - Zrušit odběr :)
  9. Turbomotory obecně jsou hodně náchylné na kvalitu paliva. Mám sice taky 1.2 TSI, ale spotřeba se mi mění v závislosti na tom, kde zrovna natankuju. Nechci dělat nikomu reklamu, ale aditivuju si sám VIFem + tankuju obyčejnou 95 u OMV. Pokud tankuju jinde (např. MOL), spotřeba mi jde nahoru klidně o 0,2 - 0,3 litrů / 100 km, což už není úplně zanedbatelné číslo. Sám za sebe ale doporučuju aditivum VIF
  10. Ahoj, pokud by Ti pomohlo aspoň tohle: https://autobazar.hyperinzerce.cz/skoda/inzerat/10051750-skoda-octavia-kombi-1-9-tdi-66kw-motor-alh-rok2004-nabidka-moravskoslezsky-kraj/ případně http://autobazar.hyperinzerce.cz/skoda/inzerat/5988478-skoda-octavia-1-9-tdi-81-kw-1-majitel-climatronic-nabidka-jihomoravsky-kraj/
  11. Já auto takto kupoval před necelými 3 lety a v té době platilo, že pokud byla akontace vyšší než 30%, byl člověk automaticky zapsán jako majitel...
  12. Taky používám na leštění přírodní jelenici a opravdu nemám pocit, že bych měl poškrábaný lak. Ale tak třeba má někdo jiné zkušenosti...ono by to asi chtělo před prvním použitím pořádně namočit a vyždímat
  13. Tak tak, souhlas - pěkně a srozumitelně napsáno Sám mám už cca rok a půl po úpravě 1,2 TSI 66 kW (EA211) najeto skoro 20 tis. km (celkově cca 30 tis. km) a auto šlape jako hodinky, šel bych do toho znovu bez váhání... Taky samozřejmě hodně záleží na tom, jak se k autu a potažmo k motoru a spojce kdo chová, že...
  14. Určitě rovnou podřadit na trojku, plyn na podlahu a nechat to vytočit, přece jen jen to benzíňák, takže si to můžeš dovolit. Dělal jsem to takhle i před chipem, ale právě ta "lenost" ve vyšších otáčkách mě přivedla k chipu - teď mi krouťák padá až po nějakých 4600 otáčkách a i tam dosahuju cca 190 Nm oproti 150 v sérii (viz moje vlákno), takže pokud ti přijde Rapid líný --> úprava ŘJ
  15. Naopak, jel jsem z Troji směr Braník, viz: https://mapy.cz/s/1ESPB, ale ono to vyjde podobně Tak já se určitě řadím k té části řidičů, kteří brzdí motorem... Hlavně proč nevyužít toho výškového profilu, že...
×
×
  • Create New...