Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 200 kW


homy

Doporučené příspěvky

Abych doložil co jsem tvrdil o spotřebě SIII 200kW, tak přikládám foto spotřeby Bregenz-Ženeva- Bregenz to je přes celé Švýcarsko a zpátky na Rakouskou hranici. Je ale třeba si uvědomit, že se velmi tvrdě kontroluje rychlost a na dálnici jsou radary snad každých 30 km. Maximalní rychlost je 120 km/h a u každé větší křižovatky, v tunelu a okolí měst je 100km/h a někdy i 80 km/h.  Vlastně to celé jedu na tempomat, abych si nevydělal na pokutu a snažím se to přežít. pomocí audioknih a pozorování jak se předjíždí při rozdílu rychlosti  do 5 km/h.  foto 8295. Tento příklad je extremní, ale je to cesta s malými zastávkami tam a za několik dní zpět na jedno natankování  a při takové spotřebě 7.2 l/100km je dojezd jak s naftou.

Při cestě dále do Čech pak to vypadá samozřejmě jinak  například Mnichov - okolí Prahy foto 8308. Ale i tak je velký kus silnice do Regensburgu omezená rychlost na 120 km/h a v okolí Mnichova až po odbočku na R je tak hustý provoz, že se nedá soustavně jet rychle.

Jinak nejsem žádný ekojezdec na spotřebu, ale díky tomuto autu jezdím na adaptivní tempomat hodně po městě a na omezení rychlosti při opravách a to má možná i důvod proč se většinou vejdu do 9-9,5l/100km i při kratších cestách.

Pořízení 2/2019  ujeto dnes 43 477 km

IMG_8295.JPG

IMG_8308.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 3. 2020 na 10:50, Svamilan napsal:

Abych doložil co jsem tvrdil o spotřebě SIII 200kW, tak přikládám foto spotřeby Bregenz-Ženeva- Bregenz to je přes celé Švýcarsko a zpátky na Rakouskou hranici. Je ale třeba si uvědomit, že se velmi tvrdě kontroluje rychlost a na dálnici jsou radary snad každých 30 km. Maximalní rychlost je 120 km/h a u každé větší křižovatky, v tunelu a okolí měst je 100km/h a někdy i 80 km/h.  Vlastně to celé jedu na tempomat, abych si nevydělal na pokutu a snažím se to přežít. pomocí audioknih a pozorování jak se předjíždí při rozdílu rychlosti  do 5 km/h.  foto 8295. Tento příklad je extremní, ale je to cesta s malými zastávkami tam a za několik dní zpět na jedno natankování  a při takové spotřebě 7.2 l/100km je dojezd jak s naftou.

Při cestě dále do Čech pak to vypadá samozřejmě jinak  například Mnichov - okolí Prahy foto 8308. Ale i tak je velký kus silnice do Regensburgu omezená rychlost na 120 km/h a v okolí Mnichova až po odbočku na R je tak hustý provoz, že se nedá soustavně jet rychle.

Jinak nejsem žádný ekojezdec na spotřebu, ale díky tomuto autu jezdím na adaptivní tempomat hodně po městě a na omezení rychlosti při opravách a to má možná i důvod proč se většinou vejdu do 9-9,5l/100km i při kratších cestách.

Pořízení 2/2019  ujeto dnes 43 477 km


Jj, to Svycarsko uz chapu... Uz jsem tama nejel asi 3 roky, tak me to nenapadlo. Pri takovem stylu jizdy se to da zvladnout. 
Zkousel jsem jet na nejnizsi moznou spotrebu pri dodrzovani rychlostnich limitu a na silnici 1. tridy, kdy jsem ani nepredjizdel auta. Na dalnici max 120-130 km/h. Vysledek 7.5l, viz foto. 
 

Pri svizne jizde z okoli Prahy pres Nemecko po zacatek Rakouska 13,4l, viz. foto. 
 

Dlouhodoby prumer se pohybuje kolem 11,8-11,9l, viz foto. 

 

Musim ale rict, ze mam tezsi nohu - zejmena akcelerace a pruznost motoru pri predjizdeni je skoro vzdy noha na podlaze. DE418700-32CA-4ACF-B210-3180A912AE3F.thumb.png.5f6613ffd9bf90f3ec4185e946c647fe.png

1F074FF5-7D09-4205-BBFD-B0D6A6EC02C0.png

58759D16-774F-49ED-897A-E927F3BC5637.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje skúsenosti sú skvelé auto je užitočné podľa NÁLADY jazdy. Motor žerie olej na 43000km  1l. Niekedy mám pocit že 2 a 3 stupeň sú kopave pri preradovaní režim Comfort v servise na to nepovedali nič. Využívam všetkých jazdných asistentov.

 

Spotreba je rovnaká  okrem režimu šport tam sa na ňu nehľadí.  

 

 V dynamicke jazde  priemer 8.2 dlhodobý  99 hodín. Foto nemám dlho som tak nešiel. 

Toto je najnižšia spotreba menej som nikdy nemal. Kôli kolóne kamiónov. 

Diaľnica 90km

Okresky 43km

 

Dlhodoby priemer pri rovnakej pracovnej ceste, 7.0l prax je taka ze v kľude prejdem 980km na nádrž síce ukazuje 0 ale je tam ešte rezerva 30km odskúšané.  

2 krát denne 5 krát v týždny sa auto používa na dochádzanie do práce. 

 

Benzin  na to nemá absolútne žiadnu zodpovednosť. 

 Vietor, dážď, sneh, rýchlosť, Obutie, predvídavost. Rozdiel 1l - 3l  na 100 

Titeo údaje sú není vycucnute s prsta. 

Dúfam že som pomohol. 

 

 

20200131_190306.jpg

20200320_192555.jpg

20200320_192549.jpg

20200320_192544.jpg

Editováno: , autor: OKEJ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Duvod presne neznam, ale domněnku bych mel. Jelikoz vsude kolem nas je veskera technika (bile zbozi, elektro, mobily aj.) dnes uz jen spotrebni zbozi, nedivil bych se, kdyby i vyrobci aut zkracovali zivotnost vozidel. Toto muze byt naznak, ze si uz ani na zaruku 150 tis km netroufnou... 
Menim vozidla po 3 letech a pozoruji, ze spolehlivost je cim dal horsi. Hold lepsi uz to nebude.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes je možné ledacos, protože nemáme žádné relevantní informace. Automobilky jsou vyplašené různými nátlakovými politizujícími skupinami a tak info drží uzavřené, nebo mlží. Seriozní článek podloženy informacemí a zkušenostmi aby člověk pohledal. Snad jediný časopis který se tomu trochu věnuje je  Svět Motorů v rubrice co komentují ojetá vozidla a hodnotí modely a motory. Bohužel i měsíčník Automobil, je dnes takový trochu jako Life-magazin. V komentářích na internetu je to stejné, je tam mnoho těch co si mění pojmy s dojmy.

Proto je jediné řešení se vrátit ke klasice. Zkrátit výměny oleje na 15000 km, hlídat si termíny filtrů, destiček a dalších náplní, popřípadě to zkrátit, a doufat, že nic neopatrně nepoškodí, když se někde otáčí, či couvá.

To je ale cesta pro minimum lidí a spíše pro ty co sem píší. 

Většině je to jedno a čekají, až jimto napíše, nebo se něco rozsvítí na palubce. A myslí si, že je to cool a jsou in, protože mají startstop a vedení v pruhu.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, whokerz napsal:

u tohoto motoru nejde pridat zaruka 5 let/150 tisic, jen 5/100, nevi nekdo duvod? mam dojem, ze nedavno  o to jeste slo

 

Nedávno to šlo ještě u všech motorů, bohužel po nedávné úpravě ceníků už nelze prodloužená záruka na 150 tis. km přidat k žádnému motoru, takže možný problém konkrétně u této motorizace bych za tím fakt nehledal, spíše (cenovou?) politiku Škodovky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Muj znamy ma verzi s 206 kw a ja po fcl 200 kw a byl jsem prekvapeny, jak moc je fcl utlumeny. Ta starsi motorizace ma velice prijemny projev. Pri volnobehu prijemne brumla a jizde slabe, ale prijemne duni (nejspis z vyfuku?).  Musim rict, ze se me to moc libilo a u verze 200 kw me to velice chybi. Mam 2 dotazy:

1. Je to dane jen dpf filtrem nebo i necim jinym?

2. Co by se dalo udelat, aby byl zvuk na urovni verze s 206 kw? 
 

Za jakekoliv napady a komentare budu rad. 
 

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám s 200kW ujeto zatím ca 45000km. V širší rodině je i starší 2015 S3 162 kW a když s ním jedu mám pocit, že to jede lépe, jde to lépe za plynem . Na druhou stranu ve všech testech je 200kW lepší než 208kW a určitě i než 162 kW. Přesto tomu schází ten "jízdní spirit ".

Bohužel to je daň za další filtr ve výfukovém potrubí. Snad časem se dostaneme nějakého upgrade SW, když získají další zkušenosti jak kličkovat mezi protichůdnými požadavky a ještě přidat jízdní dojem. U některých aut to Škoda dosáhla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Několikrate jsem tankoval Verva 100, ale na stojanu pod nápisem Verva bylo napsano malýn písmem 95 oct. , potom Mol 100 a i lepší Shell.

Možná jsem měl pocit, že to běželo trochu tišeji, ale spíše věřím deklarovaným přísadám na snížení karbonu.

Jinak u Eurooilu protože patří státní společnosti Čepro, tak je nafta bez bio a snad i benzin bez lihu.  Tankují tam hasiči a Policie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím pánové, 

mám prosbu na majitele tsi 200 kw (206), moc by mi pomohlo kdybych od vás slyšel co můžu čekat od 2.0 TSI

Jelikož jsem na druhé straně řeky a jezdím 2.0 TDI 4x4, 140 kw kde postrádám dynamiku. Navíc se změnila situace a můj roční nájezd je do cca 20 tis. KM. 

Pročetl jsem fórum a spolupráce DSG s benzínem je podle uživatelů daleko lepší. Bral bych určitě DSG7. A něco s nájezdem do 50 tis. KM, na co si dát pozor při koupi takového motoru? 

 

Díky za reakce

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Stanley,

očekávej nejlepší variantu Superbu z hlediska brzd, akcelerace při zachování určité anonymity. Pouze výfuky tě prozradí, ale málo kdo to identifikuje. Předjíždění na okreskách je tím  rychlé a bezpečné a na dálnici je nejlepší řešení většinou trochu zrychlit  a ty máš k dispozici

dostatek výkonu, který nemá žádný model Škoda, ani poslední model RS Octavie. Na druhou stranu je to velmi tiché a pohodlné auto pro klidnou jízdu se spotřebou do 9 litrů. 

.  Škodovka tento model 200kW moc neprezentuje, protože klíčový z hlediska pokut za spotřebu od EU  je pro ně 103kW diesel. Čím více prodají tento slabší diesel, tím můžou něco nechat i pro benzíňáky 200kW.

Já jsem momentálně najel cca 48 000 km, rozhodl jsem se měnit olej po 15 000 km a to byly jediné návštěvy servisu co jsem absolvoval. Upgradoval jsem mapy na 2021 přes USB a vyměnil letni za zimní a zase zpět. Zapoměl jsem, dolil jsem asi 1 dcl destilky do vyrovnávací nádržky a preventivně tak jednou za tři měsíce dobiju baterku AGM., na 12,8V , ale za dva dny je tam zase 12,3V.

 

Takže pokud budeš kupovat jetý s 50 000 km a bude to mít historii, asi si všichni budou myslet, že je to nové auto. Přeji štastnou ruku.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Svamilan díky za odpověď, rozhodl jsem se že do toho půjdu a snad v budoucnu nebudu litovat :-) 

Teď už jen jak píšeš, dobře vybrat. 

Jsem teď v cizině, moje nafta co stojí doma v garáži, ta by se prodala během dalšího týdne a já si budu moct usednout do 200kW až koncem listopadu po návratu do ČR, abych zjistil jestli to opravdu stojí za to. Tak ještě k mé situaci...

 

 

Editováno: , autor: Stanley_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Cavte,

 

chcel som sa opytat, ci je to normalne chovanie. Ked mam prevodovku v rezime S, tak pri spomalovani a podradovani to ako keby trocha trhne. V rezime D sa to nestava, tam je to spomalovanie pekne plynule.

 

Je to proste tym ze sa v tom rezime S snazi prevodovka radit rychlejsie a preto to je take?

 

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...