Přejít na obsah

Odešla mi AutoBaterie


Palo

Doporučené příspěvky

Tak dnes jsem ráno dojel do práce, zamkl Lízu a šel udělat něco pro tuto zemi. Když jsem ukončil svůj dnešní podíl na státním rozpočtu a šel domů, tak sednu do Lízy a ozvalo se jen takovéto to těžké vzdychnutí a vše zhaslo. Tak jsem Lízu vytlačil do prostřed parkoviště, zavolal kolegu, vytáhl start-kabely a natočili jsme to. při tom jsem se po telefonu ujistil u Garnyho, že baterie je háji a musí se koupit nová. zajel jsem pro svoji velmi moc drahou polovičku a jel jsem na Smíchov do ul. Na Valentínce, kde je prodejna autobaterií Akuma, jež mi doporučil Martin RS. Zakoupil jsem Akumu 82Ah, i když původní byla 70Ah, ale Martin poradil a pán v prodejně schválil a doporučil, potom vymontoval starou a namontoval novou. Díky Martinovi jsem měl za 5min. vyměněnou a zaplacenou autobaterii. Líza startuje jako divá na drc a je klídeček. Za 2.969,-Kč se mi to zdálo v pohodě a to si vlastně ani nic neúčtoval za práci. Je zajímavé, že baterie 82Ah stojí stejně jako baterie 74Ah.

Jsem šťastný, že když už si baterie řekla, že nebude makat, tak to udělala před zimou a v docela vhodnou dobu. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jí sem jí v létě taky. Nejzajímavější na tom je, že odejde úplně bez varování. U 105 když byla baterka před smrtí tak už sotva točila motorem, ale u octy jsem úplně normálně nastartoval sem normálně dojel do práce a když jsem chtěl jet domu tak jen zhasla palubka a konec. Ale to máte asi všici ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se mění baterie, co se vše musí nastavit po odpojení napětí ?

Servisní interval zůstane, palubní PC,nepadne to do nouzáku .... ???

Jen nastavit hodiny a radio podle typu a safe modu.

No a pokud vypínáš radio před vypnutím motoru a nestačíš li jej zapnout, než ta baterka odejde nebo než li ji odpojíš, no a máš li Maxidot, pak ti stačí nastavit jen hodiny, radio nemusíš kódovat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi baterka taky zamávala na rozloučenou a odešla. :disgust:

Chci se zeptat, dá se do 1.6/75kW nacpat baterka s rozměry 242/175/190 nebo se do všech oktávek dávaly jen rozměry xxx/175/175?

Já tam právě měl 242/175/175, tak mám strach, že když tam dám 242/175/190, tak tam pak ten dekl na baterku nenaklapnu. :(

Řešil už to někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky budu muset asi měnit baterii. Mám jí tam asi od výroby to je od roku 2000 tuhle zimu mi chcípla na horách, ale zjistil jsem že se musí dolévat a že tam je tý destilky asi polovic než by mělo tak jsem dolil a zatím je v pohodě tak nevím jestli ještě tuhle zimu vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já jsem měnil baterii toto léto. Byla tam od 99 roku, takze tak 6 let a porad v dobre kondici.

Důvodem byl pokus o odstranění špatného startování při teplým motoru, leč nová baterie tento problém nevyřešila. Než měnit startér, tak delší startování překousnu:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jí sem jí v létě taky. Nejzajímavější na tom je, že odejde úplně bez varování. U 105 když byla baterka před smrtí tak už sotva točila motorem, ale u octy jsem úplně normálně nastartoval sem normálně dojel do práce a když jsem chtěl jet domu tak jen zhasla palubka a konec. Ale to máte asi všici ;)

No jestli to neni tim ze 105ka nema zadnou elektroniku.Ale octavka je uz plna elektroniky ma alarm,central atd.A to si z baterie porad neco bere.Takze rano to jeste nastartuje,pak to stoji celej den pred hoknou a kdyz chce clovek v zime pak nastartovat tak se sepne zhaveni a to tu baterku dorazi a pak to nema silu otocit starterem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

44Ah moc neni, ale staci. Do nove Oktavie 1.6, 75KW ji davaji take. Je otazka jak bude startovat, kdyz padnou krute mrazy..

Kdo by nechtel usetrit. Vzlast, kdyz se sem pomalu a jiste hrnou auta z vychodu.

I ja mel 44Ah z vyroby, co vim, do Octy II davaji 55Ah. Tedy ason co jsem mel moznost videt novouOII. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já jsem taky četl že i do octy II s tou samou motorizací dávaj takhle slabší baterii. samozřejmě že tdíčko vyžaduje silnější baterii, neboť musí nejdřív žhavit, a tak uvidíme jak si s tím baterie v mrazech poradí, zas bych se toho tak nebál, ve favoritu startovala i v mínus 20 a taky si něco elektrika vycucla z baterie, vemte si že se pořád svítí, pak rádio, hlavně ventilátor na plno, takže uvidíme, když to jednoho dne nenastartuju, tako dojdu koupit 55 Ah nebo 60 Ah a bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...