Přejít na obsah

Odešla mi AutoBaterie


Palo

Doporučené příspěvky

To Dublin: Na to jestli je baterka v háji mi poradil jeden automechanik fintu, ale potřebuješ voltmetr a je dobrý když ti někdo pomůže - nabiješ baterku. Přiděláš si k nějaký silný žárovce (třeba 55W co je v hlavních světlech) kabely a přiložíš je na kontaktakty. No a jak tá žárovka svítí, tak na voltmetru vidíš jak ubývá napětí. U zdraví baterky klesá samozřejmě taky, ale daleko pomaleji, než když je baterka v háji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted uz to vim.Protoze ho mela zena v praci.Jen to vzdychne a nic.Takze zrejme baterka.Zitra na to vletnu se start.kabely a doma nabiju a kyz nepujde a tak koupe baterie

Takhle jsem dopadl já. Je to baterka, normálně jsem dojel do práce a vše OK. Když jsem sedl do auta, tak vše fungovalo, ale po nažhavení, cca 3 sekundy, to jen zablekotalo a vše zhaslo. Když jsem otočil klíčkem na novo, tak se vše rozsvítilo a dokonce fungovala i světla. Jen když jsem chtěl natočit motor, tak to vše zhaslo. Teď je tam nová baterie a je to OK :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
To Dublin: Na to jestli je baterka v háji mi poradil jeden automechanik fintu, ale potřebuješ voltmetr a je dobrý když ti někdo pomůže - nabiješ baterku. Přiděláš si k nějaký silný žárovce (třeba 55W co je v hlavních světlech) kabely a přiložíš je na kontaktakty. No a jak tá žárovka svítí, tak na voltmetru vidíš jak ubývá napětí. U zdraví baterky klesá samozřejmě taky, ale daleko pomaleji, než když je baterka v háji.

To je moc složitý. Stačí zapojit voltmetr na baterku a začít startovat. A podle úbytku napětí se pozná i když ještě točí že už dlouho nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

A mě odešla baterka tak že mi ji sežral žrout jmenem Sencor, a to jsem ho obhajoval i zde jak je dobrej. Teda do té doby než jsem auto na 14 dní odstavil a dešel ke zjištění že odebírá 0,18 a zjistil, že je to nemoc tohoto typu. Takže opravdu nebrat laciné věci.

post-5078-1189576035_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Pánové nemáte někdo dvoulitrbenzín? :help: Jedná se mi o baterii, nevím jakou tam dát! A baterku , co tam mám , tak na ní neni nic napsáno. Ale asi bych zháněl 60ah nebo víc ale ta cena!! :aggressive:

Ahoj, 2.0MPI má orig. akumulátor 60 Ah, takže bys měl koupit něco v rozmezí 60-65 Ah, změř si rozměr aby se ti vešla do motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové nemáte někdo dvoulitrbenzín? :help: Jedná se mi o baterii, nevím jakou tam dát! A baterku , co tam mám , tak na ní neni nic napsáno. Ale asi bych zháněl 60ah nebo víc ale ta cena!! :aggressive:

Ahoj, 2.0MPI má orig. akumulátor 60 Ah, takže bys měl koupit něco v rozmezí 60-65 Ah, změř si rozměr aby se ti vešla do motoru.

díííík :palec2::palec2::palec2:lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mě odešla baterka tak že mi ji sežral žrout jmenem Sencor, a to jsem ho obhajoval i zde jak je dobrej. Teda do té doby než jsem auto na 14 dní odstavil a dešel ke zjištění že odebírá 0,18 a zjistil, že je to nemoc tohoto typu. Takže opravdu nebrat laciné věci.

mi nekdy stoji auto i dyl a nic se nedeje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mě odešla baterka tak že mi ji sežral žrout jmenem Sencor, a to jsem ho obhajoval i zde jak je dobrej. Teda do té doby než jsem auto na 14 dní odstavil a dešel ke zjištění že odebírá 0,18 a zjistil, že je to nemoc tohoto typu. Takže opravdu nebrat laciné věci.

mi nekdy stoji auto i dyl a nic se nedeje

protože v autě nemáš takovej sr*č, ale už je vyreklamovanej-reklamace neuznaná, prý je po funkčním testu Ok, ale známej v prodejně mi prašule vrátil, a že jim to ještě 2 x 3x pošle až to vzdají. Rádio co odebírá 6x víc než má opravdu nechci. Takže se začnu hledat něco nového-opět laciného, ale s trochu značkou :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mě odešla baterka tak že mi ji sežral žrout jmenem Sencor, a to jsem ho obhajoval i zde jak je dobrej. Teda do té doby než jsem auto na 14 dní odstavil a dešel ke zjištění že odebírá 0,18 a zjistil, že je to nemoc tohoto typu. Takže opravdu nebrat laciné věci.

To rádio co máš na fotce,to úplně samý mám taky v autě-je to ten nový typ od Sencoru.Ale to by přece nemělo odebírat žádný proud,protože je tam ten drát na 12+V a při vypnutí motoru se automaticky rádio vypne zcela od napětí-tedy pokud tam máš správně zapojený ten drát na 12+V z rádia co má vést do baterie.Je to i v návodu Sencoru. Nebo ti to i tak furt žere proud??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mě odešla baterka tak že mi ji sežral žrout jmenem Sencor, a to jsem ho obhajoval i zde jak je dobrej. Teda do té doby než jsem auto na 14 dní odstavil a dešel ke zjištění že odebírá 0,18 a zjistil, že je to nemoc tohoto typu. Takže opravdu nebrat laciné věci.

To rádio co máš na fotce,to úplně samý mám taky v autě-je to ten nový typ od Sencoru.Ale to by přece nemělo odebírat žádný proud,protože je tam ten drát na 12+V a při vypnutí motoru se automaticky rádio vypne zcela od napětí-tedy pokud tam máš správně zapojený ten drát na 12+V z rádia co má vést do baterie.Je to i v návodu Sencoru. Nebo ti to i tak furt žere proud??

řeknu to takhle-měl jsem tam Soňáka na kazezety a ten byl pohodě, pak že si dám něco na CD a začal problém s elektrikou, v největším zoufalství jsem si dal u známých ve Škodovce přeměřit klidové napětí, a na druhý pokus mi tamní boreček sdělil že můžu to rádio vyhodit atd. nebudu se opakovat. Zapojení jako předtím na ISO konektory, takže nemám důvod pochybovat o tom, že to rádio je v háji, potažmo mi již každý druhý uživatel Sencora sdělil, že Sencor má tuto nemoc......a tak to je...... :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mě odešla baterka tak že mi ji sežral žrout jmenem Sencor, a to jsem ho obhajoval i zde jak je dobrej. Teda do té doby než jsem auto na 14 dní odstavil a dešel ke zjištění že odebírá 0,18 a zjistil, že je to nemoc tohoto typu. Takže opravdu nebrat laciné věci.

To rádio co máš na fotce,to úplně samý mám taky v autě-je to ten nový typ od Sencoru.Ale to by přece nemělo odebírat žádný proud,protože je tam ten drát na 12+V a při vypnutí motoru se automaticky rádio vypne zcela od napětí-tedy pokud tam máš správně zapojený ten drát na 12+V z rádia co má vést do baterie.Je to i v návodu Sencoru. Nebo ti to i tak furt žere proud??

řeknu to takhle-měl jsem tam Soňáka na kazezety a ten byl pohodě, pak že si dám něco na CD a začal problém s elektrikou, v největším zoufalství jsem si dal u známých ve Škodovce přeměřit klidové napětí, a na druhý pokus mi tamní boreček sdělil že můžu to rádio vyhodit atd. nebudu se opakovat. Zapojení jako předtím na ISO konektory, takže nemám důvod pochybovat o tom, že to rádio je v háji, potažmo mi již každý druhý uživatel Sencora sdělil, že Sencor má tuto nemoc......a tak to je...... :prc:

jo a jinak, beru všechny tipy na nový kus do 4 papoušků ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Návštěvník
A mě odešla baterka tak že mi ji sežral žrout jmenem Sencor, a to jsem ho obhajoval i zde jak je dobrej. Teda do té doby než jsem auto na 14 dní odstavil a dešel ke zjištění že odebírá 0,18 a zjistil, že je to nemoc tohoto typu. Takže opravdu nebrat laciné věci.

To rádio co máš na fotce,to úplně samý mám taky v autě-je to ten nový typ od Sencoru.Ale to by přece nemělo odebírat žádný proud,protože je tam ten drát na 12+V a při vypnutí motoru se automaticky rádio vypne zcela od napětí-tedy pokud tam máš správně zapojený ten drát na 12+V z rádia co má vést do baterie.Je to i v návodu Sencoru. Nebo ti to i tak furt žere proud??

řeknu to takhle-měl jsem tam Soňáka na kazezety a ten byl pohodě, pak že si dám něco na CD a začal problém s elektrikou, v největším zoufalství jsem si dal u známých ve Škodovce přeměřit klidové napětí, a na druhý pokus mi tamní boreček sdělil že můžu to rádio vyhodit atd. nebudu se opakovat. Zapojení jako předtím na ISO konektory, takže nemám důvod pochybovat o tom, že to rádio je v háji, potažmo mi již každý druhý uživatel Sencora sdělil, že Sencor má tuto nemoc......a tak to je...... :prc:

Ja mam taky autoradio sencor a vse ok - asi jsi narazil na spatny typ nebo jsi mel jine zapojeni - treba jsi furt napajel zesilovac anteny ci tak. Ja jsem si predem prohledl iso konektro pak i kzapojeni autoradia a presvedcil ze vse ok.

mam tento kousek http://www.elektro-garden.cz/produkt/autor...cor-scd-5255mr/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidi mam problem, dolejval sem destilku a neustale se mi ted po vypnuti motoru nulujou veskery hodnoty, radio jsem si jeste nenastavoval (pac ho moc nepouzivam (takze nevim, zda se tez nuluje nebo ne), jen ho zapnu, pripnu mp4 prehravac a jedu), jsem bezradnej, navod mam jen na octavii 2 a tam sice zminujou tento problem, ale nepisou reseni :( jen ze pokud nejak nejdou stahovat okynka, tak ze se ma strcit klic do zamku a zas to pujde, jenze me okynka jdou stahovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidi mam problem, dolejval sem destilku a neustale se mi ted po vypnuti motoru nulujou veskery hodnoty, radio jsem si jeste nenastavoval (pac ho moc nepouzivam (takze nevim, zda se tez nuluje nebo ne), jen ho zapnu, pripnu mp4 prehravac a jedu), jsem bezradnej, navod mam jen na octavii 2 a tam sice zminujou tento problem, ale nepisou reseni :( jen ze pokud nejak nejdou stahovat okynka, tak ze se ma strcit klic do zamku a zas to pujde, jenze me okynka jdou stahovat...

Proveril bych pojistky, ktere mas na baterii. Je mozne, ze pri vyndavani baterie se tam neco "hnulo".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak baterka jde s prvními mrazýky pomlau do kytek. Jezdím hlavně dlouhé trasy takže se vždycky došťouchá, ale po ránu už se jím moooc nechce.

S výběrem myslím nebude problém, TDI znají v každém krámu. Jen bych se rád dozvěděl jak je to se znovuzapojením.

Někde jsem četl že se musí nakódovat automatický dojezd oken při zavírání ? je to pravda, jak na to? :) a co dalšího krom rádia?

Dále pak co se startováním motoru, u jiných aut jsem byl zvyklý na to, že zapnu zapalování a nechám cca 5min načíst čidla, pak nastartovat a dalších 5min nechat na volnoběh. Asi to bude podobné.

Jo a vymažou se všechny závady ? podle knihy jak na to ano!

Dík za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidi mam problem, dolejval sem destilku a neustale se mi ted po vypnuti motoru nulujou veskery hodnoty, radio jsem si jeste nenastavoval (pac ho moc nepouzivam (takze nevim, zda se tez nuluje nebo ne), jen ho zapnu, pripnu mp4 prehravac a jedu), jsem bezradnej, navod mam jen na octavii 2 a tam sice zminujou tento problem, ale nepisou reseni :( jen ze pokud nejak nejdou stahovat okynka, tak ze se ma strcit klic do zamku a zas to pujde, jenze me okynka jdou stahovat...

Proveril bych pojistky, ktere mas na baterii. Je mozne, ze pri vyndavani baterie se tam neco "hnulo".

no tak bohuzel, vsechny 3 pojistky ok a dokonce i ty spoje jsou pod proudem (pred, i za)... ja fakt nevim cim to, nekdo dalsi na radu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidi mam problem, dolejval sem destilku a neustale se mi ted po vypnuti motoru nulujou veskery hodnoty, radio jsem si jeste nenastavoval (pac ho moc nepouzivam (takze nevim, zda se tez nuluje nebo ne), jen ho zapnu, pripnu mp4 prehravac a jedu), jsem bezradnej, navod mam jen na octavii 2 a tam sice zminujou tento problem, ale nepisou reseni :( jen ze pokud nejak nejdou stahovat okynka, tak ze se ma strcit klic do zamku a zas to pujde, jenze me okynka jdou stahovat...

A dobíjel si baterku v autě? Zkus se kouknout tady "Nejdou budíky" . Popřípadě se podívej do panelu přístrojů. Mi to ale nulovalo spíš po zapnutí jakéhokoliv spotřebiče. Případně jetli máš měřák tak zkus zjistit co se děje v palubní síti po vypnutí motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne, baterku sem nedobijel, jen dolil destilku a problem s nulovanim je jen po urcite dobe vypnuti motoru, sedel jsem v aute min a nic, tak jsem otevrel dvere a zas je zavrel, zhruba po min palubka cvakla (to je u me normal, delalo to i predtim), tak jsem dal zhaveni a pocitac ok. Takze nevim kdy se to deje, asi po zamknuti a po 45 min (kdy to auto prechazi do klidu ci co) Ted kdyz pujdu k autu (naposledy jsem ho mel nahozeny tak v 17h vcera), tak budu mit zas vsude --, jen hodiny ukazuji spravne (jo a jeste teplomer).

Pak s tim pojmem, podivej se do panelu pristroju si nevim moc rady, kam presne?

Multimetr mam, takze lepe rozepsat kam se podivat.

Jinak ja autum skoro vubec nerozumim, vim ze se tam obcas neco leje, vim ze se maj obcas zkontrolovat gumy, kola, desticky, volant nesmi skubat a to je asi vse co vim o autech. Na skodovce (uz nevim co to bylo, asi nejakej druh rapida, proste kundolap tomu tata rikal), tak jsem tatovi pomahal vse opravovat, jenze tam pomalu nebylo co a bylo mi tak 5, pak na Peugeotu 309 jsem mu pomahal taky vse delat (a je mu 20 a porad lita), jenze to byly prace mechaniky, ne elektriky, takze poznam napravu atd, ale palubni sit je na me uz moc :). Zivim se pocitacema, takze elektriku jaks taks znam, s multimetrem pracovat umim, tak mi jen staci rict, kam hrabnout a ja na to juknu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne, baterku sem nedobijel, jen dolil destilku a problem s nulovanim je jen po urcite dobe vypnuti motoru, sedel jsem v aute min a nic, tak jsem otevrel dvere a zas je zavrel, zhruba po min palubka cvakla (to je u me normal, delalo to i predtim), tak jsem dal zhaveni a pocitac ok. Takze nevim kdy se to deje, asi po zamknuti a po 45 min (kdy to auto prechazi do klidu ci co) Ted kdyz pujdu k autu (naposledy jsem ho mel nahozeny tak v 17h vcera), tak budu mit zas vsude --, jen hodiny ukazuji spravne (jo a jeste teplomer).

Pak s tim pojmem, podivej se do panelu pristroju si nevim moc rady, kam presne?

Multimetr mam, takze lepe rozepsat kam se podivat.

Jinak ja autum skoro vubec nerozumim, vim ze se tam obcas neco leje, vim ze se maj obcas zkontrolovat gumy, kola, desticky, volant nesmi skubat a to je asi vse co vim o autech. Na skodovce (uz nevim co to bylo, asi nejakej druh rapida, proste kundolap tomu tata rikal), tak jsem tatovi pomahal vse opravovat, jenze tam pomalu nebylo co a bylo mi tak 5, pak na Peugeotu 309 jsem mu pomahal taky vse delat (a je mu 20 a porad lita), jenze to byly prace mechaniky, ne elektriky, takze poznam napravu atd, ale palubni sit je na me uz moc :). Zivim se pocitacema, takze elektriku jaks taks znam, s multimetrem pracovat umim, tak mi jen staci rict, kam hrabnout a ja na to juknu.

Tak to bud něco jiného. Mi to vynulovalo hned jak jsem něco zapnul. A navíc mám clasik takže jen hodiny a denní počítadlo km. Pokud ti hodiny ukazujou správně a teploměr taky (zřejmě myslíš venkovní teplotu) což jsou dva separátní systémy tak nedojde k resetu panelu přístrojů. Ty zřejmě máš na mysli, že se ti vynulujou údaje z PC (palubní počítač). Nevím jestli mají PC ještě nejakou externí ŘJ ale Octavka nedavno posílal fotky několika palubovek s PC. Tak bude možná vědět více. Nebo se obrať přímo na další odborníky s elektronikou si tu hraje spoustu lidí. Já jsem opravoval pouze jednu, svou vlastní poté co jsem si ji poškodil přepětím. Tím podivej se do panelu pristroju jsem myslel ať se podíváš do panelu přístrojů jestli nemáš taky bouchlé kondy, ale to nebude tvůj případ. Viz Nejdou budíky Mohl bys mít nějakou prasklinu na tišťáku nebo to může být chyba mimo panel přístrojů. Důležité je podrobně popsat co se ti vlastně děje a to jsi podle mě ješte neudělal. Taky tady opravují panely přístrojů korespondenčně (myslím že mifii) pošleš panel poštou a on ti ho pošle opravený zpátky. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...