ritch Vloženo 9. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2019 (editace) Eurohujer prikazal a slovak sklapol päty...95 od januara E10 s 10% podielom etanolu,tak hadam nam tu 100vku ten posahany,globalnym oteplovanim posadnuty eurohujer nesku...Hadam to je pravda co sa 100 oktanu tyka a Slovnaft nebude na tom nic menit.Clanok z tohto roku> https://www.topspeed.sk/slovnaft-odpoveda-na-vase-otazky-a-nejasnosti-o-premiovych-palivach/16314 Editováno: 9. Listopad 2019, autor: ritch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 9. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2019 Inak nieje výhodou toho nového paliva mierne vyšší výkon a menej zasieranie palivového systému ? Či sa mýlim. Čítal som dávnejšie pár článkov, tém na fórach o pridaní Etanolu do benzínu, ktoré malo prioritne pôsobiť na mierne zvýšenie výkonu. Na TSI motoroch rozdiel 5-10% výkonu. Je to blbosť alebo pravda ? Bude s novým palivom viac karbonovať motor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 9. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2019 (editace) @marfan skor to bude mat opacny efekt a vykon pojde dole a ako bonus,nakolko je ten naskrobeny kukuricny,zemiakovy sajrajt hygroskopicky,(viaze na seba vlhkost a vodu) korozia v palivovom systeme bude umerne stupat mnozstvom biozlozky,ktora nim prejde. Editováno: 9. Listopad 2019, autor: ritch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 9. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2019 V tomto pripade je to uplne opacne. Cize cele zle. EU chce asi len dostat z ciest co najviac spalovacich motorov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DwDckQo Vloženo 11. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2019 Spýtal som sa a dostal som túto odpoveď ---> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 18. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2019 Je otázka, co by tak mohlo v palivovém systému moderního auta korodovat, bavíme-li se o části před vstřikovacím čerpadlem. "Vše" v plastu. Biosračky se nezastávám, ale řešením může být zakoupení slušného aditiva. Navíc hygroskopická vlastnost je jednoznačně prospěšná, ostatně na tom principu fungovaly i starší aditiva. Ano, E85 má vyšší oktanové číslo. Průšvih bude mazivost, působení na těch pár kovových součástí. Někdo se bojí, co na to jeho Škoda 120. Já tvrdím, že palivový systém od Favorita dopředu je na podíl ethanolu v benzínu připravený, a pokud ne, tak se věci dají vyměnit. Stále platí...nekupovat sr.čky, aditivovat, nekašlat na výměnu palivového filtru a nádrže vyjíždět. Čím víc čerstvého paliva, tím míň možností kondenazce vlhkosti nad ním. Osobně zatím jezdím Mol Evo 95, Eurooil 95 Optimal a další prémiové 95, (snad) s nižším podílem biosrágory a s externí aditivací, pokud lze. Návod to sice úplně nedovoluje, ale... Na 100ku za slušné peníze jsem dosud nenrazil (míň jak 35,90), byla spousta normálních N98 bez marketingu, ale ty zmizely (Globus, Albert,...) a byly nahrazeny prémiovými N95. Počasí, hustota provozu, trasa, míra naložení, klima, tíha nohy... má největší vliv na spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 18. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2019 Na Benzine mas s jejich kartou slevu na litr jednu korunu na 100 benzin, takze nyni ve strednich Cechach kupuju bezne za 34,70 kc, obcas i levneji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.