Květen 12, 20205 r Dakujem. Som zvedavý. Ja riešim tiež zároveň. Zaujímali by ma dôvody prečo sa toto deje. Na 5 ročnom aute po záruke je toto už dosť nákladná oprava.
Květen 12, 20205 r Autor Ja by som bol tiež veľmi zvedavý či tým budú trpieť všetky auta, ktoré dostávajú vyššiu záťaž denno denne na diaľniciach. U mňa predpokladám, že to mohla spôsobiť prvotne vodná pumpa, ktorá odišla a bola vymenená okolo 160 t km pričom na tom aute bolo ďalej jazdené po diaľnici pri vyššej záťaži. Asi sa to nedozvieme ale ani mňa to teda neteší pri 4 ročnom aute...
Červen 12, 20205 r Autor Včera som si vyzdvihol auto, výsledok - prasknutá hlava pri druhom a štvrtom valci, dalo sa to opraviť. Zrenovovala sa celá hlava so zárukou. Cena renovácie ma vyšla na 400 EUR . Ďalšie výdavky boli samozrejme všetky tesnenia a nové šróby na hlavu. Cena okolo 270 EUR a plus cena práce (demontáž + montáž). Auto som otestoval a neuniká žiadna kvapalina cez nádržku von. Oprava sa dá nazvať ako úspešná ale chcelo to celkovo 1500 EUR aj s výmenou sacieho potrubia s chladičom, cez ktoré taktiež unikala chladiaca kvapalina. Na 4 ročné auto celkom nákladná investícia a to mám šťastie, že mám šikovného známeho, ktorý pracoval v škode a bez problémov mi to vedel spraviť. V škode by ma oprava vyšla na dvojnásobnú sumu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.