Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ja by som bol tiež veľmi zvedavý či tým budú trpieť všetky auta, ktoré dostávajú vyššiu záťaž denno denne na diaľniciach. U mňa predpokladám, že to mohla spôsobiť prvotne vodná pumpa, ktorá odišla a bola vymenená okolo 160 t km pričom na tom aute bolo ďalej jazdené po diaľnici pri vyššej záťaži. Asi sa to nedozvieme ale ani mňa to teda neteší pri 4 ročnom aute...

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Včera som si vyzdvihol auto, výsledok - prasknutá hlava pri druhom a štvrtom valci, dalo sa to opraviť. Zrenovovala sa celá hlava  so zárukou. Cena renovácie ma vyšla na 400 EUR . Ďalšie výdavky boli samozrejme všetky tesnenia a nové šróby na hlavu. Cena okolo 270 EUR a plus cena práce (demontáž + montáž). Auto som otestoval a neuniká žiadna kvapalina cez nádržku von. Oprava sa dá nazvať ako úspešná ale chcelo to celkovo 1500 EUR aj s výmenou sacieho potrubia s chladičom, cez ktoré taktiež unikala chladiaca kvapalina. Na 4 ročné auto celkom nákladná investícia a to mám šťastie, že mám šikovného známeho, ktorý pracoval v škode a bez problémov mi to vedel spraviť. V škode by ma oprava vyšla na dvojnásobnú sumu...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...