Přejít na obsah

Stevod XStevod

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Stevod XStevod

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, Zohnal som ten isty typ ako novy diel z NL. Cena 850E. Auto poskladane a funkcne. Dnes dosla povodna hlava z opravy - ako nova. Ponukam na predaj - cena 700E. So zarukou na zvaranie do konca roka 2020: https://auto.bazos.sk/inzerat/113718527/predam-repasovanu-hlavu-valcov-na-octavia-3-rs-20-crdi-135kw.php
  2. Ahojte, Nove zistenia su nasledovne: Motor je chipnuty netusim o kolko ale ked porovnavam s tym co poznam, ide minimalne o 20-30% lepsie ako ine 180k, vyzera to na Diesel 235k a prehrievany urcite bol, neviem ci uvareny ale v DE dostal riadne zabrat. Unik oleja bol ciastocne sposobeny uvolnenym guferom na kluke za hlavnou remenicou. Samozrejme som vymenil. Vymena novej hlavy (kupenie + dorucenie z NL (DHL - 5 dni)), tesnenia, cele to trvalo 2 tyzdne a 1400E, od spozorovania uniku kvapaliny 6 mesiacov (vymena IC, klapky sania - 500E). Dakujem vsetkym za poskytnute info v tomto fore. Jazdi to krasne, za super spotrebu 5.5L/100km.
  3. Ahoj, Škodovka mimo záruky chce za opravu 5000€ a viac , to asi akceptuje iba blázon . Motor je rozobraný a zistilo sa že Netesni ani jeden valec , takze tesnenie pod hlavou, po očistení hlavy sa našli praskliny medzi výfukovými ventilmi- čo je najteplejšie miesto na hlave na valcoch 2 a 3. Ponuka na opravu hlavy bola 450€, zohnal som novú za 750€, motor sa skladá. Dúfam že to bude už všetko. Vw group o tomto určite vie, pretože povodne číslo hlavy 04l103373 sa už nevyraba, už sú náhrady na cupa motor 04l103064 a 04l103264, a tieto nové náhrady už majú medzi výfukovými ventilmi viac materiálu . cize podobne rs-y jazdené v Nemecku po diaľniciach majú životnosť hlavy cca 150000 km, toto je stav kedy začal motor papkat olej. Následne únik chladiacej kvapaliny cez ic a klapku popr egr, po výmene ic, klapky popr egr, vytláčanie vody cez nadrzku a pri nájazde 250000 výmena hlavy.
  4. ahoj, Bravo, skvele zadokumentovane!! Vyzerá to na problém s blokom vid čierne miesta (podfukovanie tesnenia )na bloku motora na 1 a 2 valci od rozvodov od sania. mam úplne rovnaký problém ešte nerozobrane, zatiaľ tlakuje do nádržky a vyhadzuje vodu. Začalo to únikom vody cez IC a klapku sania, po výmene týchto 2 súčiastok tlakovanie chladiaceho systému . ako to dopadlo ? Brúsený blok alebo kriva hlava ? vdaka za odpoved!!
  5. Dakujem. Som zvedavý. Ja riešim tiež zároveň. Zaujímali by ma dôvody prečo sa toto deje. Na 5 ročnom aute po záruke je toto už dosť nákladná oprava.
  6. Ahoj, aky je výsledok ? Podarilo sa opraviť ? Bola to hlava či tesnenie pod hlavou? dik za info.
  7. Ahoj všetci, mam úplne rovnaký problém, dovoz de, dosť prehrievane, najprv únik kvapaliny a biely dym, po výmene IC, tlakovanie nadrzky a únik cez prepadový otvor pod nadrzku. Ako ste dopadli? Je prasknuta hlava? V škodovke narovinu výmena hlavy 3k a viac €. dik za info .
×
×
  • Vytvořit nový...