Ahoj,
Škodovka mimo záruky chce za opravu 5000€ a viac , to asi akceptuje iba blázon . Motor je rozobraný a zistilo sa že Netesni ani jeden valec , takze tesnenie pod hlavou, po očistení hlavy sa našli praskliny medzi výfukovými ventilmi- čo je najteplejšie miesto na hlave na valcoch 2 a 3. Ponuka na opravu hlavy bola 450€, zohnal som novú za 750€, motor sa skladá. Dúfam že to bude už všetko.
Vw group o tomto určite vie, pretože povodne číslo hlavy 04l103373 sa už nevyraba, už sú náhrady na cupa motor 04l103064 a 04l103264, a tieto nové náhrady už majú medzi výfukovými ventilmi viac materiálu .
cize podobne rs-y jazdené v Nemecku po diaľniciach majú životnosť hlavy cca 150000 km, toto je stav kedy začal motor papkat olej. Následne únik chladiacej kvapaliny cez ic a klapku popr egr, po výmene ic, klapky popr egr, vytláčanie vody cez nadrzku a pri nájazde 250000 výmena hlavy.