Jump to content

Skyzox

Uživatel
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Skyzox

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Včera som si vyzdvihol auto, výsledok - prasknutá hlava pri druhom a štvrtom valci, dalo sa to opraviť. Zrenovovala sa celá hlava so zárukou. Cena renovácie ma vyšla na 400 EUR . Ďalšie výdavky boli samozrejme všetky tesnenia a nové šróby na hlavu. Cena okolo 270 EUR a plus cena práce (demontáž + montáž). Auto som otestoval a neuniká žiadna kvapalina cez nádržku von. Oprava sa dá nazvať ako úspešná ale chcelo to celkovo 1500 EUR aj s výmenou sacieho potrubia s chladičom, cez ktoré taktiež unikala chladiaca kvapalina. Na 4 ročné auto celkom nákladná investícia a to mám šťastie, že mám šikovného známeho, ktorý pracoval v škode a bez problémov mi to vedel spraviť. V škode by ma oprava vyšla na dvojnásobnú sumu...
  2. Ja by som bol tiež veľmi zvedavý či tým budú trpieť všetky auta, ktoré dostávajú vyššiu záťaž denno denne na diaľniciach. U mňa predpokladám, že to mohla spôsobiť prvotne vodná pumpa, ktorá odišla a bola vymenená okolo 160 t km pričom na tom aute bolo ďalej jazdené po diaľnici pri vyššej záťaži. Asi sa to nedozvieme ale ani mňa to teda neteší pri 4 ročnom aute...
  3. Ahoj, pravdepodobne (dúfam), že ju tento týždeň dáme dole a v piatok by som ju mohol odniesť na natlakovanie pre prípadné praskliny. Najpravdepodobnejší scenár je asi krivá hlava. Nebol by som nadšený ak by bola prasknutá hlava a hlavne na mieste kde sa nedostanú k praskline teda sa nedá opraviť. Vtedy by tá oprava bola okolo 3k ako si spomínal. Ja som to tiež najprv riešil v Škodovke a povedali mi odhadovanú cenu 1600 EUR. Takže samozrejme obídem Škodu a odnesiem hlavu tam, kam by ju posielali tiež. Dám vedieť ako som dopadol. Dúfam, že na budúci týždeň auto bude poskladané s vyriešeným problémom.
  4. Pred mi to tiež takto robilo no nie v takej miere ako je na videu. Pohyby hore a dole boli očividné. No nezostáva mi už nič iné ako rozobrať hlavu a dúfať, že to nebude až také zle.
  5. A koľko času ubehlo od opravy tesnenia a výmenou IC? Po výmene tesnenia Ti tak isto tlakovalo systém? Lebo po výmene IC sa mi zdá, že sa systém naďalej tlakuje. Čiže po otvorení veka nádržky si myslím, že je tam väčší tlak ako by mal byť. No a o malých bublinkách ani nehovorím.
  6. Ešte som ju nemal otestovanú. Pýtal som sa známych tak v okolí vraj teraz nerobia. Zisťujem ďalej či v KE pracujú a keď áno tak čím skôr to nesiem rozobrať. Jasné tiež som postrehol iba 1 prípad čo bolo chybné tesnenie. Ja som to myslel tak, že som prvý čo mal vadný chladič aj tesnenie alebo hlavu naraz. Pumpa bola menená okolo 160-165 tisíc km. Môžeš mať pravdu, že to ten Nemec uvaril. Asi sa opakujem ale mám pocit, že už mi to nejde do motora ale z chladiacého systému von z nádržky. Keď som tomu dal plný kotol tak po odstavení som mal tej kvapaliny okolo nádržky asi toľko čo som následne dolial do nádržky. Inak tebe sa nemohlo tiež stať, že si mal vadné aj tesnenie aj chladič? Keby som najprv rozoberal hlavu a dal otestovať s výsledkom, že hlava je OK a tesnenie by som vymenil tak by sa mi naďalej strácala kvapalina cez IC. Lenže som to urobil naopak s rovnakým výsledkom a nemyslím si, že to IC bolo v poriadku. Momentálne mám veľa práce ale potom priložím fotku toho IC.
  7. Áno, konečne som vymenil sacie potrubie s chladičom a výsledok je taký, že sa mi už nestráca cez to sacie potrubie do motora ale mi tlakuje chladiaci systém. Čiže mi stúpa hladina chladiacej kvapaliny v nádržke. Dnes som to testoval tak, že som si dal agresívnu jazdu a výsledok asi taký, že mi zahlásilo nedostatok chladiacej kvapaliny. Otvorím kapotu a okolo vyrovnávacej nádržky všade chladiaca kvapalina. Vytlačilo ju cez prepážku. Dolial som po maximum, naštartoval motor trochu klesla, následne som držal motor pri 2tis. otáčkach pozrel sa na nádržku a hladina stúpla. Otvoril som veko, bol tam minimálny tlak a hladina vybehla trochu vyššie nad maximum. Ja som asi jediný, čo má tento problém so všetkými možnými scenármi... Chladič bol 100% chybný a hlava/tesnenie je chybné tiež. Dúfam, že to bude len tesnenie pod hlavou alebo hlava ale len v takom štádiu, čo sa dá ešte zrepasovať.
  8. Áno, kupoval som ho začiatkom Októbra z DE. Čiže to budem riešiť pomaly 2 mesiace. Nájazd km máme skoro rovnaký. Videl som, že si spomínal chip. Rozmýšľal som tiež ale nejako ma odradili tie Nm. Je tam dosť značný nárast a neviem či by to neuškodilo nejako prevodovke alebo spojke.
  9. Tak dúfam, že sa mi to podarí vyriešiť. Už na to nemám nervy, chcem sa voziť na tom aute tak ako sa patrí... Ale s takým problémom to riskovať nebudem. Keď to vyriešim dám vedieť čo bol za problém a dám vedieť aj do druhého vlákna. Ešte raz, vďaka.
  10. U mňa to je asi tak, že keď počas jazdy mi zahlási kvapalinu tak tu nádržku neotvorím ani náhodou. Nádržka, ktorá je úplne prázdna sa postupným otváraním a uvoľňovaním tlaku opäť naplní nad maximum a to som ešte stále neotvoril celkom to veko. Vďaka za rýchle odpovede a rady. Aspoň viem, do ktorej strany sa mám pohnúť a skúšať :)
  11. Ďakujem za rady, čiže ak sa to bude správať ako vo videu tak to s pravdepodobnosťou bude IC ako si spomínal?
  12. Vďaka určite skúsim. No ono sa v tom vlákne spomínalo veľa vecí dookola. Ty si veľa krát spomínal IC a väčšinou sa kontrolovalo sanie a tesnenie. Ak si dobre pamätám, ty si menil to tesnenie a pomohlo?
  13. Vďaka, toto téma som pozeral asi pred mesiacom a prečítal som si ho minimálne 4x. Na žiadne podobné príznaky som nenarazil v tomto vlákne až na únik chladiacej kvapaliny. Mne však tečie zo spodku expanznej nádržky, čiže pod nádržkou je vytečená voda. Toto sa nikde nespomínalo aj preto som založil nové vlákno.
  14. Zdravím, mám problém s únikom chladiacej kvapaliny zo spodku expanznej nádobky. Po naštartovaní prejdem pár kilometrov a hladina v expanznej nádobke sa zvýši nad úroveň maxima. To by vysvetľovalo prečo uniká spodkom nádržky. Predpokladám, že uniká odtokom cez ktorý aj má tiecť keď mi tlakuje vodu nad úroveň maxima. Rozvody boli menené, vodné čerpadlo tiež, ktoré je mimochodom suché, chladiaca sústava bola odvzdušnená, expanzná nádobka bola vymenená, hadice boli skontrolované, bez poškodenia. Motor sa mi neprehrieva ani pri agresívnej jazde ani pri voľnobehu na mieste viac ako pol hodinu. V chladiacej kvapaline žiadne známky oleja ani naopak v oleji žiadna hnedá emulzia ani pena. Z výfuku po zahriatí žiadne známky po bielom dyme pri vysokých otáčkach. Únik vody je z maxima na minimum po 300km plynulej jazdy. Motor je 2.0 TDI CR 135kw RS, kód motora CUNA. Vedel mi niekto poradiť, čo by som mal ešte skontrolovať? Mohla by to byť aj prasknutá hlava alebo tesnenie, keď motor nejaví ani jeden z možných príznakov? V škode mi po všetkých výmenách povedali, že by bolo treba poslať hlavu na tlakovanie. Nechcem naslepo dávať 2000 EUR za opravu a najmä bez typických príznakov. Ďakujem za pomoc
×
×
  • Create New...