Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj hoši, mám pár dní nové auto z bazaru.

ŠO 1.4 TSi 90 kW 2012

 

Při ohřátém motoru cítím záškuby motoru na neutrál. Otáčkoměr záškuby neregistruje.

Zatím jsem to pozoroval jen při lehce zahřátém nebo zcela zahřátém motoru. Po studeném startu záškuby neregistruji.

 

Nějaké nápady, co by za tím mohlo být?

 

Děkuji :-)

Kolik mas najeto na olej?

  • Autor

@Pawouk, přiznám se, že vůbec nevím, jak na tom moduly a svíčky jsou.

 

@vormen, na olej v podstatě nic. Prý byl měněný 11/2019 a od tý doby mám 200km +-

 

Kamarád říkal, že by začal výměnou palivového filtru ...

IMG_20191212_151154.jpg

Palivový filtr - OK, to moc nestojí, u benzínů ho málokdo mění, protože výměna není předepsána, tak ho vyměň. Svíčky jsou ovšem něco jiného, pro tento motor je předepsána výměna po 60 000 km anebo 4 letech. Víš jistě, kdy byly naposledy měněny? Dost často mají na svědomí právě různé poškubávání motoru. A ještě mně napadlo, zda máš vyměněný vzduchový filtr v sání motoru.

  • Autor
V 14. 12. 2019 na 9:05, Pawouk napsal:

Palivový filtr - OK, to moc nestojí, u benzínů ho málokdo mění, protože výměna není předepsána, tak ho vyměň. Svíčky jsou ovšem něco jiného, pro tento motor je předepsána výměna po 60 000 km anebo 4 letech. Víš jistě, kdy byly naposledy měněny? Dost často mají na svědomí právě různé poškubávání motoru. A ještě mně napadlo, zda máš vyměněný vzduchový filtr v sání motoru.

@Pawouk, dneska jsem si konečně přeložil Německou servisku a zjistil jsem:

Palivový filtr - Nikdy neměněný.

Vzduchový filtr - Před 200 km

Svíčky - cca před 20tis. Km

Rozvody - před 200 km

Napínák - Není uvedeno. Snad ho udělal s rozvody.  

 

Díky! :-)

Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje. Mám obavu, že bez pořádné diagnostiky a měření se dál nehneš, pokud to tedy nebyl ten palivový filtr.

  • Autor

Oki. Ještě mě napadla jedna věc.

Jaké má mít +- motor za tepla otáčky?

Já se za studena dostanu na 800+, ale za tepla je to někde kolem 600-650?

Není to málo? Nemůže vše ten motor dusit?

To je normální, takto jsem to měl i já. Jestli si to dobře pamatuji, tak u těch cca 620-650 ot. byla okamžitá spotřeba na úrovni 0,5 - 0,6 l.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.