Kaulder Vloženo 12. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2019 Ahoj hoši, mám pár dní nové auto z bazaru. ŠO 1.4 TSi 90 kW 2012 Při ohřátém motoru cítím záškuby motoru na neutrál. Otáčkoměr záškuby neregistruje. Zatím jsem to pozoroval jen při lehce zahřátém nebo zcela zahřátém motoru. Po studeném startu záškuby neregistruji. Nějaké nápady, co by za tím mohlo být? Děkuji :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2019 Co svíčky? Zapalovací moduly (cívky)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 13. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2019 Kolik mas najeto na olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaulder Vloženo 14. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2019 @Pawouk, přiznám se, že vůbec nevím, jak na tom moduly a svíčky jsou. @vormen, na olej v podstatě nic. Prý byl měněný 11/2019 a od tý doby mám 200km +- Kamarád říkal, že by začal výměnou palivového filtru ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2019 Palivový filtr - OK, to moc nestojí, u benzínů ho málokdo mění, protože výměna není předepsána, tak ho vyměň. Svíčky jsou ovšem něco jiného, pro tento motor je předepsána výměna po 60 000 km anebo 4 letech. Víš jistě, kdy byly naposledy měněny? Dost často mají na svědomí právě různé poškubávání motoru. A ještě mně napadlo, zda máš vyměněný vzduchový filtr v sání motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaulder Vloženo 15. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2019 V 14. 12. 2019 na 9:05, Pawouk napsal: Palivový filtr - OK, to moc nestojí, u benzínů ho málokdo mění, protože výměna není předepsána, tak ho vyměň. Svíčky jsou ovšem něco jiného, pro tento motor je předepsána výměna po 60 000 km anebo 4 letech. Víš jistě, kdy byly naposledy měněny? Dost často mají na svědomí právě různé poškubávání motoru. A ještě mně napadlo, zda máš vyměněný vzduchový filtr v sání motoru. @Pawouk, dneska jsem si konečně přeložil Německou servisku a zjistil jsem: Palivový filtr - Nikdy neměněný. Vzduchový filtr - Před 200 km Svíčky - cca před 20tis. Km Rozvody - před 200 km Napínák - Není uvedeno. Snad ho udělal s rozvody. Díky! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2019 Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje. Mám obavu, že bez pořádné diagnostiky a měření se dál nehneš, pokud to tedy nebyl ten palivový filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaulder Vloženo 17. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2019 Oki. Ještě mě napadla jedna věc. Jaké má mít +- motor za tepla otáčky? Já se za studena dostanu na 800+, ale za tepla je to někde kolem 600-650? Není to málo? Nemůže vše ten motor dusit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2019 To je normální, takto jsem to měl i já. Jestli si to dobře pamatuji, tak u těch cca 620-650 ot. byla okamžitá spotřeba na úrovni 0,5 - 0,6 l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.