Eskeip Vloženo 12. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2019 Zdravim, nedávno som kupil octaviu RS a skoro vždy keď prídem z prace (cca 15km voda je na 90°C, olej cca 80°C) sa mi po vypnutí motora spustia Sahary a hucia asi 5minut. Robí mi to každý deň. Po zastavení otáčky na necelých 1000rpm, vypnem svetla, climatronic aj radio, otáčky ne klesajú ani po pridaní plynu aktuálna spotreba 0.8l/hod. Neviete koli čomu? A ci je to normálne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 12. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2019 žeby regenerace DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eskeip Vloženo 12. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2019 Nemala by byt spotreba vyššia? A Sahary spustené celý čas? Nie až po vypnutí motora? Dpf sa vypaluje každých cca 500km a zanesene je podľa diagnostiky na nejakých 12g. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coldrex Vloženo 13. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2019 Kup si appku VAG DPF, BT vysielac do OBD zasuvky a pozeraj sa co sa deje a ci naozaj sa ti nejako casto nespusta regeneracia. Posledna ti skoncila pred 42km a uz mas 12g sadzi. To znamena, ze si ju prerusil asi predcascne. Oil ash mas na 0.14l, teoreticky limit je cca 0.175l. Ako vies ako casto dochadza k regeneracii? Predtym ako vypnes motor a pozorujes jav zvysenych otacok sa pozri aku mas teplotu vyfukovych plynov, povoz sa minimalne dalsich 15km a pozri opat na otacky na volnobehu. Ideal pouzit tu aplikaciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eskeip Vloženo 13. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2019 (editace) Dnes som pre zmenu ešte spravil 15km navyse.... Trochu som.ho povytacal ale ked som. Doma zastavil, vypol svetla, klimu, aktualna 0.7l a otáčky 1000rpm, skusim asi zajtra spustit manuálne regeneráciu cez VCDS. Co to spraví.... .... Stiahol som aplikáciu, zhodou okolností som mal doma ELM, ale je tam nejaká chyba.. Asi je to už stará verzia... Editováno: 13. Prosinec 2019, autor: Eskeip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eskeip Vloženo 22. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2019 Zdravim, dnes som skúšal zase vyčítať nakolko mam zaneseny ten filter.. Tak pokiaľ sa nemýlim na nejakých 59.8g, pokiaľ viem kapacita je 70g. Kontrolka zatiaľ nesvieti, ale aj tak by asi bolo dobre ho dat vycistit, dosť často sa vypaluje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coldrex Vloženo 29. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 Na to, ze regeneracia skoncila pred 17km, tak mas velku hodnotu nameranych sadzi, co je v principe tiez len akesi prepocitane cislo z reakcie diferencialnych tlakov pri urcitom style prace motora. Popolcek ma sice rezervu este, ale to su len teoreticke kalkulovane hodnoty. V lepsom pripade je mrtvy senzor tlakov, alebo vplyvom zlej cinnosti motora napr. horsim spalovanim ci inymi chybami prace motora sa filter zaniesol a pocitana miera popolceka nereprezentuje ani zdaleka pribliznu hodnotu. Castokrat pri dobre pracujucom motore a spravnom spravani sa k autu t.j. nechavat skoncit regeneraciu a zbytocne ju non stop neprerusovat dpfko dobre funguje aj ked je vypocitana hodnota popolceka nad limit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 29. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2019 Z vlastnej skúsenosti teraz viem, že hodnota nespalitelného popolčeka je len ozaj teoretická hodnota. Ja mám teraz 64,5g. Regeneruje mi to ale aj tak po 300-350km ale filter je už zabitý pretože je celkom veľký rozdiel medzi tlakom pred a za. Videl som napr. hodnotu popolčeka aj 85g u taxíka, ktorý mal už 400tkm a auto ďalej v pohode jazdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coldrex Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Vies specifikovat ten velky rozdiel tlakov? Mas odsledovane, ze pri nejakej teplote a urcitej zatazi sa ti rozdiel tlakov v urcitych fazach zanesitelnosti filtra nejako vyvijal a teraz sa sprava inak? Toto je velmi tazko povedat ale cisla su dobre a ake signalizuju uz takmer plny filter. Na to ako tak posluzi akoze namerana hodnota sadzi. Ak byva priblizne polovicna z kalkulovanej, tak filter je v dobrom stave. Ak namerana hodnota sadzi dosahuje/presahuje kalkulovanu, tak filter konci svoju zivotnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eskeip Vloženo 30. Prosinec 2019 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 @ColdrexDnes som auto odviezol na prečistenie dpf, po ceste tam mi vždy otáčky držalo na 1000rpm, len raz na semafore mi klesli na cca 850-900...prikladam posledné údaje z vcds pred vyčistením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coldrex Vloženo 30. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2019 Ved to su tie iste hodnoty co naposledy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.