Přejít na obsah

Krytka na plusovom a minusovom pole


Patrik1971

Doporučené příspěvky

Vždy má být z výroby zakrytovaný + pól ! Má  to logiku v tom, že - pól jde na kostru vozu a tak se zase nic tak moc neděje, když ten - pól nějak omylem spojíte  třeba kovovým montážním klíčem s nějakou kovovou částí vozu. Ale když Vám ten kovový  klíč omylem spadne na odkrytovaný + pól a zároveň se dotkne jiné kovové části  vozu, tak dojde ke zkratu (poškození akumulátoru, elektroniky vozu aj.) Pokud tedy máte zakrytovaný i - pól, tak OK, ale ten + pól musí mít kryt vždy, jinak riskujete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...