trevor12 Vloženo 25. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2019 pomohl by mi nekdo s diagnostikou treba s osciloskopem kde je problem kdyz bych k Vam prijel ? ... auto prestalo jit na 4,5 do otacek, na ctyrku max. 5500/min, na petku stezi 5000/min vic to nejde ... vymeneny vsechny civky, svicky, problem zustal ... sviti oranzova kontrolka motoru, na diagnostice to hlasi sporadicka (nahodna) snizena funkce katalyzatoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 26. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2019 No, když máš v diagnostice jen jednu chybu, tak čím si pomůžeš, když ti někdo jiný přečte v diagnostice tutéž? Nenáš třeba jen rozpadlý/ucpaný katalyzátor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trevor12 Vloženo 2. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2020 mam tam krome uvedeneho jeste cylinder 2,3 misfire ... nevim jestli to souvisi, poradil by nekdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DwDckQo Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Cylinder 2,3 misfire - znamena to, že ti vynechávajú dva valce a to druhý a tretí. Vymeniť sviečky a hlavne cievky na 2,3 valci , alebo pre test na druhý a tretí valec nahodiť cievky z 1 a 4 valca, prejsť sa a pozrieť diagnostiku. Ak to bude písať na 1,4 tak chyba bude práve v zapalovani. Ale!! Môže to robiť aj senzor teploty kvapaliny, ktory zohráva rolu pri regulácii vstrekovania paliva za studena , ale môže to robiť aj MAF senzor (váha vzduchu), ale aj deravé podtlakove hadičky z odvetrania či z N249. !! EŠTE MA Napadla jedna vec , mozu to robiť netesne o-krúžky na vstrekoch práve na valcoch 2,3 , skús to všetko pozrieť ! :-) .. a daj vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.