Publikováno Leden 14, 20205 r Zdravím zde na fóru, Jsem chvíli přes rok celkem šťastným majitelem Oktávky II FL 2011, kupoval jsem s nájezdem 165 tkm, hned po koupi jsem motor nechal nachipovat zde. Vše OK, i když po chipu se mi při vypalování rozsvítí kontrolka DPF, která ale po procesu zhasne a vše je asi ok. Teď mám 193 tkm, čeká mě s tímto autem první TK. Máte někdo zkušenosti? Přemýšlím, jestli se chipem nejak nezměnily emise a jestli s tím nebude problém. Díky za odpovědi.
Leden 14, 20205 r Autor Našel jsem tehdy na netu. Borec tehdy dělal u škodovky a u toho dělal chiptuning. Zapoměl jsem napsat, že je tam i EGR bypass, tehdy mi to doporučoval. Něco jsem kolem toho četl a zrovna u této řady se EGR dost kazily.
Leden 14, 20205 r Zrovna u CRek se EGR bez následku obejít nedal. To že ti při regeneraci svítí DPF filtr není dobře. V jednotce by mohla být nějaký chyba zkus jí načíst. Upraveno Leden 14, 20205 r od 15degren
Leden 14, 20205 r Autor Zkusím se domluvit se servisákem, jestli by mě nacvakl na diagnostiku. Jinak se ale auto chová dobře, jezdím s tím bez problémů.
Leden 16, 20205 r Autor Tak jsem byl na diagnostice a ŘJ nehlásí žádný závady. DPF zaplněný není. Jinak servisák říkal, že ta svítící kontrolka je normál a max mě na TK pošlou to projet a vypálit DPF. Máte s tím někdo zkušenost?
Leden 16, 20205 r Když se rozsvítí jednou za výměnu oleje tak dejme tomu, ale jinak svítí nemá. Pokud se rozsvítí tak už je na tom filtr špatně a nedokázal se běžně vypálit, proto od tebe požaduje speciální jízdní režim. Prostě kontrolka DPF filtru svítít nemá. Oranžově nesvítí pro srandu králíků je to defakto porucha. Upraveno Leden 16, 20205 r od 15degren
Leden 16, 20205 r Pokud kontrolka svítila, tak by měl být záznam o tom proč. Důvodů je řada, vedle nedokončené regenerace to může být třeba vadné čidlo. Ty jsi nechal preventivně vyřadit EGR? To ti někdo doporučil? Popravdě s tím, co popisuješ, nezbude než na ty emise jít a pak se uvidí. Osobně bych pak sehnal někoho, kdo to uvede do původního stavu.
Leden 31, 20205 r Autor Zdravím, takže TK byla bez problémů. Svícení kontrolky DPF se oběvuje od zhruba 167 tKm, co jsem se dočetl, tak je třeba provést uživatelskou regeneraci DPF. Ta kontrolka se rozsvicuje až od určitého zaplnění DPF a je to prý normální. Máte někdo zkušenosti s touto firmou?
Leden 31, 20205 r Normální ano, ale určitě ne ve 167 tisících. Buď je problém jinde (což emise nepotvrdily), nebo je to stočené....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.