Jump to content
MK87

Emise u chip. motoru

Recommended Posts

Zdravím zde na fóru,

 

Jsem chvíli přes rok celkem šťastným majitelem Oktávky II FL 2011, kupoval jsem s nájezdem 165 tkm, hned po koupi jsem motor nechal nachipovat zde. Vše OK, i když po chipu se mi při vypalování rozsvítí kontrolka DPF, která ale po procesu zhasne a vše je asi ok. Teď mám 193 tkm, čeká mě s tímto autem první TK. Máte někdo zkušenosti? Přemýšlím, jestli se chipem nejak nezměnily emise a jestli s tím nebude problém.

 

Díky za odpovědi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neviem co to je za firmu od ktorej mas chip, nikdy som o nej nepocul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našel jsem tehdy na netu. Borec tehdy dělal u škodovky a u toho dělal chiptuning. Zapoměl jsem napsat, že je tam i EGR bypass, tehdy mi to doporučoval. Něco jsem kolem toho četl a zrovna u této řady se EGR dost kazily.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrovna u CRek se EGR bez následku obejít nedal. 

To že ti při regeneraci svítí DPF filtr není dobře.

V jednotce by mohla být nějaký chyba zkus jí načíst.

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusím se domluvit se servisákem, jestli by mě nacvakl na diagnostiku.

Jinak se ale auto chová dobře, jezdím s tím bez problémů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem byl na diagnostice a ŘJ nehlásí žádný závady.

DPF zaplněný není.

Jinak servisák říkal, že ta svítící kontrolka je normál a max mě na TK pošlou to projet a vypálit DPF.

Máte s tím někdo zkušenost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když se rozsvítí jednou za výměnu oleje tak dejme tomu, ale jinak svítí nemá. Pokud se rozsvítí tak už je na tom filtr špatně a nedokázal se běžně vypálit, proto od tebe požaduje speciální jízdní režim. Prostě kontrolka DPF filtru svítít nemá. Oranžově nesvítí pro srandu králíků je to defakto porucha.

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud kontrolka svítila, tak by měl být záznam o tom proč. Důvodů je řada, vedle nedokončené regenerace to může být třeba vadné čidlo.

Ty jsi nechal preventivně vyřadit EGR? To ti někdo doporučil?

Popravdě s tím, co popisuješ, nezbude než na ty emise jít a pak se uvidí.

Osobně bych pak sehnal někoho, kdo to uvede do původního stavu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, takže TK byla bez problémů.

Svícení kontrolky DPF se oběvuje od zhruba 167 tKm, co jsem se dočetl, tak je třeba provést uživatelskou regeneraci DPF. Ta kontrolka se rozsvicuje až od určitého zaplnění DPF a je to prý normální. Máte někdo zkušenosti s touto firmou?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normální ano, ale určitě ne ve 167 tisících. Buď je problém jinde (což emise nepotvrdily), nebo je to stočené....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není to normální. U poctivě najetých 260K km nebyla viděna kontrolka ani jednou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...