mischicka Vloženo 7. Květen 2008 Vloženo 7. Květen 2008 Určitě to není 300 nebo ještě víc km, ano, musí se data uložit při různých rychlostech, ale netrvá to 300 km :/ Citovat
jurach Vloženo 11. Květen 2008 Vloženo 11. Květen 2008 Ten nájezd spousty km aby se to uložilo do paměti když se to po stisku tlačítka celé vyresetuje a musí se najet X desítek km aby se to opět spočítalo a uložilo do paměti. Myslím jak Diamant píše těch 300 km co mu řekli. Cituji : V skutočnosti sa ale stlačením tlačidla na prístrojovke uložený obvod kolies vymaže a až po prejdení 100-500 km sa obvody kolies znova uložia do pamäti.Po tom co to stlačím, tak se to rozsvítí během 5 km pokud to stále utíká,takže žádných 100 km kvůli novým hodnotám. Možná to jen špatně chápu.... Taky mám zkušenost, že to trvá cca 5km, poznalo to změnu tlaku o 0,2 Citovat
Martin IV. Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 (editace) k tomu TPM - mám golfa 5, ale je to stejné jako OCTAVIE 2. TPM mám od výrobce. Ale, zajímalo by mě jestli náhodou nejsou v pneumatikách nějaké senzory. To s tím obvodem kola se mi nějak nezdá, i v ETCE, když jsem koukal na G5 v části elektronika, tak tam byl k ventilku nějaký snímač(senzor)..... mně to totiž při změně 225/40 18 na 205/55 16 nepíplo ani jednou a to jsem to sám předtím nastavoval.... přezouval jste někdo kola s TPM? Byly tam nějaké snímače??? Editováno: 8. Září 2008, autor: Martin IV. Citovat
mischicka Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 Přezouval a nejsou. To by tam muselo být i nějaké vedení atd. Využívá to senzory ABS. Citovat
Martin IV. Vloženo 8. Září 2008 Vloženo 8. Září 2008 Přezouval a nejsou. To by tam muselo být i nějaké vedení atd.Využívá to senzory ABS. aha, děkuji Citovat
swager Vloženo 27. Září 2008 Vloženo 27. Září 2008 zdar tak jsem to dnes prohnal vag comem a u tire monitoring me to napsalo toto : 65-Tire Pressure -- Status: Cannot be reached 1100 01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 145 Mileage: 94226 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 18:47:24 nevi nekdo co je to za chybu ? predem dekuji Citovat
Doli Vloženo 27. Září 2008 Vloženo 27. Září 2008 Tezk rict, tak ji vymaz a pokud to bude stala zavada, tak se zase objevi. Citovat
swager Vloženo 27. Září 2008 Vloženo 27. Září 2008 diky za radu skusim a uvidim , sic je to as divna chyba Citovat
swager Vloženo 28. Září 2008 Vloženo 28. Září 2008 tak chybu jsem vymazal , zustava tam ale stale a navic me to zacina hlasit dalsi dve nesmyslne chyby 1835 a 1834 (pravy a levy blinkr) i kdyz me jedou oba dva , nemuze to bejt treba i chybna RJ ? Citovat
rolbař Vloženo 28. Září 2008 Vloženo 28. Září 2008 A jestli ta chyba nebude tím, že OII žádnou RJ na TMP nemá, tzn, že adresa 65 je u OII neplatná, TMP je obsažené v adrese 03 - ABS, odkóduj to z gateway a chyby zmizí Citovat
swager Vloženo 29. Září 2008 Vloženo 29. Září 2008 (editace) oki se juknu , vyskousim a uvidi se ale jinak dikas za tip PS : Tak odkodovano a chyba je v cudu . dikas za radu mate to u me Editováno: 9. Říjen 2008, autor: swager Citovat
Richardus Vloženo 10. Listopad 2008 Vloženo 10. Listopad 2008 Samozrejme, postupoval som presne podľa návodu. Teda nahustil pneumatiky na predpísaný tlak, zapol zapaľovanie a držal tlačidlo SET (alebo čosi také), kým kontrolka na prístrojovke nezhasla a neozvalo sa cinknutie. Prešiel som potom cca 3 km a auto odstavil, vypol som zapaľovanie a spustil pneu miesto 2,1 na 1,5 bar. Zase som prešiel cca 3 km a nič. Tak som skúsil ešte spustiť gumu na 1,2. Viac som už nechcel riskovať, už bola dosť mäkká. A stále to nič nehlási.Postup som zopakoval ešte raz, teda nahustil, nastavil ... a stále nič. Zdar, Ja to mam tiez ,prehodil som z letnych(16'') na zimaky (15'') a nenastavil kontrolu tlaku ,ze ci sa ozve.Ozvala sa asi po par km a zasvietila kontrolka. Citovat
mischicka Vloženo 10. Listopad 2008 Vloženo 10. Listopad 2008 To mě tedy ne e, ale je fakt, že jsem měnil baterku, takže se to vynulovalo tím. Citovat
Rass Vloženo 10. Listopad 2008 Vloženo 10. Listopad 2008 S TPM mám rovněž nevalné zkušenosti. Během dovolené co stálo auto v garáži se mi díky malému hřebíku téměř vyfouklo PP kolo, tlak tam byl 0,5 a "upozornění" se ozvalo až po 7km jízdy, bočnice pneu podle toho taky vypadají! Neříkám že je to úlně na ho..., ale pokud se kolo vyfoukne mimo jízdu, "oznámení" přichází pozdě, při defektu za jízda to hvízdlo při cca 1,5. Na druhou stranu za tu cenu co to stojí žádné zázraky čekat nelze. Citovat
mischicka Vloženo 11. Listopad 2008 Vloženo 11. Listopad 2008 Je to o tom na jakém principu to pracuje. Je zřejmé, že kdyby to měřilo přímo tlak v pneu, tak je to iné kaféé. Citovat
kvaki Vloženo 21. Prosinec 2008 Vloženo 21. Prosinec 2008 tak už sem připojil ten drát na ŘJ ESP u scoutu je to na jiném pinu Citovat
swager Vloženo 6. Červenec 2009 Vloženo 6. Červenec 2009 takze dnes vyskouseno, sic nechtene, udelala se me mensi (as 1cm dirka do pneu ), dal jsem tam rezervu a po projeti as 5km se me kontrolka tlaku rozsvitila. takze to chce nejaky cas na vyhodnoceni as. Citovat
century Vloženo 3. Září 2009 Vloženo 3. Září 2009 Měl bych též dotaz. Je u toho SET(kontroly tlaku) nějaký kabel? Jde mi o to, jestli, když si koupím nějaká jiná kola, zda to bude fungovat i tam. Tuším, že na Scouta to nejde, nebo nešlo... Má někdo o tom více informací? Citovat
Woodbine Vloženo 9. Září 2009 Vloženo 9. Září 2009 Pokud si dobře pamatuju, tak ten systém funguje na zákadě snímání otáček kol (píše se to v návodu?). Takže je jedno, jaký máš kola, jde jenom o to, že to "prázdný" se otáčí pomalejš a podle toho to ten systém pozná. Citovat
Patrik Kováčik Vloženo 4. Listopad 2009 Vloženo 4. Listopad 2009 Koľko zhruba si vypytajú v škodovke za spravenie tejto funkcie? dik Citovat
omicron Vloženo 4. Listopad 2009 Vloženo 4. Listopad 2009 Koľko zhruba si vypytajú v škodovke za spravenie tejto funkcie? dik Najdes v ceniku - konfiguratoru. Pokud jsi mel na mysli nejakou dodatecnou montaz, tak o tom jsem neslysel, ze by to nejaky servis delal... Citovat
trixx Vloženo 9. Listopad 2009 Vloženo 9. Listopad 2009 procet sem tuhle debatu a jedna vec je jasna. Logicky to zadny hodnoty nemuze posbirat pri stojicim aute. Tj tim zmacknutim dojde maximalne k vyresetovai a pak si to zacne nacitat pri jizde nejaky hodnoty. Ja to mackam pekne za jizdy :-) Btw. Urcite tohle "mereni" tlaku korektnejc funguje pro vyssi profily pneu, ktery se ztratou tlaku vic deformuji. Mne to zacalo rvat az kdyz v pneumatice bylo asi 0.8 ! (z puvodnich 2.4 na predku to zapricinil stovkovej hrebik). A pricitam to gumam se zesilenou bocnici. Pirelli S zero XL 225/40/18 nebo tak nejak. Kazdopadne to u nizkoprofilu moc nefunguje. Ale je to prinosny, protoze kdyz sem vylez z auta a jen ho obesel, nic sem nevidel, az kdyz sem do gumy kopnul botou, zjistil sem ze je hodne usla. Citovat
rakso Vloženo 10. Listopad 2009 Vloženo 10. Listopad 2009 Prosim Vas a vie niekto ci je mozne doinstalovat kontrolu talku pneu na octavii ii facelift? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.