TondaT Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Poprosil bych o rekapitulaci montážena OII, zda jsem provedl dobře...osadit pin 27 najednotce ABS (4 pin od konce v druhé řadě), a další tři vodiče od vypínače kontroly tlaku se dají napojit na kabeláž z vypínače ESP při zachování barev kabelů. Nasledně se musí na WAGu povolit na jednotce ABS , tedy překódovat z 17025 na 641. Děkuji moc za potvrzení či opravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 máš ASR nebo ESP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 původní kodování můeš mít úplně jiné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TondaT Vloženo 4. Březen 2012 Sdílet Vloženo 4. Březen 2012 máš ASR nebo ESP? mám ESP, všiml jsem si že pin může být na 7, 41, nebo 27... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TondaT Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Chtěl jsem se zeptat tedy, který z těch pinů se osazuje, protože varianty jsou tři. upřesním že O II r.v.je 2005 konec roku . Děkuji moc za upřesnění a za odpověď znalého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TondaT Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 (editace) Pokusil jsem se něco najít, i pro toho kdo se malinko vyzná ve schématech a zapojení. Toto je určeno pro OII od května 2005 s vybavením ABS s EDS a ASR/ESPTT Tlak.rtf Editováno: 11. Březen 2012, autor: TondaT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goose Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Ahoj, ptal jsem se v servise na dodělání kontroly tlaku pneu, ve starý OII jsem to měl, teď mám Scouta MR2007, prý to na Scouta nepůjde skrzeva náhon všech kol, nemáte někdo zkušenost? Šlo by to do dodělat nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 dle mě to půjde, bere to signál z abs tak proč by tomu 4x4 vadilo hold to jen neuměj dodělat, aspon si to myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gracho Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 ja myslím,že niečo na tom bude,lebo čo som kukal doteraz inzeráty Scoutov,tak ani v jednom nebolo TPM,ale nie je vylúčené,že sa mýlim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 19. Duben 2012 Sdílet Vloženo 19. Duben 2012 jde dodělat i do 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 20. Duben 2012 Sdílet Vloženo 20. Duben 2012 dělal sem několik 4x4 předFL i FL, passaty, golfy a nikdy nebyl problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 20. Duben 2012 Sdílet Vloženo 20. Duben 2012 Je to zaujímavé, ale Scout nikdy nemal vo výbave, ani sa nedá doobjednať TPM, ostáva ho len domontovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrout Vloženo 12. Květen 2012 Sdílet Vloženo 12. Květen 2012 Tak se mi dnes rozsvítila kontrolka tlaku v pneu, dofouknul jsem, zmáčknul, ale jen blikne a nejde smazat. Řešení jsem tady nenašel, ví někdo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 co diagnostika ? bez závad ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goose Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Mne se tohle stalo kdyz mi zlobil tempomat. Teda tempomat za to nemohl, ale pomahalo vypnout klicek a nastartovat znova, pak tempomat zase sel. A jelikoz jsem byl jednou linej zastavit, tak jsem za jizdy vypnul klicek a znova nastartoval, nicmene to se zjevne nelibilo TPM, rosvitilo se a uz neslo zaboha vypnout podrzenim tlacitka SET. Az ve skodovce mi to museli rucne resetovat diganostikou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 ano, nutný reset diagnostikou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reloaded1234 Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 ahoj...ja som z kosic a viem to vyresetovat. ak si z kosic alebo tu studujes tak sa mi ozvi a nejak sa mozme dohodnut. je to robota na 3 minuty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 1. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2012 chtěl bych se zeptat, kudy se vedou kabely od tlačítka kontroly tlaku v pneu? Všechyn kabely se napojí na jednotku ABS? A jednotka ABS je v motorovém prostoru? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctaviaLUB Vloženo 1. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2012 Jsou tam ctyri kabliky a z toho tri muzes vest hned k vedlejsimu tlacitku ESP a jeden se vede do motoroveho prostoru k jednotce ABS. Resilo se to treba i zde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysolet007 Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 díky moc, už to vidím, tři kratší bez konektoru jdou na esp, ten nejdelší s konektorem pujde k jednotce abs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pany Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 Chlapi na kolik to vyjde a složitost dodělání díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 cca 1500kč, práce tak na hodinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 28. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2012 (editace) Osobne si to tiez chcem dat dorobit. Uz mam potrebne diely nakupene: 1ks 4D0 971 636 B (svorkovnica tlačítka) 1ks 1Z0 927 127 C (tlačítko TPM) 1ks 000 979 131 EA (pin do RJ ABS)...kabel cca 1,8m 2ks 000 979 009 EA (piny do svorkovnice tlačítka) = cca 31€ v origo nahradnych dieloch. Pytal som sa jedneho znameho, co robi v origo servise a ten by chcel za robotu 35-40€, zevraj robota tak na 3-4h...trosku vela ...takze cakam dalej Editováno: 28. Říjen 2012, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Za hodinu to nikdo neudělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 pokud má člověk připravenou kabeláž, tak to jde udělat za cca 1.15 s natažením kolem svazku kudy to jde v originále (ne FL) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.