Březen 3, 201213 r Poprosil bych o rekapitulaci montážena OII, zda jsem provedl dobře...osadit pin 27 najednotce ABS (4 pin od konce v druhé řadě), a další tři vodiče od vypínače kontroly tlaku se dají napojit na kabeláž z vypínače ESP při zachování barev kabelů. Nasledně se musí na WAGu povolit na jednotce ABS , tedy překódovat z 17025 na 641. Děkuji moc za potvrzení či opravu
Březen 6, 201213 r Chtěl jsem se zeptat tedy, který z těch pinů se osazuje, protože varianty jsou tři. upřesním že O II r.v.je 2005 konec roku . Děkuji moc za upřesnění a za odpověď znalého.
Březen 11, 201213 r Pokusil jsem se něco najít, i pro toho kdo se malinko vyzná ve schématech a zapojení. Toto je určeno pro OII od května 2005 s vybavením ABS s EDS a ASR/ESPTT Tlak.rtf Upraveno Březen 11, 201213 r od TondaT
Duben 18, 201213 r Ahoj, ptal jsem se v servise na dodělání kontroly tlaku pneu, ve starý OII jsem to měl, teď mám Scouta MR2007, prý to na Scouta nepůjde skrzeva náhon všech kol, nemáte někdo zkušenost? Šlo by to do dodělat nebo ne?
Duben 18, 201213 r dle mě to půjde, bere to signál z abs tak proč by tomu 4x4 vadilo hold to jen neuměj dodělat, aspon si to myslím
Duben 18, 201213 r ja myslím,že niečo na tom bude,lebo čo som kukal doteraz inzeráty Scoutov,tak ani v jednom nebolo TPM,ale nie je vylúčené,že sa mýlim
Duben 20, 201213 r Je to zaujímavé, ale Scout nikdy nemal vo výbave, ani sa nedá doobjednať TPM, ostáva ho len domontovať.
Květen 12, 201213 r Tak se mi dnes rozsvítila kontrolka tlaku v pneu, dofouknul jsem, zmáčknul, ale jen blikne a nejde smazat. Řešení jsem tady nenašel, ví někdo? Díky
Květen 14, 201213 r Mne se tohle stalo kdyz mi zlobil tempomat. Teda tempomat za to nemohl, ale pomahalo vypnout klicek a nastartovat znova, pak tempomat zase sel. A jelikoz jsem byl jednou linej zastavit, tak jsem za jizdy vypnul klicek a znova nastartoval, nicmene to se zjevne nelibilo TPM, rosvitilo se a uz neslo zaboha vypnout podrzenim tlacitka SET. Az ve skodovce mi to museli rucne resetovat diganostikou.
Červen 18, 201213 r ahoj...ja som z kosic a viem to vyresetovat. ak si z kosic alebo tu studujes tak sa mi ozvi a nejak sa mozme dohodnut. je to robota na 3 minuty.
Červenec 1, 201213 r chtěl bych se zeptat, kudy se vedou kabely od tlačítka kontroly tlaku v pneu? Všechyn kabely se napojí na jednotku ABS? A jednotka ABS je v motorovém prostoru? Díky.
Červenec 1, 201213 r Jsou tam ctyri kabliky a z toho tri muzes vest hned k vedlejsimu tlacitku ESP a jeden se vede do motoroveho prostoru k jednotce ABS. Resilo se to treba i zde
Červenec 2, 201213 r díky moc, už to vidím, tři kratší bez konektoru jdou na esp, ten nejdelší s konektorem pujde k jednotce abs
Říjen 28, 201212 r Osobne si to tiez chcem dat dorobit. Uz mam potrebne diely nakupene: 1ks 4D0 971 636 B (svorkovnica tlačítka) 1ks 1Z0 927 127 C (tlačítko TPM) 1ks 000 979 131 EA (pin do RJ ABS)...kabel cca 1,8m 2ks 000 979 009 EA (piny do svorkovnice tlačítka) = cca 31€ v origo nahradnych dieloch. Pytal som sa jedneho znameho, co robi v origo servise a ten by chcel za robotu 35-40€, zevraj robota tak na 3-4h...trosku vela ...takze cakam dalej Upraveno Říjen 28, 201212 r od Kyselinka
Říjen 29, 201212 r pokud má člověk připravenou kabeláž, tak to jde udělat za cca 1.15 s natažením kolem svazku kudy to jde v originále (ne FL)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.